سایت های برتر تبلیغات آنلاین و تبلیغات کلیکی

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

تبلیغات آنلاین و کلیکی چیست؟ تبلیغات کلیکی چه کاربردی دارند؟ فرآیند انجام تبلیغات کلیکی به چه صورت است؟ تاثیر تبلیغات آنلاین و کلیکی در کسب و کارها چیست؟ تبلیغات کلیکی در چه بسترهایی قابل استفاده هستند؟ کدام سایت‌ها برای انتشار تبلیغات کلیکی مناسب‌تر هستند؟ تبلیغات کلیکی چند نوع دارند؟ پاسخ به سوالات گفته شده و بسیاری سوالات دیگر به شما کمک می‌کنند تا این تبلیغات را به بهترین شکل انجام دهید. این تبلیغات بخشی از خدمات مجریان وب هم هستند به همین دلیل در این مطلب قصد معرفی آن‌ها را داریم. با ما همراه باشید تا در کنار معرفی تبلیغات کلیکی، سایت های برتر تبلیغات آنلاین و تبلیغات کلیکی را به شما معرفی کنیم.

تبلیغات آنلاین و کلیکی چیست؟

تبلیغات آنلاین و کلیکی چیست؟ این سوال زمانی مطرح می‌شود که قصد انجام تبلیغات سایت یا صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی را داشته باشید و تبلیغات کلیکی به شما پیشنهاد شده باشد. تبلیغات کلیکی یا در اصطلاح پرداخت به ازای هر کلیک، روشی موثر در تبلیغات است. در این شیوه تبلیغاتی به جای پرداخت هزینه‌ای هنگفت برای تبلیغات تنها زمانی هزینه پرداخت می‌کنید که روی تبلیغ شما کلیک انجام شده باشد. در واقع هزینه پرداختی در این تبلیغات به ازای تعداد کلیک‌های انجام شده خواهد بود و از این روز صرفه جویی خوبی در هزینه‌ها خواهد شد. البته در مورد تبلیغات آنلاین و کلیکی نیازی نیست که در ازای هر کلیک مبلغی را در لحظه پرداخت کنید بلکه با رسیدن تعداد کلیک‌ها به 10 هزار عدد هزینه تبلیغات پرداخت می‌شود.

این شیوه تبلیغ که به صورت بنری، ریتارگتینگ، درون برنامه ای، ویدیویی و دیگر روش‌ها انجام می‌شود، یکی از موثرترین و پر بازده‌ترین تبلیغات امروزی است که با انجام آن می‌توانید در کوتاه مدت به تعداد بالایی از مخاطبین دسترسی پیدا کنید و بسیاری از آن‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید. این شیوه تبلیغاتی با انتشار بنر یا تبلیغ شما در سایت‌های پر مخاطب و مهم، کمک می‌کند که تعداد افراد بیشتری با شما آشنا شده و شانس دیده شدن مجموعه شما بیشتر شود. تبلیغات آنلاین و کلیلی امروزه یکی از پرمتقاضی‌ترین شیوه‌های تبلیغات اینترنتی هستند و بیشتر کسب و کارهایی که در بستر آنلاین فعالیت دارند، این نوع تبلیغات را به عنوان روش اصلی تبلیغات خود یا روش جانبی و در کنار دیگر شیوه‌های تبلیغات مورد استفاده قرار می‌دهند.

 

مزایای انجام تبلیغات به صورت کلیکی

امروزه بیشتر کسب و کارها به عنوان بخشی از پروسه تبلیغات خود از تبلیغ آنلاین و کلیکی هم استفاده می‌کنند. استقبال از این نوع تبلیغات در میان کسب و کارها بسیار مناسب است و این مسئله به دلیل، مزایای انجام تبلیغات به صورت کلیکی است. این شیوه تبلیغاتی مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن جذب بالای مخاطب و بیشتر بودن شانس تبدیل مخاطب عادی به مشتری است. از مزایای انجام تبلیغات به صورت کلیکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱. مقرون به صرفه

مقرون به صرفه بودن، اولین مزیت تبلیغات آنلاین و کلیکی است. پرداخت هزینه در این شیوه تبلیغاتی به ازای کلیک‌ها انجام می‌شود و در صورتی که کلیک‌ها و تبلیغ برای شما بازدهی داشته باشند، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. در نتیجه با صرف هزینه بالا به امید نتیجه گیری مبلغی را از دست نخواهید داد.

۲. هدف گیری مخاطبان خاص

امکان هدف گیری مخاطبان خاص و تبلیغ صرفا برای آن‌ها از دیگر مزایای این شیوه تبلیغاتی است. تصور کنید تبلیغات شما مربوط به یک موسسه آموزشی است و قصد جذب دانش آموزان را برای موسسه خود داشته باشید. در این شرایط می‌توانید تبلیغات کلیکی را در سایت‌هایی که محتوای مرتبط داشته و بیشتر مخاطبان آن‌ها دانش آموز هستند انجام دهید تا مخاطبان هدفمند بیشتری جذب کرده و شانس بیشتری برای تبدیل کاربران عادی به مشتریان داشته باشید.

۳. قابلیت اندازه گیری

قابلیت اندازه گیری یکی دیگر از مزایای این شیوه تبلیغاتی است. در این شیوه آمار کلیک‌ها برای شما مشخص است تا هزینه را بر اساس آن پرداخت کنید، بنابراین قادر به تشخیص این موضوع که تبلیغ برای شما بازدهی دارد یا نه و کدام سایت بازدهی بیشتر و بهتری برای تبلیغات شما را دارد خواهید بود.

۴. دریافت نتایج سریع

دریافت نتایج سریع از دیگر مزایای این شیوه تبلیغاتی است. زمانی که بنر شما برای کلیک در یک سایت منتشر می‌شود، همه مخاطبینی که به آن سایت وارد می‌شوند، بنر را مشاهده خواهند کرد. بنابراین تبلیغ شما از لحظه انتشار با مخاطبان تعامل برقرار می‌کند و باقی مسائل مانند میزان دیده شدن آن و بازدهی به موضوعاتی مانند اعتبار سایت و کیفیت تبلیغ شما بستگی خواهد داشت.

 

بهترین سایت‌ها برای انجام تبلیغات آنلاین و کلیکی در داخل و خارج از ایران

همان‌طور که گفته شد، یکی از ویژگی‌های تبلیغات آنلاین و کلیکی، انتشار تبلیغ در سایت‌های پر مخاطب است که شانس دیده شدن تبلیغ و به دنبال آن جذب مخاطب را افزایش می‌دهد. سایت‌های زیادی وجود دارند که استفاده از آن‌ها برای انتشار تبلیغات کلیکی کارآمد است. قبل از اقدام به انتشار باید لیستی از این سایت‌ها را در اختیار داشت و بر اساس علاقه، تطابق موضوع سایت با موضوع کسب و کاری که تبلیغ در آن انجام می‌شود و میزان مخاطبینی که از آن سایت بازدید می‌کنند، بستر تبلیغ را مشخص کرد. از بهترین سایت‌ها برای انجام تبلیغات آنلاین و کلیکی در داخل و خارج از ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سایت‌های معروف و معتبر تبلیغات کلیکی در دنیا

۱. گوگل ادز

گوگل ادز، یکی از مشهورترین، محبوب‌ترین و پربازده‌ترین سایت‌ها برای انجام تبلیغات کلیکی است. بسیاری از سایت‌های متقاضی تبلیغات کلیکی و آژانس‌های تبلیغاتی برای نشان دادن اعتبار خود، تبلیغات در گوگل ادز را به عنوان بخش اصلی خدمات به مشتریان معرفی می‌کنند. در این پلتفرم می‌توان کمپین‌های مختلفی را در زمینه تبلیغات کلیکی اجرایی کرد. مزیت این پلتفرم امکان استفاده همه افراد حتی افرادی است که تجربه‌ای در زمینه تبلیغات به خصوص به شیوه کلیکی ندارند. این پلتفرم بیشترین نرخ کلیک و بازدهی را دارد و شانس دیده شدن تبلیغات شما در آن، بیشتر از دیگر سایت‌ها است.

۲. بینگ ادز

بینگ ادز از دیگر ابزارها و سایت‌های معروف برای تبلیغات کلیکی است. بینگ موتور جستجوی مشابه گوگل با امکانات متفاوت است که هزینه تبلیغات در آن نسبت به گوگل کمتر است. این موتور جستجو نیز فرصت‌ خوبی برای معرفی تبلیغ به بیشترین تعداد کاربر را در اختیار کسب و کار قرار می‌دهد. تبلیغات کلیکی در این پلتفرم علاوه بر سایت اصلی بینگ در موتورهای دیگری مانند یاهو نیز قابل انتشار دارد.

۳. فیسبوک

فیسبوک دیگر ابزار کاربردی برای تبلیغات کلیکی در دنیا است که تاثیر آن در معرفی کسب و کارها حتی از گوگل هم بیشتر است. این سایت مجری تبلیغات کلیکی، تبلیغات را با هزینه مناسب منتشر می‌کند و با توجه به اینکه کاربران در آن تفکیک شده‌تر هستند، شانس موفقیت کسب و کار در آن بیشتر است.

۴. یوتیوب

وب سایت یا نرم افزار یوتیوب از دیگر بسترهای انتشار و انجام تبلیغات کلیکی است. در این بستر تبلیغات صرفا با ویدیو انجام می‌شوند، بنابراین اگر محتوایی تولید کنید که از همان ابتدا مخاطب را جذب کند، شانس دیده شدن شما بسیار زیاد خواهد بود. با توجه به اینکه تاثیر ویدیوها در مخاطبین بیشتر است، شانس موفقیت تبلیغ انجام شده در یوتیوب هم مانند فیسبوک بالا خواهد بود. از ویژگی‌های تبلیغات کلیکی در یوتیوب، نمایش تبلیغات حین نمایش ویدیو را می‌توان نام برد و حتی اگر مشتری روی تبلیغ کلیک نکند با اولین مشاهده بنر در دیگر بسترها، برای کلیک و بررسی مجموعه شما کنجکاو خواهد شد.

 

  • سایت‌های برتر تبلیغات کلیکی ایرانی

۱. یکتانت

یکتانت اولین سایتی است که تبلیغات آنلاین آن در طیف‌های مختلف انجام می‌شوند، کار با این سایت بسیار ساده است. کافی است نوع تبلیغ خود را مشخص کرده و پلتفرم یا رسانه‌ای که قصد انتشار تبلیغ در آن دارید را نیز تایید کنید. پس از تنظیمات و تعیین نهایی خواسته‌ها، تبلیغات در رسانه‌های مورد تایید و در سطح انبوه به نمایش گذاشته می‌شود.

۲. صباویژن

صبا‌ویژن دیگر سایت ایرانی است که روزانه میلیون‌ها کاربر از آن استفاده کرده و از این میان، هزاران نفر به دنبال تبلیغات کلیکی معتبر هستند. این سایت مورد تایید صدها کسب و کار و برند در ایران و خاورمیانه است و تبلیغات را به شکل گسترده و موثر انجام می‌دهد. از دیگر روش‌هایی که در سایت صباویژن‌ برای تبلیغات انجام می‌شود، مواردی مانند تبلیغات در آپارات، تبلیغات در فیلیمو و تبلیغ در سوشیال مدیا را می‌توان نام برد.

۳. مدیااد

مدیااد از دیگر سایت‌هایی است که در زمینه تبلیغات کلیکی فعالیت می‌کند. این سایت علاوه بر تبلیغات آنلاین و کلیکی، انواع تبلیغات درون اپلیکیشنی، تبلیغات گوگل، اینفلوئنسر مارکتینگ و دیگر روش‌ها را هم در لیست خدمات خود دارد. در صورتی که قصد معرفی کسب و کار خود را دارید و به دنبال انجام تبلیغ در بهترین سایت‌های ایرانی هستید، مدیااد یکی از گزینه‌هایی است که این کار را برای شما انجام می‌دهد. با تبلیغ در مدیااد ترافیکی خوب و با کیفیت برای سایت شما ایجاد می‌شود و تبلیغ هدفمند و با اطمینان از بازدید توسط تعداد بالایی از مخاطبین همراه خواهد بود.

۴. کاپریلا

کاپریلا از دیگر سایت‌های ایرانی است که در زمینه تبلیغات داخلی و آنلاین فعالیت شده و سایتی پر بازده در این زمینه است. در این سایت علاوه بر بازدهی بالای تبلیغات، قیمت منصفانه‌ای هم برای مشتریان مشخص می‌شود که همه این مسائل به پر مخاطب بودن و کیفیت کاری آن اشاره دارد. این سایت با ایجاد کمپین‌های فعل و سیستم آماری تحلیلی دقیق از تبلیغات انجام شده را نیز در اختیار شما خواهد گذاشت.

۵. تپسل

تپسل دیگر شبکه‌ای است که انجام تبلیغات گسترده در آن انجام می‌شود. از جمله خدماتی که در این شبکه انجام می‌شود، مواردی مانند تبلیغات کلیکی، تبلیغات در زمان نصب اپلیکیشن، تبلیغات در زمان عضویت کاربران، برندینگ از طریق ویدیو و بسیاری موارد مشابه دیگر را می‌توان مثال زد. سفارش انجام تبلیغات در این سایت بسیار ساده است. کافی است نوع تبلیغ خود را مشخص کرده و از طریق بخش سفارش سایت، اطلاعات خود را ثبت کنید تا تبلیغات در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

۶. ادنگاه

آخرین سایت ایرانی که در زمینه تبلیغات آنلاین و کلیکی در این مطلب معرفی می‌کنیم، سایت ادنگاه است. این سایت با بیش از 4 سال سابقه کار تخصصی در حوزه تبلیغات آنلاین، دارای تیمی حرفه‌ای و البته در حال رشد از متخصصان است که با استفاده از دانش و مهارت خود، تبلیغات آنلاین مجموعه‌ها را به بهترین شکل انجام می‌دهند. اولین خدمات ارائه شده این سایت در زمینه تبلیغات آنلاین، تبلیغات از نوع کلیکی بود و به مرور زمان و با رشد از این طریق دیگر شیوه‌های تبلیغاتی را به خدمات کاری خود اضافه کرد.

 

تبلیغات آنلاین و کلیکی در مجریان وب

تبلیغات آنلاین و کلیکی در مجموعه مجریان وب هم انجام می‌شود. انجام این نوع تبلیغات در مجموعه بسته به نیاز شما در انواع سایت‌های برتر در زمینه‌های مختلف خبری، هنری، ورزشی و سایر موضوعات انجام می‌شود. انتخاب سایت و بستر برای انجام تبلیغات کلیکی با در نظر گرفتن چند فاکتور مشابهت موضوع سایت با زمینه کاری شما برای پیدا کردن مشتریان اختصاصی، نظر شما برای تبلیغات، بودجه و بازدهی سایت مورد نظر انجام می‌شود. این روش موثر در بالا بردن ترافیک سایت در مجموعه ما با بهترین کیفیت ارائه می‌شود و برای تضمین این موضوع، هزینه دریافتی از شما به ازای کلیک‌هایی خواهد بود که روی بنر اختصاصی شما انجام شده باشد.

 

نتیجه گیری 

تبلیغات آنلاین و کلیلی یکی از روش‌های موثر و پر بازده تبلیغات است که با توجه به میزان بالای نمایش و امکان انتشار در سایت‌های برتر، تاثیر زیادی در برندسازی و معرفی برندها دارد. جهت انجام این تبلیغات صرفا باید به مجموعه‌هایی مراجعه کرد که کیفیت خدمات خود را تضمین کرده و تبلیغات را به بهترین شیوه ارائه می‌دهند. علاوه بر سایت‌های معرفی شده در این مطلب، مجریان وب هم ارائه دهنده خدمات در این زمینه و سایر زمینه‌های تبلیغاتی مانند تبلیغات موبایلی یا تبلیغات بنری است. ما در مجموعه خود تلاش می‌کنیم که تبلیغات را با مناسب‌ترین هزینه و بیشترین بازدهی ارائه کنیم تا مشتریان از سفارش خود، رضایت کامل داشته باشند. برای تماس با کارشناسان ما جهت انجام مشاوره آنلاین برای تبلیغات، کافی است یکی از راه‌های ارتباطی موجود در سایت را استفاده کنید.

 

سوالات متداول 

۱. تبلیغات آنلاین و کلیکی به چه صورت انجام می‌شوند؟

تبلیغات آنلاین و کلیکی که با عنوان پرداخت به ازای کلیک هم انجام می‌شوند، نوعی از تبلیغات هستند که در آن‌ها به ازای بازدید و کلیک مخاطب روی تبلیغ، هزینه پرداخت می‌شود.

۲. تبلیغات کلیکی چند نوع دارند؟

تبلیغات بنری، ریتارگتینگ، درون برنامه‌ای، درون موتورهای جستجو، تبلیغات ویدیویی و بسیاری انواع دیگر از زمینه‌های انجام تبلیغات کلیکی هستند.

۳. مزایای استفاده از تبلیغات کلیکی چیست؟

مقرون به صرفه بودن، پر بازدید بودن و داشتن بازدهی تضمین شده، شیوه ساده انجام کار، داشتن قابلیت تحلیل و اندازه‌گیری و دریافت نتایج سریع از انجام تبلیغ چند مورد از مزایای تبلیغات آنلاین و کلیکی هستند.

۴. کدام سایت‌های خارجی سابقه کاری بیشتر و بهتری در انجام تبلیغات کلیکی دارند؟

گوگل ادز، بینگ ادز، فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و بسیاری ابزارها و سایت‌های پر مخاطب دیگر بستر انجام تبلیغات کلیکی در میان سایت‌های خارجی هستند.

۵. در میان سایت‌های ایرانی کدام سایت‌ها در زمینه تبلیغات کلیکی معروف‌تر هستند؟

یکتانت، صباویژن، مدیااد، ادنگاه، کلیک یاب، کاپریلا و چندین سایت دیگر معروف‌ترین سایت‌های ایرانی برای سفارش تبلیغات کلیکی هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *