چگونه یک طراحی سایت حرفه ای داشته باشیم

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

طراحی سایت حرفه ای چیست ؟ 

امروزه با افزایش روز افزون کاربران اینترنت همراه هستیم ، به نوعی فضای مجازی تبدیل به یک بستر برای رشد کسب و کار ها و یا راه اندازی یک کسب و کار تازه شده است. در سالهای اخیر نیز، در ایران کسب و کارهای آنلاین متداول شده اند و همچنین در حال رشد روزانه و گسترش هستند. کسب و کار آنلاین از آن دسته مشاغلی میباشد که بستر فعالیت آنها اینترنت و همچنین فضای مجازی است، که البته مشاغل زیادی وجود دارند که در فضای مجازی نیز حضور پررنگ دارند. از انواع کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی که امروزه کابرهای زیادی را به خود جلب کرده است، سایت های فروشگاهی و فروشگاه های آنلاین هستند. در فضای وب فروشگاه های متنوعی راه اندازی شده اند که کاربران اینترنت میتوانند هرچیزی که به آن نیازدارند را در این فضا ها خریداری کنند.

 

 

مزایای بوجود آمدن سایت فروشگاهی

مسلما طراحی سایت فروشگاهی هم برای کاربران اینترنت و هم برای فروشندگان مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از مهمترین های آن میپردازیم؛

صرفه جویی در زمان:

زمانی که شما از یک سایت فروشگاهی خرید میکنید، دیگر لازم به رفتن به سطح شهر نیست و قرار نیست که ترافیک مسیرهارا طی کنید و وقتتان را هدر دهید.

امکان مقایسه محصولات:

با مراجعه کردن به فروشگاه های آنلاین میتوانید تمام کالا ها و محصولات شبیه به آن را از لحاظ نوع و رنگ و سایر ویژگی ها و همچنین قیمت، مورد بررسی و مقایسه قرار داده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

تنوع بالای محصولات:

این روزها هر کسی که به دنبال هر نوع وسیله ای باشد، ابتدا در فضای اینترنت به دنبال آن میگردد، و همچنین دلیل دیگر تنوع بالای کالاها، افزایش تعداد فروشگاه های آنلاین نیز میتواند باشد.

باخبر شدن راحت تر از تخفیفات:

اکثر فروشگاه های آنلاین از طریق ارسال ایمیل و یا پیامک کاربران و مخاطبان خود را از تخفیفات خود باخبر میکنند.

همچنین این فروشگاه ها برای جذب کردن مشتری بیشتر به صورت زمانبندی شده تخفیف های متعددی را برای محصولات خود در نظر میگیرند.

 

 

 

چگونه یک طراحی سایت حرفه ای داشته باشیم؟

طراحی سایت چیست ؟ و چگونه یک سایت حرفه ای طراحی کنیم؟ اگر مسئول یا مدیر یک کسب و کار و یا فروشگاه فیزیکی هستید و در نظر دارید که یک استارت آپ حرفه ای را برای کسب و کار خود داشته باشید، باید با رعایت اصول طراحی سایت و در نظر گرفتن نکات اصلی راه اندازی یک فروشگاه آنلاین و دانش های مورد نیاز آن ، برای طراحی سایت خود اقدام نمایید.برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین باید علاوه بر داشتن خلاقیت و نوآوری، در این زمینه دانش کافی نیز داشته باشید. به طور قطع اگر در انجام هر کاری نوآوری داشته باشید، در آن حیطه موفق خواهید بود. گام بعدی انتخاب یک شرکت حرفه ای به منظور طراحی سایت میباشد. شرکت مجریان وب با سابقه بالا و تیم حرفه ای که در مجوعه خود دارد، در سالهای اخیر توانسته است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه داده است. شرکت مجریان وب طی جلسات مشاوره تخصصی به شما کمک میکند تا ورودی مطمئن و محکم به این حوزه داشته باشید. اولین نقطه تماس مشتری با شما وبسایت شماست؛ پس میطلبد که تمرکزی کامل در این زمینه داشته باشید تا ضمن تثبیت برند کسب و کارتان، کیفیت را به کاربر القا کرده و آنها را به مشتریانی دائمی تبدیل کنید. البته موفقیت کامل در این مسیر نیازمند استفاده از تکنیک های مختلفی ست که در تخصص تیم دیجیتال مارکتینگ مجریان است. از این رو برای شما مسیر روشن و هدفمندی را در دنیای آنلاین ترسیم خواهیم کرد. سایت های فروشگاهی به سرعت در حال رشد هستند و استانداردهای UI و UX آنها همواره در حال بهینه شدن می باشد. آژانس تبلیغاتی مجریان نیز با تسلط کاملی که بر این موضوع دارد همواره جدیدترین امکانات یک سایت فروشگاهی که موجب افزایش فروش میشوند را در سفارشاتی که دریافت میکند اعمال می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *