تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر فروشگاه ها

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟ کاربرد طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟ ظاهر طراحی سایت فروشگاهی از جهاتی بی شباهت به یک مغازه لوکس نیست. به این صورت که صفحه اصلی سایت فروشگاهی به مانند ویترین مغازه ها شامل گلچینی از بهترین محصولات و اجناس است و با دیدن آن دیدی کلی از تمام محصولاتی که می توان در سایت یافت می دهد. از تفاوت های دیگر سایت های فروشگاهی با سایر سایت ها نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی است. نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی باید به گونه ای باشد که به آسانی بتوان تغییرات را در آنها اعمال کرد زیرا ممکن است یک سایت فروشگاهی هر روز و یا حتی در روز چند بار مجبور به اعمال تغییراتی در قیمت ها و موجودی و نوع کالا و غیره شود. برای اینکه این بروز کردن لحظه ای برای صاحبان سایت های فروشگاهی وقت گیر نبوده و بدل به یک دغدغه نشود، باید در طراحی سایت فروشگاهی راهکارهای مناسب اندیشیده شود.

 

سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی مناسب چه کسب و کارهایی است

طراحی سایت فروشگاهی برای هر کسی که در جهت فروش کالا و یا خدماتی فعالیت دارد مناسب است و از کسب و کارهای بزرگ گرفته تا کوچکترین کسب و کارها می توانند از این سایت ها استفاده کرده و کار خود را گسترش دهند. نکته جالبی که احتمالاً در اینترنت گردی به آن برخورد کرده اید این است که حتی افراد زیادی بوده اند که در ابتدا اقدام به ساخت یک سایت فروشگاهی کرده و سپس با گسترش سایت فروشگاه ها و انبار هایی را برای خود ساخته اند و اکنون از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی محسوب می شوند.

 

طراحی سایت طبق اصول روز دنیا

فکر می کنید دلیل اینکه از بین دو سایت رقیب ، یکی بیشتر می تواند بازدیدکننده جذب کند و آنها را تبدیل به مشتری کند چیست؟ این نکته خصوصا در طراحی فروشگاه های اینترنتی بسیار مهم است. یکی از دلایل مهم این موضوع قطعا طراحی اصولی تر آن سایت است. نحوه طراحی سایت نیز مثل شیوه انتخاب رنگ ها ، سلیقه ای نیست بلکه باید طبق اصول خاصی انجام شود. سایت خوب همیشه سعی دارد به روزترین اصول طراحی را در پروژه هایش استفاده کند. گواه این موضوع نتیجه تست های فنی خود سایت خوب است که در تصاویر می بینید.

 

 

امنیت بالا

یکی از دغدغه های اصلی شرکت ها و اشخاص هنگام سفارش طراحی سایت شرکتی و یا فروشگاه اینترنتی کسب اطمینان از امنیت بالای سایتشان است. در فضای اینترنت روزانه سایت های زیادی به دلیل امنیت پایین هک می شوند اما سایت خوب اطمینان می دهد که امنیت سایت شما را مطابق با فاکتور های جهانی به حدی بالا می برد که نفوذ به آنها کار هر کسی نیست. البته فراموش نکنیم که حتی گوگل و یاهو هم تا به امروز بارها مورد نفوذ قرار گرفته اند.

 

 

رنگ بندی اصولی

در پروژه هایی که توسط سایت خوب پیاده سازی می شوند، رنگ ها به صورت اصولی و با توجه به معنی و کاربردشان انتخاب می شوند. همچنین از منابع معتبر خارجی برای انتخاب بهتر رنگ ها و همنشانی آنها در کنار هم بهره گرفته می شود. متأسفانه در سایت های زیادی دیده می شود که رنگ ها فقط به صورت سلیقه ای انتخاب شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *