آموزش دسته بندی محصولات در سایت

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

امروز می خواهیم آموزش مدیریت دسته بندی محصولات در ووکامرس را به شما عزیزان آموزش دهیم.که با این کار می توانید کاری کنید که مراجعه کنندگان سایت شما محصولی را که می خواهند به راحتی پیدا کنند. البته برای راه اندازی بهترین فروشگاه در وردپرس نیاز به افزونه ووکامرس نیاز دارید که می توانید از سایت دانلود کنید و استفاده کنید.

برای این که شما از این افزونه استفاده کنید باید آن را نصب کنید تا روی وب سایت شما فعال شود و می توانید در صفحه وب ما آموزش نصب ووکامرس را به صورت ویدیو آنلاین تماشا کنید و نصب کنید.برای آموزش افزودن واحد تومان به ووکامرس به سایت مراجعه کنید.

بعد از نصب و راه اندازی ووکامرس شما برای ساخت دسته بندی باید بر روی محصولات و زیر مجموعه دسته بندی کلیک کنید تا قسمتی مانند تصویر زیر برای شما عزیزان نمایان شود.

بعد از این که بر روی دسته بندی کلیک کردید تصویر بالا نمایان می شود که می توان در قسمت نام دسته بندی محصول خود را اضافه کرد که همان نامی است که در سایت شما نمایش داده می شود.

در قسمت مادر شما می توانید که اگر در سایت خود دسته بندی بالاتری مورد نظر دارید می توانید آن را به قسمت زیر مجموعه نمایش دهید تا در سایت شما به صورت زیر هم نمایان شود یعنی این که محصول به فرض مثال آموزش و زیر مجموعه اش آموزش ووکامرس باشد.

در قسمت توضیح توضیحی در مورد دسته بندی بنویسید. این توضیح در برخی قالب ها در بخش آرشیو دسته بندی نمایش داده می شود.

تصویر بند انگشتی هم تصویری هست که در بعضی قالب ها ، در کنار دسته بندی نمایش داده می شود یا در کنار توضیحات اون دسته بندی.

مدیریت دسته بندی ساخته شده شما در ووکامرس

بعد از ساخت دسته بندی مورد نظر خود برای ویرایش آن باید روی آن کلیک کرده و صفحه ویرایش دسته بندی باز می شود.برای جابه جای دسته بندی خود را بگیرید و به بالا و پایین بکشید.اگر شما نیاز به یک دسته بندی نیاز نداشتید و خواستید آن را پاک کنید بر روی مربع کنار دسته بندی کلیک کنید و بعد بر روی کار های دسته جمعی و زیر مجموعه آن پاک کردن کلیک کنید و بعد دکمه اجرا را بزنید تا دسته بندی که نیاز ندارید پاک شود.

خوشحال و خرم باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *