چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

با روی کار آمدن انواع روش های بازاریابی و تبلیغاتی و وجود بسترهای مناسب فروش محصولات و راحت شدن ورود به بازار افراد زیادی به سمت فروش آنلاین روی می آورند . اما تنها درصد کمی از آنها به سودآوری و فروش انبوه محصولاتشان در بستر اینترنت میرسند . دلیل آن را میدانید ؟ همین درصد کم با استفاده از پکیج رشد کسب و کار ، فروشگاه آنلاین یا فروشگاه اینترنتی ، ثبت برند در گوگل ، تبلیغات اینترنتی ، دیجیتال مارکتینگ و دیگر خدمات تبلیغاتی و برند سازی به درصد بالایی از فروش آنلاین محصولات و خدمات خود میرسند. در مقالات بعدی به طور کامل به هرکدام از این روش ها و تخصص های بازاریابی و برند سازی خواهیم پرداخت.که در این مقاله به بررسی ضررورت و اهمیت داشتن یک وبسایت فروشگاهی و طراحی سایت فروشگاهی پرداخته ایم.

 

فروشگاه آنلاین

 

مطلب پیشنهادی: خدمات سئو سایت

 

ضرورت داشتن سایت فروشگاهی

یک سایت فروشگاهی آنلاین حرفه ای ، امروزه دارای تراکنش بالای خرید محصولات و در نتیجه سود آوری بسیار بالایی است. به این نکته توجه داشته باشید که داشتن یک وبسایت فروشگاهی چقدر میتواند به فروش آنلاین محصولات شما کمک کند ، شما با قرار دادن محصولات خود در سایت با داشتن دسته بندی های مناسب و با استفاده از یک درگاه اینترنتی میتوانید محصولات خود را به میلیون ها کاربر اینترنت معرفی و به فروش برسانید . این تصور را داشته باشید که در حالی که روی مبل خود نشسته اید و در حال خوردن قهوه و یا گپ زدن با دوستان خود و یا حتی در زمان مسافرت و تفریح و یا انجام کار ها و فعالیت های دیگر خود هستید ، در همین حین بدون داشتن یک فروشگاه فیزیکی در حال فروش انبوه محصولات خود هستید !!! این کار چقدر میتواند لذت بخش باشد ؟!!!!! حتی برای کسانی که دارای فروشگاه های فیزیکی ویا دفاتر فروش و یا پخش هستند نیز داشتن یک فروشگاه اینترنتی توصیه می شود چرا که به راحتی میتواند به رسیدن هرچه سریعترشان به اهداف و یا پیشی گرفتن از رقبا به انها کمک کند.

 

فروش آنلاین

 

آیا همه سایت های فروشگاهی موفق هستند؟

پاسخ به این سوال ” خیر ” است . چراکه طبق آمار روز ، تنها 32 درصد از سایت های فروشگاهی موجود در کشور دارای درآمد زایی هستند.فروشگاه آنلاین های شکست خورده ، سایت فروشگاهی را به عنوان شغل دوک در کنار کار اصلی خود در نظر میگیرند و ثانیا از قالب های آماده استفاده میکنند و ثالثا ایده جدید و تازه ای ندارند و درواقع تنها یک کپی کننده هستند. این گونه سایت ها هیچ وقت به درآمد زایی مطلوب نمیرسند و عملا شکست میخورند.

 

طراحی سایت فروشگاهی

 

چگونه یک سایت فروشگاهی حرفه ای درآمدزا داشته باشیم؟

رعایت یکسری نکات تخصصی برای داشتن یک سایت کاملا حرفه ای فروشگاهی و درآمدزا ضروری است:

  • طراحی سایت استاندارد کد نویسی شده که مشابه دیگیر نباشد
  • مدیریت اطلاعات راحت و آسان که هر کاربری بتواند محصول اضافه کند
  • قابلیت تغییرات لحظه ای قیمت محصولات انبوه فقط در چند ثانیه
  • پشتیبانی 24 ساعته طراحی سایت فروشگاهی توسط یک شرکت معتبر طراح وب
  • قابلیت تعریف کد تخفیف بر اساس سیاست کاری
  • قابلیت متصل شدن به درگاه بانکی معتبر و بدون خطا
  • قابلیت اخذ نماد اعتماد ملی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی آنلاین

 

مطلب پیشنهادی : چگونه یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنیم؟

 

در پایان این مقاله خواندن این مطالب را به شما پیشنهاد می کنیم:
تاثیرات فوق العاده تبلیغات تلگرامی در بازاریابی
اهمیت دیجیتال مارکتینگ
تاثیر تولید محتوا در سئو سایت و اهمیت آن در برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *