برای رسیدن به صفحه اول گوگل رقبا را زیر نظر داشته باشید

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

سئو سایت یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین فاکتور های دیجیتال مارکتینگ برشمرد. اگر به یادگیری و آموزش سئو سایت اهمیت میدهید ابتدا بهتر است که به چند موضوع مهم اشره کنیم، یکی از روش های رسیدن به صفحه اول گوگل، تخصص داشتن یک وب سایت در یک زمینه خاص است. یعنی سعی کنید وب سایت شما تنها در یک موضوع خاص فعالیت و تخصص داشته باشد. این مهم باعث می شود تمرکز شما برای تولید محتوا و بروز رسانی های سایت بیشتر باشد و هم اینکه گوگل نسبت به سایت های تخصصی توجه ویژه ای دارد. مثلا اگر در زمیکه طراحی لباس فعالیت کنید گوگل در  جستجو های مرتبط با طراحی لباس به سایت شما نسبت به سایت های دیگر و عمومی تر اهمیت بیشتری می دهد. مهم بعدی در یادگیری و آموزش سئو وب سایت اهمیت فعال بودن سایت است. گوگل به راحتی متوجه فعال و یا فعال نبودن وبسایت ها میشود، و اگر سایتتان را رها کنید و در ان فعالیتی نداشته باشید گوگل هم کم کم نسبت به وب سایت شما بی اهمیت میشود.و این یعنی فاجعه!!!!!!

 

همیشه برای رسیدن به صفحه اول گوگل) رقبا را زیر نظر داشته باشید

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام یادگیری سئو وبسایت باید به آن اهمیت دهید این است که مدام پیگیر فعالیت های رقبای خود باشید. سئو سایت یعنی جنگیدن برای رسیدن به رتبه اول گوگل و یا به اصطلاح صفحه اول گوگل!!! پس اینکه مدام چشمتان به رقبایتان باشد ضرورت دارد. در سئو، امروزه یکی از تکنیک های بسیار بااهمیت و حرفه ای که بزرگترین سایتهای دنیا از همان استفاده میکنند، تحلیل رقبا است. شما نیز باید رقیب های خود را از نظر محتوا و استفاده از کلمات کلیدی تحلیل کرده و سعی کنید نسبت به آنها محتوا های بهتری را تولید کنید. و همینطور در بخش بک لینک سازی و روش ها و استراتژی های مختلف لینک بیلدینگ رقیب هایتان آگاهی لازم را داشته باشید و نسبت به آنها محتوا های بهتری را تولید کنید.

 

سئو تولید کنندگان محتوا در فضای وب را به اهدافشان میرساند

وقتی زمان زیادی را در عصر اطلاعات صرف کرده باشید، طبیعیست که از یاد ببرید سرعت و دقت اینترنت چه اندازه شگفت‌انگیز است. با وجود این‌که میلیاردها میلیارد صفحه ایندکس شده در سطح شبکه وب وجود دارد، موتورهای جستجو قادرند پاسخ یک سؤال مشخص را ظرف چند ثانیه بیابند(اگر هنوز هم متوجه نشده‌اید این مسأله چقدر شگفت‌آور است، به یک کتابخانه بروید و سعی کنید جواب آن سؤال را به روش قدیمی کارت‌های موضوعی ۲۵ سال پیش به دست آورید). قابلیت به دست آوردن اطلاعات مربوط به موضوعات گوناگون در کسری از ثانیه، دسترسی به دانش را در سطح جوامع دگرگون کرده.

 

سئو و تولید کنندگان محتوا

 

سئو اجازه می‌دهد که این جادو به صورت معکوس هم عمل کند. هرچند که در هر ثانیه میلیون‌ها کاربر در سطح اینترنت فعال هستند و میلیاردها جستجو در حال انجام است، با استفاده از سئو، صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که محتوای تولیدی آن‌ها به دست مخاطب مورد نظرشان خواهد رسید. هرکس که وب‌سایتی دارد، یا مشغول تولید محتوا ست، اگر می‌خواهد کارش توسط کسانی که محتمل است به دنبال آن اینترنت را جستجو کنند دیده شود، باید از سئو در توضیحات ویدیو، تیترهای وبلاگ و نام تصاویر استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *