پکیج توسعه رشد کسب و کار

امروزه براحتی می توان یه کسب و کاری را شروع کرد. همانطور که در جامعه میبینیم ملاک همه این است که فلان کسب و کار پر رونق شده و ما هم آن کاسبی را انجام دهیم . پس از گذشت مدتی به علت عدم تعادل هزینه و درآمد شکست می خورند .

ما در مجریان وب به کمک تیم آژانس تبلیغاتی مجریان با برنامه ریزی های دقیق و تجربی و علمی به توسعه کسب و کار شما کمک خواهیم کرد .

اتاق فکر هلدینگ مجریان با بهره گیری از تجربه اجرایی خود برای برندهای معتبر داخلی ، قادر است محصول و یا خدمات شما را بصورت سراسری در یک برنامه ریزی منسجم به دید مخاطبان شما برساند. صفر تا صد کمپین Valu  در دل شرکت های مجریان به صورت تخصصی صورت می پذیرد.

مزایای پکیج رشد کسب و کار را میدانید . . . ؟!!!

توسعه بازار هدف | رشد کسب و کار تخصصی | هزینه کردن به ازای رشد کسب و کار | هدف مندی تبلیغات

انواع گواهینامه ها

ابتدا پروپوزال پروژه توسعه کسب و کار  شما توسط کارشناسان حرفه ای نوشته می شود بر اساس پروپوزال با بخش های مختلف گروه هماهنگی می شود ور در یک زمان مشخص و بصورت همزمان بازار کسب و کار آغاز می شود

در این کمپین یک پروژه دیده نمی شود بلکه چندین پروژه برای کسب و کار شما تعریف می شود و از زوایای مختلف به آن پرداخته می شود .
بطور مثال در یکی از پروژه های مجریان ما در مقابل هزینه ای معادل  ———-  ریال توانستیم ۱۲ % به رشد کسب و کار آنان در بازده ۳ ماهه بیافزاییم .
ویا در یک پروژه صنعتی دیگر پیشنهادهایی به آنان دادیم و اجرا کردیم که خط تولید را به ۸ ساعت کار تبدیل کرد ( ۳ ساعت روزانه بیشتر از روز اول قرارداد )