راه رسیدن به صفحه اول گوگل و اهمیت افزایش ترافیک سایت

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

برای اینکه اولین لینک گوگل باشید باید دو کار را انجام دهید! اولی تولید محتوا، در واقع محتوای ارزشمند و دومی برندسازی اینترنتی است! شما با این دو عامل در صفحه اول گوگل با کلمات پر کاربرد خواهید بود.

در اکثر مواقع سئو سایت بدون برندسازی تاثیر چندانی در فروش ندارد. ” برندسازی به شما کمک می کند بازدیدکنندگان به شما برای خرید اعتماد کنند “.

تولید محتوای ارزشمند راهی برای رسیدن به صفحه اول گوگل

منظور از تولید محتوای ارزشمند چیست؟

محتوای ارزشمند برای یک سایت، یعنی محتوایی که بتواند مشتریان هدف را به سایت بکشاند و منجر به جلب اعتماد و هدایت آنها به سمت خرید محصول و یا استفاده از خدمات شود.

پس شما برای تولید محتوا ارزشمند می بایست اطلاعاتی در خصوص طیف مشتریان خود داشته باشید تا بر اساس آن اقدام به تولید محتوا کنید. در همین حین محتوا هایی که تولید میکنید و میخواهید در وبسایت تان قرار دهید باید در نگارش و استفاده از کلمات کلیدی قوانین و اصول سئو را رعایت کنید.

تولید محتوا باید به چه صورت انجام شود

پس از شناخت مخاطب نوبت به تولید محتوا بر اساس علاقه مندی ها، نیازمندیها و طرز فکر مخاطبان هدف است. این تولید محتوا به چه صورت باید انجام شود؟

تولید محتوا از نظر نوع به چند بخش تقسیم می شود:

  • محتوای متنی
  • محتوای تصویری (شامل عکس، اینفوگرافیک و …)
  • محتوای ویدئویی
  • محتوای فایلی ( پی دی اف , اسلاید پاورپوینت و …)

چگونه با محتوای متنی خود را در صفحه اول گوگل بیاوریم

متن یکی از مهمترین ارکان سئو است. در سئو سایت محتوا پادشاه است و اثر این پادشاهی بیشتر در متن دیده می شود! اما نه هر متنی…

شما برای اینکه بتوانید در صفحه اول گوگل و صدر جستجو ها دیده شوید باید متون قابل توجهی برای کاربران تولید کنید. در تولید محتوای متنی برای سایت می بایست به نکات زیر دقت کنید:

  1. شناسایی درست کلمات کلیدی
  2. استفاده درست از کلمات کلیدی در متون
  3. طول متن در تایتلها، تیترها، و در کل مقاله یا صفحه اهمیت ویژه ای دارد
  4. باید استراتژی محتوا نویسی داشته باشید ( که این یک مورد مهم در سئو است )
  5. از متون کپی به هیچ وجه، استفاده نکنید ( این کار بشدت برای سایت مضر است )

هدف از سئو سایت چیست

اهداف سئو متعدد هستند اما هدف از انجام سئو در قدم اول افزایش ترافیک سایت به واسطه ارسال ورودی از موتور جستجو است اما این دید نزدیک ترین دیدگاهی است که میتوان از سئو داشت.

سئو سایت می تواند در مواقعی که مخاطب های سایت هدف برای پیدا کردن خدمات یا محصول مورد نیاز خود اقدام به جستجو در گوگل می کنند مفید واقع شود. در مواقعی نیز حتی باعث دگرگون شدن کسب و کار اینترنتی شخص شده و ممکن است وبسایت را تبدیل به یک ماشین پول سازی کند!!!!!

اهمیت افزایش ترافیک سایت چیست

تفاوتی ندارد که سایت شما چه نوع محصولات و یا خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. در واقع به هر میزان هم که سایت خوب و باکیفیتی داشته باشید، تا وقتی که نتوانید کاربر واقعی برای آن دریافت کنید، تلاش شما نتیجه ای در برنخواهد داشت.

به همین دلیل نیز یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت کسب و کارهای اینترنتی، نبودِ ترافیک و کاربر کافی برای وب سایت هاست. ایراد اساسی اینگونه  وبسایت ها، عدم مشاهده توسط کاربران در اینترنت می باشد. اما در صورتی که مدیران سایت ها قادر باشند در رابطه با افزایش بازدید سایت موفق عمل کنند، این امکان را خواهند داشت که ترافیک واقعی و هدفمند را به سمت وب سایت خود جذب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *