طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی​

در دنیای امروز طراحی سایت شرکتی برای انواع کسب وکار مختلف کار پیچیده و مشکلی نمی باشد.ورد پرس به معرفی قالب کسب و کار می پردازد.این قالب ها به صورت سفارشی هستند و تمام وبژگی هایی که شما برای گسترش و اجرای کسب و کار خود به صورت آنلاین احتیاج دارید را تهیه می کند.در صورتی که می خواهید یک سایت جذاب و خلاقانه برای کسب و کارتان داشته باشید،انواع قالب ها را بررسی کنید.این قالب ها طرح های عملیاتی دارند که به شما کمک می کنند یک سایت شرکتی با توجه به سلیقه خود داشته باشید.

مزایا طراحی سایت شرکتی

امروزه کارکرد فضای اینترنت در کارهای روزانه زندگی گسترش یافته است به طوری که بیشتر افراد می توانند دسترسی ساده و سریع به آن داشته باشند.هم چنین با توجه به افزایش سرعت آن نسبت به گذشته و افزایش چشم گیر گوشی های هوشمند با ارائه بسته های متنوع اینترنت از طرف اپراتورهای مختلف باعث شده که از این شرایط برای پیشبرد اهداف و کارها استفاده کرد.همان طور که می دانیم بیشتر افراد برای پیدا کردن نیازهای کالایی و خدماتی خود از فضای اینترنت استفاده می کنند.به این شکل که برای یافتن محصول یا خدمات موردنظر خود با جست و جو در موتورهای جست وجوگر مانند گوگل،به دنبال پیدا کردن اطلاعات،مشخصات و محدوده قیمت هستند.در نتیجه داشتن سایت شرکتی برای انواع کسب و کارها لازم و ضروری است که بتوان به وسیله آن برند و کسب و کار خود را معرفی کرد و با مشتریان به تبادل نظر پرداخت.

طراحی سایت شرکتی

گرافیک ui اختصاصی

طراحی بر اساس گرافیک محور بر اساس کاربری زیبا و کاربردی

کد نویسی اختصاصی

کدنویسی استاندارد مطابق با جدیدترین الگوریتم گوگل , بهینه سازی و سئو سایت

بهینه سازی شده

بهینه سازی سایت اختصاصی شما مطابق با موتور جستجوی Google با تاثیر پذیری بالا

مـزایـای دیـگـر طراحی سایت اختصاصی

امکان مدیریت راحت

به راحتی و با هر دانشی می توانید وب سایت خود را بروزرسانی و مدیریت نمایید

گرافیک خلاقانه

در سایت های اختصاصی اصولا از ایده های خلاقانه و متفاوتی استفاده می شود که می تواند به رشد آن سایت کمک بسیار زیادی نماید.

استاندارد W3C

وب سایت هایی که در مجریان وب طراحی می شوند همگی استاندارد بین المللی W3C را دارند

واکنش گرا

وب سایت شما در تمام مرورگرها ، سایزهای مختلف مانیتورها، تب لت ، گوشی اندروید - ios سازگار خواهد بود

کد نویسی

امروزه گوگل سایت های با قالب آماده را تائید نمی کند و در نتیجه در جستو جایی ندارند. تمام پروژه های ما کدنویسی شده است

ظاهر اختصاصی

ظاهر وب سایت شما کاملا اختصاصی و منحصر به فرد است و مشابه دیگری نخواهد داشت

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

در ارتباط با طراحی سایت اختصاصی چیست؟ باید بگوییم طراحی وب سایت اختصاصی همانگونه که از نامش پیداست از همان ابتدا بر اساس نیاز مشتری چه از نظر گرافیکی و چه از لحاظ پیاده سازی صورت می گیرد. نکته قابل توجه در اجرا وب سایت های اختصاصی عدم استفاده از CMS است، به این معنی که تمام وب سایت از همان ابتدا به طور ویژه و اختصاصی برای مشتریان برنامه نویسی می شوند. خوب است بدانید که بر اساس گستردگی کار، تهیه این نوع وب سایت ها کار یک یا دو نفر به تنهایی نیست و لازمه انجام آن برخورداری از یک تیم اصولی و حرفه ای می باشد.

انواع روش های طراحی سایت

روش های طراحی سایت به دو بخش تقسیم بندی می شوند. طراحی شامل مواردی از جمله موارد ظاهری و فنی که کاربران با آن مواجه می شوند (UI) و طراحی بخش مدیریت سایت که مخصوص مدیر سایت (UX) است. اما به منظور اینکه طراحی به وب سایت انجام شود، دو شیوه وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز خود یکی را انتخاب نمایید.

روش کد نویسی

در روش کد نویسی یک نفر یا تیمی از متخصصان که به کد نویسی مسلط می باشند، به کمک هم به طراحی یک سایت می پردازند. البته در نظر داشته باشید که در این تیم فردی نیز در زمینه گرافیک فعال می باشد. طراحی این نوع سایت زمان بیشتری را به خود اختصاص میدهد و در نتیجه اگر عجله دارید این روش نمی تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. در این حالت است که شما می توانید طراحی سایت اختصاصی داشته باشید. در روش کد نویسی متناسب با زمان بر بودن آن شما بایستی هزینه بیشتری پرداخت کنید. به همین علت است که بسیاری از افراد این شیوه را انتخاب نمی کنند. البته توجه داشته باشید که لازمه کار مطلوب و باکیفیت، زمان بیشتری خواهد برد. بر این اساس اگر به دنبال کیفیت عالی و اینکه همه چیز متناسب با سلیقه شما باشد، این روش گزینه مناسبی به شمار می رود.

روش CMS

خوب است بدانید که روش CMS مخفف سیستم مدیریت محتوا می باشد و برای شما شرایط را فراهم می کند که به انجام مدیریت سایت بپردازید. به عبارتی می توان گفت بخش مدیریت سایت آماده می باشد و فقط شما امور ظاهری و گرافیکی سایت را طراحی می کنید، چرا‌که سایت از قبل طراحی شده است و در نتیجه شما زمان کمتری را برای طراحی سایت صرف می کنید. در صورتی که به دنبال سایتی هستید که به سرعت و آسان آماده شود، روش CMS گزینه مناسبی محسوب می شود. در نظر داشته باشید که هزینه این دسته از سایت ها در مقایسه با دیگر روش ها کمتر می باشد. یک از پرطرفدارترین و کاربردی ترین نرم افزاری که در این زمینه فعالیت می کند، می توان به وردپرس اشاره کرد.

مزیت های مورد استفاده قرار دادن CMS

در ارتباط با مزیت های مورد استفاده قرار دادن CMS می توان به امنیت بالا و قابل انعطاف بودن آن ها اشاره کرد. در CMS ها می توان محتوا ایجاد شده را مدیریت و سپس منتشر کرد و آن را در اختیار کاربران گذاشت و در آن گزینه های قابل ملاحظه ای وجود دارد که کار با آن و همینطور مدیریت و راه اندازی سایت های اختصاصی را آسان تر و مطمئن تر کرده است.

  1. قابل انعطاف بودن: یک طراح حرفه ای با اطلاع داشتن از اهداف شما و زبان CMS به طراحی یک سایت بدون اشتباه برای شما می پردازد. شما می توانید به کیفیت مورد نظر خود در کوتاه ترین زمان ممکن دست پیدا کنید.
  2. امنیت CMS: امنیت CMS به دلیل وجود کدهایی است که به صورت اختصاصی نوشته شده و دیگران نمی توانند به آنها دستیابی داشته باشند. این یکی از مزیت های ویژه CMS ها به شمار می رود که جز نویسندگان کد شخص دیگری نمی تواند به کدهای وب سایت دسترسی داشته باشد.

مهم ترین مزایا طراحی سایت اختصاصی

در ادامه می خواهیم به معرفی مهم ترین مزایا طراحی سایت اختصاصی بپردازیم. طراحی سایت شامل خدمات و فعالیت هایی است که به منظور طراحی، کد نویسی و اجرا یک وب سایت به طور اختصاصی انجام می شود. هنگامی که از یک وب سایت اختصاصی صحبت می کنیم، هدفمان اجرا نیاز ها و خواسته های مشتری اعم از برخورداری از ظاهر گرافیکی خاص، امنیت بالا، سرعت مطلوب و مورد استفاده قرار دادن آخرین تکنولوژی های فعال در حوزه طراحی وب سایت است. با انتخاب خدمات طراحی سایت اختصاصی مجریان وب، می توانید به آسانی و براساس کسب و کار خودتان، از بهترین وب سایت در بین رقبای خود در این حوزه برخوردار شوید. مهمترین خدمات طراحی وب سایت به صورت اختصاصی به شرح زیر می باشد:

● اجرا خواسته های جدید، منحصر به فرد و دشوار

شما می توانید به اجرا خواسته های جدید، منحصر به فرد و دشوار با طراحی وب سایت اختصاصی بپردازید. در صورتی که فعالیت و هدف پیش بینی شده خود را باور دارید و آن را در مقایسه با دیگر خدمات و یا سایر رقبا متمایز می دانید، فقط کافی است با انتخاب نوع طراحی وب سایت مورد نظرتان و بیان نیازها و خواسته های ذهنی خود آن را به شکلی مطلوب و در بستر یک وب سایت کاربردی و پر سرعت از طراحان ما در مجریان وب تحویل بگیرید. به این صورت با دستیابی به مزیت های رقابتی ویژه که در سایر سایت ها به چشم نمی خورد، می توانید بین خود و رقیبان فاصله زیادی ایجاد کنید.

● مورد استفاده قرار دادن آخرین تکنولوژی پیاده شده در بهترین سایت های جهان

طراحی یک سایت اختصاصی با مورد استفاده قرار دادن آخرین تکنولوژی پیاده شده در بهترین سایت های جهان نظیر زبان های برنامه نویسی HTML/CSS, PHP, Python, JavaScript, Java, Ruby, and Swift. به منظور پیاده سازی وب سایت های انحصاری و وب اپلیکیشن ها، اصل اساسی و مهم در شرکت های بزرگ دنیا و شرکت های فعال در کشور خودمان محسوب می شود تا شرایط رشد و پیشرفت سریع و آپدیت دائمی سایت همراه با خواسته های نسل جدید میسر شود.

● کم شدن هزینه ها

بهترین راهکار به منظور تداوم رشد کسب و کار شما و همینطور کم شدن هزینه ها، طراحی یک وب سایت اختصاصی متناسب با کسب و کارتان می باشد. ممکن است در ابتدا مبلغی را هزینه کنید اما این وب سایت در طولانی مدت برای کسب و کار شما درآمد زایی می کند. با طراحی اصولی و صحیح یک وب سایت بازدید مشتریان را ضمانت خواهید کرد و این مسئله منجر به رشد روز افزون و به وجود آمدن مشتری ثابت می شود.

● دسترسی سریع و آسان

منظور از دسترسی سریع و آسان این است که امروزه افراد به علت کمبود وقت و مشغله زیاد بیشتر به صورت آنلاین خرید می کنند، چرا‌که خرید به صورت حضوری هم وقت گیر است، هم هزینه رفت و آمد به همراه دارد و از طرفی باید سود بیشتری پرداخت نمایید. در صورتی که در خرید آنلاین هیچ یک از این موارد وجود ندارد و به همین دلیل اعتماد مردم به خرید آنلاین افزایش یافته است. توجه داشته باشید که تجارت الکترونیک روز به روز در حال رشد و پیشرفت است و همراه شدن با آن به توسعه کسب و کار شما منجر می شود.

● بازاریابی

بهترین و اقتصادی ترین گزینه به منظور بازاریابی در کسب و کار شما، می توان به بازاریابی وب سایت اشاره کرد. بهترین راهکار برای بازاریابی وب سایت، خدمات سئو سایت یا به عبارتی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. طراحی وب سایت مهمترین بخش طراحی یک سایت محسوب می شود و نقش مهم و پر رنگی را ایفا می کند در نتیجه باید توجه ویژه ای به این قسمت داشت.

● در دسترس بودن افراد

هر چند شما بزرگترین و بهترین شرکت تجاری در مرکز شهر هم باشید، باز هم در دسترس افرادی کمتری قرار می گیرید و این یک محدودیت برای شما و شرکتتان محسوب می شود. اما کل جهان از یک فضایی که در دسترس افراد می باشد، برخوردار هستند و آن هم فضای آنلاین می باشد. شما میتوانید این فضا را مورد استفاده قرار دهید و به معرفی خود به کل دنیا بپردازید. شما برای انجام این کار کافی است اقدام به طراحی یک وب سایت اختصاصی برای کسب و کار خود کنید.

 

نمونه سایتهای طراحی شده

از دیگر مزایای سایت‌های اختصاصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در چنین وب سایت هایی امنیت بسیار بالایی وجود دارد و امکان هک شدن آنها بسیار پایین است.
  2. بدون هیچگونه محدودیتی می توانید به وب سایت امکانات اضافه نمایید.
  3. طراحی کلی وب سایت متناسب با خواسته و نیاز مشتری صورت خواهد گرفت.
  4. در این روش می توانید به راحتی تمام بخش های وب سایت را تحت کنترل خود قرار دهید.
  5. افزایش یافتن کاربران و گسترده شدن وب سایت سبب کم شدن کارایی وب سایت نمی شود.
  6. طراحی قالب و ظاهر وب سایت به صورت کاملا اختصاصی انجام می شود، از جایی کپی نمی شود و برای افراد دیگر هم مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
  7. وب سایت سفارشی با توجه به این که مختص یک نفر طراحی شده است، از سرعت خوب و بالایی برخوردار خواهد بود.
  8. این نکته را در نظر داشته باشید که طراحی وب سایت به این روش کاملا بر اساس سلیقه و نیاز مشتری خواهد بود.

 

چه سایت هایی می توانند از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنند؟

شاید برایتان سوال ایجاد شود که چه سایت هایی می توانند از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنند؟ در جواب باید بگوییم طراحی سایت اختصاصی می تواند برای انواع شرکت های صنعتی و دولتی، فروشگاه ها و مواردی از این دست انجام شود.

    1. وب سایت های فروشگاهی: سایت هایی که فروش اینترنتی دارند و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند، گزینه بسیار مناسبی است.
    2. طراحی سایت های شرکتی و دولتی: اصولا این شرکت ها به منظور انتشار اطلاعات خود به یک پرتال مرکزی نیاز دارند. این شرکت ها می توانند CMS را مورد استفاده قرار دهند، چرا‌که هم از امنیت بالایی برخوردار بوده و هم قابل انعطاف می باشد.
    3. طراحی سایت های خبری: این سایت ها هم نیز مانند سایت های شرکتی امنیت در اولویت اولشان قرار دارد، بر این اساس توصیه می شود که CMS را مورد استفاده قرار دهند.

 

سخن پایانی

امروزه ورود به دنیای تجارت الکترونیک یکی از موارد بسیار مهمی است که کسب و کار های نوپا جهت دیده شدن، به آن نیاز دارند. شما میتوانید برای طراحی وب سایت از قالب های آماده و روش CMS را مورد استفاده قرار دهید. در نتیجه اگر می خواهید کل سلیقه خود را در سایتتان به کار ببرید، بایستی به دنبال طراحی سایت اختصاصی باشید. چنانچه کسب و کاری دارید که می خواهید نسبت به سایر رقبا متفاوت و خلاقانه در آن به نظر بیایید، تیم طراحی مجریان وب می تواند ایده های خاص و حرفه ای را در اختیار شما قرار دهد. خوب است بدانید که مجریان وب عضو کنسرسیوم انجمن جهانی وب دیزاینر اینترنشنال W3C می باشد و کاملا بر این موضوع آگاه است که یک وب سایت استاندارد بایستی از کد نویسی استاندارد و آپدیتی برخوردار باشد و از قالب های مرسومی استفاده نشده باشد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با همکاران ما از طریق شماره تماس 02122925602 با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

از مزیت های طراحی سایت می توان به کم شدن هزینه ها، دسترسی سریع و آسان، بازاریابی، در دسترس بودن افراد، ارائه بهترین خدمات به مشتری و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت، به طور کامل به ویژگی ها و گستردگی آن بستگی دارد. با این حال، انجام پروژه های استاندارد طراحی وب سایت اختصاصی به طور معمول حدود 1 تا 2 ماه زمان می برد.

هزینه طراحی هر سایتی به ماهیت اصلی وب سایت و امکانات آن و اینکه با وردپرس ساخته شود و یا به صورت اختصاصی طراحی شود بستگی دارد و همه این عوامل بر روی هزینه طراحی یک سایت اثرگذار می باشند.