نقش استوری های اینستاگرام در بهبود اثربخشی تبلیغات چیست؟

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

امروزه اینستاگرام تمام زندگی ما را درگیر کرده است. استوری اینستاگرام یکی از آیتم های بسیار جذاب در اینستاگرام است که ما را در جریان زندگی روزانه فالوور هایمان می گذارد. استوری اینستاگرام جنبه های فان، زندگی روزمره و به روز رسانی های مهم را در بر می گیرد. نقش استوری های اینستاگرام در تبلیغات چیست؟

استوری اینستاگرام یک راه سازنده برای تبلیغات شما است. بنر تبلیغاتی شما به صورت استوری در اینستاگرام خود را نشان می دهد. ابزار استوری در جذب مخاطب بسیار نقش پررنگی دارد. استوری شما باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتوانید از طریق آن فالوورهایتان را جذب کنید. در این مقاله از مجریان وب قصد داریم شما را با نقش استوری های اینستاگرام در تبلیغات آشنا کنیم تا بهترین نتیجه را از استوری بگیرید.

نقش استوری های اینستاگرام در تبلیغات

همانطور که ذکر کردیم، بنر تبلیغاتی شما استوری است. تبلیغات از طریق استوری به صورت عمودی است. این قابلیت این فرصت را به شما می دهد که به صورت تمام صفحه پیام خود را به مخاطب منتقل کنید. بنر تبلیغاتی در استوری می تواند شامل معرفی محصولات و خدمات، به روز رسانی های شما و استوری های مفرح برای جذاب فالوور باشد. بنر شما باید در قالب عکس، ویدئو و استیکرهای مختلف است. مدت زمان ویدیو 60 ثانیه و عکس 15 ثانیه است. محدودیتی در اضافه کردن استوری در اینستاگرام ندارید و می توانید هر تعداد که بخواهید استوری بگذارید.

استوری های تبلیغاتی شما فقط 24 ساعت در پیج شما می ماند و پیشنهاد می شود و قسمت هایلایت آنها را نگه دارید تا در آینده بتوانید از آنها استفاده کنید.

مزایا استفاده از استوری تبلیغاتی

فراگیر بودن این اپلیکیشن به شما کمک می کند جامعه هدف گسترده ای را در پوشش دهید و آوازه خود را به گوش میلیون ها نفر برسانید. تعداد کاربران اینستاگرام بسیار زیاد است. شما می توانید از این قابلیت استفاده کنید و استوری های متنوع بگذارید تا کسب و کار خود را معرفی کنید. از مزایای استوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلب توجه مشتری
  • افزایش آگاهی از برند
  • دستیابی به مخاطبان جدید

راهنمای طراحی بنر تبلیغاتی در اینستاگرام

نقش استوری های اینستاگرام در تبلیغات بسیار موثر است. اما باید اصول صحیح استوری گذاشتن را بدانید. در ادامه اصول استوری گذاشتن را برای دیدن نقش استوری های اینستاگرام در تبلیغات به شما معرفی می کنیم.

  • در تولید محتوا خلاق باشید

استوری اینستاگرام یک روش موثر برای دیده شدن است در گذاشتن استوری ها خلاق باشید. از استوری های خام و نپخته استفاده نکنید که فقط فالوور از دست می دهید. وقت کافی برای هر استوری بگذارید و خلاقانه و متفاوت فکر کنید. سعی کنید از استیکر و ایموجی به صورت خلاقانه استفاده کنید. از پشت پرده و پشت صحنه فیلم و عکس استوری کردن یکی از راه های خلاقانه برای پیج های کاری است.

  • تجربه های شخصی خود را به اشتراک بگذارید

در زندگی اینستاگرامی مسائل شخصی بیشتر دیده می شود. پس سعی کنید از پشت صحنه و همکاران استوری بگذارید. حتی اگر وقت استراحت کردنتان هم هست، از آن تولید محتوا کنید تا کاربران بیشتری به خود جذب کنید.

  • از تبلیغات ویدئویی بیشتر استفاده کنید

همانطور که می دانید الگوریتم اینستاگرام بیشتر بر روی ویدیوها تمرکز کرده است. از استورهای ویدئویی بیشتر استفاده کنید تا مخاطب بیشتری به خود جذاب کنید. یکی از نقش استوری های اینستاگرام در تبلیغات پخش ویدئو برای مخاطبان است. توجه مخاطبان امروزه کمتر شده است. پس به جای نوشتن محتوا از گفتن و نقش بازی کردن استفاده کنید و آنها را به صورت یک ویدئوی خلاقانه استوری کنید.

  • جملات کوتاه بنویسید

از نوشتن جملات بلند و طولانی با محتوای فلسفی خودداری کنید. مگر اینکه پیج شما مرتبط با کتاب و ادبیات باشد. در غیر این صورت پیام خود را به صورت تک کلمه ای و جمله های کوتاه در بیاورید. یک پیام محکم و کوتاه که در نگاه اول خوانده شود، بنویسید و آن را استوری کنید.

  • از لوگوی برند خود در استوری استفاده کنید

یادتان باشد کنار هر نوشته یا عکس یا ویدیو از لوگوی خود استفاده کنید. بدون لوگو خود را معرفی نکرده اید و مخاطب نمی داند استوری که مشاهده کرده برای کیست. اگر برند خود را در تبلیغاتتان نشان ندهید، ممکن است پول خود را هدر دهید و بازار را برای رقبایتان باز بگذارید.

  • از عناصر زیبایی شناختی استفاده کنید

نقش استوری های اینستاگرام در تبلیغات بستگی به عناصر زیبایی شناختی دارد. اگر زیبایی در استوری شما دیده نشود، مخاطب استوری شما را نمی بیند. مطمئن شوید استوری شما با خود صفحه شما هماهنگ است. هم از نظر زیبایی شناختی و هم از نظر ترکیب رنگی باید پیج شما یک دست باشد. هم در استوری ها و هم در پست های خود از عناصر مشابه استفاده کنید.

  • با مخاطب ارتباط برقرار کنید

ارتباط و تعامل یکی از مهم ترین عناصر در نقش استوری های اینستاگرام در تبلیغات است. لازم است شما استوری های تعاملی بگذارید و فقط گوینده نباشید. با مخاطب ارتباط بگیرید

  • نظرسنجی کنید.
  • مسابقه برگزار کنید.
  • استوری های سوال و پاسخ بگذارید.

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید نقش استوری های اینستاگرام در تبلیغات بسیار موثر است. شما می توانید با انجام کارهای ساده ای در اینستاگرام موفق شوید و استوری های پر بازدیدی بگذارید. در این مقاله از مجریان وب با نقش استوری های اینستاگرام در تبلیغات آشنا شدید و متوجه شدید چقدر اینستاگرام نقش موثری در جذب مخاطبان جدید دارد.

سوالات متداول

  1. آیا ایستاگرام در تبلیغات موثر است؟

بله. نقش استوری های اینستاگرام در تبلیغات مثال زدنی است. شما می توانید با چند استوری ساده ولی خلاقانه مخاطبان زیادی را به خود جذب کنید.

  1. چگونه استوری های اینستاگرام در کسب و کار کمک می کند؟

استوری به شما کمک می کند فالوورهای بیشتری به خود جذب کنید و برند خود را معرفی و گسترش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *