تبلیغات در سایت های پربازدید

تبلیغات در سایت های پربازدید

امروز همگی کسب و کار ها و برند های جهان به دنبال راهی برای جذب مشتری بیشتر و بازار مناسب داخلی و یا حتی خارجی می باشند. برای این کار باید روش تبلیغاتی درستی نسب به نوع کسب و کار و محصول و خدماتی که در اختیار مخاطبانشان قرار می دهند، انتخاب نمایند.

برای جذب کردن مشتری های بالقوه داخلی و خارجی بهترین و کاربردی ترین روش استفاده از سایت های تبلیغاتی پر بازدید می باشد. ما در این مقاله درباره ی ویژگی های این نوع سایت ها، شبوه های تبلیغاتی در این سایت ها و همچنین در پایان چند نمونه از سایت های تبلیغاتی پر بازدید ، با شما عزیزان صحبت کرده ایم. شما با استفاده از این مطالب می توانید این ویژگی ها و شیوه های تبلیغاتی سایت ها آشنایی پیدا کرده و با سایتی که قصد دارید برای تبلیغات خود با آن قرار داد ببندید، مقایسه نمایید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی هایی که یک سایت تبلیغاتی پر بازدید باید داشته باشد:

سایت های تبلیغاتی همواره برای بازدید بیشتر و در نهایت نتیجه ای بهتر، تلاش می کنند تا یک سری استاندارد ها و ویژگی هایی را در سایت های خود رعایت کنند. شما نیز باید در زمان انتخاب سایت تبلیغاتی مورد نظر خود به میزان، داشتن و یا نداشتن این موارد دقت نمایید، مثلاً:

  • محتوای سایت تبلیغاتی:

به محتوایی که سایت تبلیغاتی برای مخاطبان خود به اشتراک می گذارد دقت نمایید. بسیاری از سایت ها دارای محتوا و یا خبر های زرد هستند. شما با تبلیغات در این سایت ها به برند و سایت خود لطمه وارد خواهید کرد، و به جای اینکه از تبلیغات خود سود ببرید بیشتر ضرر کرده و مشتریان خود را نیز دست خواهید داد.

  • هم خوانی داشتن محتوای سایت تبلیغاتی پر بازدید با سایت شما:

هم خوانی داشتن محتوا ها باعث بیشتر شدن کلیک و در نتیجه بازدید کنندگان سایت می شود. به همین دلیل بهتر است در مرحله ی اول محتوا های هر دو سایت را با هم مقایسه کنید، بعد از این کار متوجه خواهید شد که آیا مقصود و محتوا های دو سایت با هم هم خوانی دارند و یا هم خوانی ندارد. اگر محتوا ها در یک راستا و مقصود نبودند بهتر است به تبلیغات در آن سایت فکر نکنید.

مثلاً، سایتی هر ماه و یا چند وقت یک بار آفر و تخفیفات ویژه ای برای مخاطبان خود در نظر می گیرد، شما اگر قصد این کار را ندارید بهتر است در آن سایت تبلیغ نکنید.

  • تعداد و میزان بازدید، استقبال و تعامل مخاطبان سایت تبلیغاتی را چک کنید:

این حق شما است که از میزان بازدید و تعامل مخاطبان سایت تبلیغاتی مطلع شوید، برای این کار می توانید از روش های مختلف استفاده کنید:

    • می توانید از دو نرم افزار آنلاین به نام های Alexa و  Ahrefs برای میزان بازدید تبلیغات ها استفاده نمایید.
    • در روش دوم، به صورت مستقیم و از خود مدیران سایت تبلیغاتی خواهش نمایید که اطلاعات بازدید و کلیک ها را در اختیار شما قرار دهند.
    • در روش آخر می توانید بخش نظرات سایت را چک کنید. اگر در این بخش نظرات زیادی باشد، می توان گفت که این سایت کاربران فعال خوبی دارد و می تواند سایت خوبی برای تبلیغات باشد.
    • فرمت ها و قالب های تبلیغاتی مختلف، به تبلیغات بهتر شما کمک می کند:

شما زمانی می توانید در زمینه تبلیغات موفق شوید که، بتواند با هر سبک و سلیقه ای تبلیغ کنید، تا در نهایت تمام افراد را به خود جذب نمایید. پس بهتر است برای این کار با سایت هایی برای تبلیغات قرار داد ببندید که به شما اجازه ی استفاده از تبلیغات هایی با فرمت و قالب های مختلف را بدهند.

تبلیغات در سایت های پربازدید|مجریان وب

روش ها و شیوه های مختلف تبلیغاتی در سایت های تبلیغاتی پر بازدید:

سایت های تبلیغاتی پر بازدید نیز از روش های تبلیغاتی مختلفی در سایت خود استفاده می کنند. بعضی از اوقات انتخاب آن روش ها به عهده شما بوده و بعضی اوقات نیز بر عهده خود مدسران سایت می باشد. حال این روش ها عبارت اند از:

 

  • تبلیغات بنری:

یکی از قدیمی ترین روش تبلیغات در سایت ها، تبلیغاتی بنری می باشد. در این روش بنر تبلیغاتی در مکانی از قبل تعیین شده د صفحع سایت قرار می گیرد.

  • تبلیغات کلیکی:

می توان گفت که روش تبلیغاتی کلیکی همان روش تبلیغات بنری است، با این تفاوت که اگر افراد و مخاطبان روی بنر کلیک کنند، به صورت خودکار وارد سایت شما می شوند. به طبع این روش تبلیغاتی بازدید سایت شما را بالا خواهد برد.

  • تبلیغات موبایلی:

انواع اپلیکشن های موبایلی همانند بازی ها، اپ های خبری و …، می توانند بستری مناسب برای تبلیغات شما باشند.لازم به ذکر است که تمامی این اپلیکیشن ها سایت هایی دارند و می توانند هم در بست خود اپ و هم در سایت تبلیغ نمایند. البته مراقب به محتوایی که این اپلیکیشن ها ارائه می دهند نیز باشید.

مزیت های تبلیغات در سایت های پربازدید|مجریان وب

مزیت های تبلیغات در سایت های تبلیغاتی پر بازدید:

در این بخش قصد داریم مزیت های تبلیغات در سایت ها را نسبت به روش تبلیغات های محلی را برای شما عزیزان بیان کنیم. این موارد عبارت اند از:

  • مورد اول: تبلیغات های محلی همانند بیلبورد ها قابلیت جذب مشتری در حد یک محله، یک شهر و یا در نهایت یک کشور را دارند. ولی تبلیغات در سایت های تبلیغاتی پر بازدید می توانند مشتری های بالقوه ای را در سراسر برای شما کسب نمایند.
  • مورد دوم: قیمت تمام شده در تبلیغات های آنلاین (تبلیغات در وب سایت ها) بسیار کمتر از تبلیغات های محلی می باشد.
  • مورد سوم: تبلیغات در سایت های تبلیغاتی پر بازدید هیچ محدودیتی در میزان معروفیت و بزرگی کسب و کار ندارد.
  • مورد چهارم: لازمه ی تبلیغات های محلی، وجود مکانی برای عرضه ی محصولات می باشد. اما تبلیغات های آنلاین برای کسب و کار های خانگی و کوچک بسیار عالی نتیجه خواهد داد.

نکاتی که بهتر است آن ها را برای تبلیغات در سایت های مختلف در نظر بگیرید:

  • از روش ها و قالب های مختلف برای تبلیغات استفاده نمایید
  • در زمان طراحی و ساخت تبلیغات باید از فونت ها و رنگ های درست استفاده کنید.
  • زمانی می توانید بهترین نتیجه را از یک تبلیغ بگیرید که در زمان تهیه و ساخت آن قشر کثیری از افراد جامعه را در نظر داشته باشید.
  • استفاده از ایده های جالب و جدید می توانند مخاطب بیشتری جذب کند.
  • برای سنجش میزان موفقیت تبلیغ ها می توانید از روش انتقادات و پیشنهادات استفاده کنید، تا مخاطبانتان در رابطه با این موضوع نظر بدهند.
  • برای تکرار قرارداد با یک سایت تبلیغاتی، بهتر است میزان فروش و میزان بازدید از سایت را با هم مقایسه و تحلیل نمایید. اگر این نسبت ها درست بود، یعنی این سایت تبلیغاتی بستری مناسب برای تبلیغات کسب و کار شما می باشد.

15 سایت تبلیغاتی که بازدید بالایی دارند:

در ادامه شما 15 تا از پربازدید ترین سایت های تبلیغاتی ایرانی را مشاهده خواهید کرد. البته توجه کنید که محتوا های این سایت ها باید با محتوا های سایت شما هماهنگی و هم خوانی داشته باشد. این سایت های تبلیغاتی پر بازدید عبارت اند از:

  1. وب سایت تبلیغاتی همشهری نیوز
  2. وب سایت تبلیغاتی شیپور
  3. وب سایت تبلیغاتی دیوار
  4. وب سایت تبلیغاتی با ما
  5. وب سایت نی نی سایت
  6. وب سایت ایرنا
  7. وب سایت انتخاب
  8. وب سایت اقصاد آنلاین
  9. وب سایت الف
  10. وب سایت تبلیغاتی دیجی آنلاین
  11. وب سایت ایران تجارت
  12. وب سایت تبلیغاتی آگاهی ایران گوگل
  13. وب سایت شتاب
  14. وب سایت آگهی 24
  15. وب سایت ایستگاه

 

سخن پایانی:

همان گونه در طول این مقاله به آن اشاره کردیم، تبلیغات در سایت های تلیغاتی پر بازدید می توانند برای شما مشتریان و مخاطبان زیادی از سراسر دنیا برای شما جذب کند البته تجه داشته باشید که سایت تبلیغاتی را باید به درستی انتخاب کنید، و گرنه انتخاب غلط می تواند نتیجه ای عکس برای کسب و کار شما داشته باشد. شما از چه سایتی برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات بنری

تبلیغی موثر برای برند سازی – فروش محصول – معرفی خدمات مجموعه است. یک بنر ثابت از فعالیت شما و برند شما در پربازدید ترین سایت های موجود که قابلیت لینک به وب سایت شما را نیز دارد. ماندگاری ثابت بنر باعث اثربخشی بیشتر تبلیغ شما می شود تبلیغات بنری در اصل یک بیلبرد در فضای آنلاین برای شما است که در زمان مشخص و مکان مشخص قرار می گیرد

تبلیغات کلیکی

در سایت های مختلف جایگاهی برای تبلیغات در نظر گرفته شده است.ما آگهی شما را مرتبط با خدمات و محصول شما در بهترین سایت ها نمایش می دهیم و زمانی که روی آن کلیک شود هزینه یک کلیک ازشما دریافت می شود. تبلیغات کلیکی در سایت های پربازدید یکی از روش های موثر برای بالابردن ترافیک سایت شمااست و با توجه به نمایش بالای آن ، به برند سازی شما کمک زیادی می کند

تبلیغات موبایلی

تبلیغات شما را بصورت هوشمندانه در اپلیکیشن های موبایل و تب لت نمایش می دهیم که با توجه به آمار استفاده از اپ های موبایل ، این شیوه تبلیغ بسیار پر بازده استتبلیغات موبایلی در حال حاضر روی گوشی های اندروید نمایش دارد و هزینه هر کلیک روی آگهی در اپلیکیشن ها از 150 تا 300 تومان می باشد