طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی

پیش از هر توضیحی در مورد ویژگی و مزایای سایت‌های صنعتی، ابتدا باید با پاسخ این سوال که طراحی سایت صنعتی به چه معناست، آشنایی داشته باشید. طراحی سایت صنعتی به معنی طراحی بستری در اینترنت برای انتشار اطلاعات، معرفی فرآیند کسب و کار و محصولات یک مجموعه صنعتی مانند کارخانه یا کارگاه صنعتی است. مجموعه‌های فعال در حوزه صنایع با در اختیار داشتن سایت یا بستری در اینترنت می‌توانند محصولات تولیدی خود را به شکل بهتر و موثرتری در معرض دید کاربران قرار دهند و از این طریق به جذب مشتریان و مخاطبان بپردازند. طراحی سایت صنعتی همچنین بستری مناسب برای کسب و کارهای صنعتی ایجاد می‌کند تا در بازار رقابت بهتر و جدی‌تر عمل کنند و با معرفی خود در سطح گسترده‌تر به فروش بالاتری نیز دست پیدا کنند. یک سایت صنعتی، اگر حرفه‌ای و اصولی طراحی شده و بهینه‌سازی آن به درستی انجام شود، تاثیر زیادی در برندسازی داشته و تصویری قدرتمند از برند و کسب و کار برای مشتریان ایجاد می‌کند.

مـزایـای طراحی سایت صنعتی
امکان مدیریت راحت

به راحتی و با هر دانشی می توانید وب سایت خود را بروزرسانی و مدیریت نمایید

گرافیک خلاقانه

در سایت های اختصاصی اصولا از ایده های خلاقانه و متفاوتی استفاده می شود که می تواند به رشد آن سایت کمک بسیار زیادی نماید.

استاندارد W3C

وب سایت هایی که در مجریان وب طراحی می شوند همگی استاندارد بین المللی W3C را دارند

واکنش گرا

وب سایت شما در تمام مرورگرها ، سایزهای مختلف مانیتورها، تب لت ، گوشی اندروید - ios سازگار خواهد بود

کد نویسی

امروزه گوگل سایت های با قالب آماده را تائید نمی کند و در نتیجه در جستو جایی ندارند. تمام پروژه های ما کدنویسی شده است

ظاهر اختصاصی

ظاهر وب سایت شما کاملا اختصاصی و منحصر به فرد است و مشابه دیگری نخواهد داشت

مزایای استفاده از سایت‌های صنعتی

مزایای استفاده از سایت‌های صنعتی برای کارخانجات و مجموعه‌های صنعتی بسیار زیاد است. یک کارخانه تازه تاسیس با استفاده از سایت مخصوص خود می‌تواند تجهیزات، محصولات و خدمات خود را از همان ابتدا به تعداد زیادی از مشتریان حتی خارج از محدوده فعالیت خود معرفی کند. به علاوه مجموعه‌های قدیمی نیز با طراحی سایت می‌توانند شیوه کسب و کار خود را از سنتی به پیشرفته و امروزی تغییر دهند و از طریق امکانات و ویژگی‌های سایت برندسازی بهتری داشته باشند. از دیگر مزایای استفاده از سایت‌های صنعتی برای کارخانجات و مجموعه‌ها می‌توان به آشنایی مشتریان با تمام نمایندگی‌های یک کارخانه اشاره کرد، همچنین طراحی و استفاده از یک سایت، مقایسه محصولات مجموعه‌های مختلف و تصمیم‌گیری در مورد بهترین نوع آن‌ها را نیز ساده‌تر می‌کند.

نتیجه گیری طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی و استفاده از اینگونه سایت‌ها تحول عظیمی در روند جذب مشتری، افزایش درآمد و افزایش فروش محصولات کارخانجات و مراکز صنعتی ایجاد کرده است. سایت صنعتی در حالیکه می‌تواند بستری برای تبلیغات مجموعه باشد، بستر مناسبی را برای فروش و افزایش آن نیز فراهم می‌کند. البته تمام این‌ها مستلزم طراحی حرفه‌ای و تخصصی سایت است که تنها به وسیله شرکت‌های فعال در حوزه طراحی سایت و متخصصین این حوزه مانند مجموعه مجریان وب امکان‌پذیر است. همان‌طور که گفته شد در مجموعه ما خدمات مربوط به طراحی سایت صنعتی، تبلیغ و خدمات سئو سایت آن به طور تخصصی و زیر نظر کارشناسان ماهر به مشتریان ارائه می‌شود تا تمام صاحبین کسب و کارهای صنعتی امکان بهره‌گیری از وب‌سایتی قدرتمند در این زمینه را داشته باشند. برای دریافت خدمات از مجموعه ما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت صنعتی به موضوعات مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به روش طراحی سایت، نوع قالب، امکانات و جزئیات موجود در سایت و ویژگی‌های آن مانند ریسپانسیو بودن اشاره کرد.

بخش معرفی خدمات، معرفی نمایندگان، بخش پشتیبانی و ارتباط با مجموعه، بخش نظرسنجی، صفحه‌ای برای معرفی نمونه کارها و کاتالوگ‌ها از جمله امکاناتی است که یک سایت صنعتی باید  از آن‌ها برخوردار باشد.

گرافیک جذاب، محیط کاربری ساده و قابل درک برای تمام مشتریان، سرعت بالای لود شدن و چند زبانه بودن از مهم‌ترین نکاتی هستند که در طراحی سایت صنعتی باید به آن‌ها توجه کرد.

مهم‌ترین نکات در طراحی سایت صنعتی 

یک سایت صنعتی زمانی می‌تواند نیازهای کاربران و مشتریان مجموعه را پاسخگو باشد که طراحی آن به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام شود. به منظور طراحی اصولی اینگونه سایت‌ها نکاتی وجود دارند که توجه به آن‌ها در نهایت به طراحی و ساخت سایتی با کیفیت منجر می‌شود. از مهم‌ترین نکات در طراحی سایت صنعتی که برای طراحی ماهرانه یک سایت در این زمینه اهمیت دارد، می‌توان به سرعت لود شدن اشاره کرد. سایت صنعتی باید به گونه‌ای طراحی شود که در کمترین زمان لود شده و صفحات آن بدون توقف باز شوند. این کار نیازمند طراحی قالب حرفه‌ای، انتخاب هاست مناسب برای سایت و کم حجم بودن سایت است. به علاوه سایت کارخانجات و واحدهای صنعتی باید از ظاهر گرافیکی جذابی هم برخوردار باشد تا کاربران از ماندن در سایت خسته نشده و برای جستجو در بخش‌های مختلف آن ترغیب شوند.

از دیگر نکات مهمی که در طراحی سایت صنعتی باید به آن توجه کرد، طراحی چند زبانه سایت است. این موضوع به خصوص برای کارخانجاتی که محصولات آن‌ها به دیگر کشورها صادر می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار است و با رعایت آن می‌توان مشتریان از دیگر کشورها را نیز با سایت همراه و جذب کرد. البته مهم‌ترین نکات در طراحی سایت صنعتی صرفا به اصول و قواعد طراحی خلاصه نمی‌شوند و بخش زیادی از فرآیند تبدیل سایتی معمولی به سایت حرفه‌ای، وابسته به فعالیت‌هایی است که بعد از راه‌اندازی و شروع به کار سایت انجام می‌شوند که یکی از آن‌ها سئو سایت است.

 

هزینه طراحی سایت صنعتی

در مورد طراحی سایت صنعتی هم مانند دیگر انواع وب‌سایت‌ها، موضوع هزینه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. البته هزینه طراحی سایت صنعتی به موضوعات مختلفی بستگی دارد. برای مثال امکانات یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین هزینه طراحی سایت‌های صنعتی هستند. قالب سایت، نحوه برنامه‌نویسی و طراحی سایت، ریسپانسیو بودن سایت، گرافیک سایت و طراحی‌هایی که روی ظاهر آن انجام می‌شود و بخش‌های مختلف سایت از جمله عواملی هستند که در تعیین هزینه طراحی سایت صنعتی موثر می‌باشند. به علاوه هزینه دریافتی شرکت مجری و تیمی که طراحی سایت به وسیله آن‌ها انجام می‌شود هم در هزینه نهایی طراحی اینگونه سایت‌ها موثر است.

خدمات مجریان وب در زمینه طراحی سایت صنعتی

پیچیدگی‌های طراحی سایت به خصوص از نوع صنعتی موجب می‌شود که این کار کاملا تخصصی باشد و تنها توسط افراد ماهر و با تجربه در زمینه طراحی سایت مانند مجموعه‌های طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ امکان‌پذیر باشد. مجریان وب یکی از شرکت‌هایی است که با تجربه بالا در این زمینه، حرفه‌ای‌ترین سایت‌ها را طراحی کرده و خدمات مناسبی به مشتریان خود ارائه می‌کند. از خدمات مجریان وب در زمینه طراحی سایت صنعتی می‌توان به مشاوره پیش از طراحی اشاره کرد. مشاوره با کارشناسان و متخصصین امر طراحی سایت کمک می‌کند که سایت نهایی کاملا مطابق با خواسته مشتری اما در حرفه‌ای‌ترین حالت باشد. به جز طراحی سایت، خدمات بعدی که شامل بهینه‌سازی یا سئو سایت جهت ارتقای آن است، تبلیغات برای معرفی سایت به مشتریان بیشتر و تولید محتوای حرفه‌ای در شروع به کار هم توسط کارشناسان مجموعه ما ارائه می‌شود. نمونه کارهای مجموعه ما در زمینه طراحی سایت‌های مختلف، به خصوص سایت‌های صنعتی را می‌توانید در سایت مشاهده کنید.