خدمات سئو سایت

سئو سایت چیست ؟

امروزه تمام کسانی که سایتهایشان را مدیریت میکندد آگاهند که بیشترین ورودی کاربران هر وب سایت از طریق موتورهای جستجو و هدایت کردن کاربران به سمت سایت آنها میباشد . جستجوی محتوا اتفاقی است که تخصص موتورهای جستجواست و شما با برنامه ریزی صحیح و سرمایه گذاری دقیق میتوانید سایت خود را در نتایج این جستجوها و در صدر لیست مشاهده نمایید .

از همین روی رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو نقش زیادی در موفقیت کسب و کارتان در دنیای اینترنت و بهبود درامدتان از طریق سایت خواهد داشت . همچنین با توجه به تغییرات لحظه ای در روش های بهینه سازی و امتیاز این روش ها در رتبه بندی موتورهای جستجو، برای بهینه سازی موثر، استفاده از تیم فنی قوی و شرکت معتبر خدمات سئو سایت که تضمین کننده این توفیق شما باشد نیاز است .

سئو سایت
مزایای پکیج سئو چیست؟

در حال حاضر بیشترطراحان وب ادعا می کنند نسبت به سئو و بهینه سازی تبحری صدچندان دارند و با گذشت زمان نه تنها به نتیجه مثبت نمی رسند بلکه به علت گول زدن های موتورهای جستجو سایت عقب گرد می نماید یکی از مواردی که شما می‌توانید متوجه شوید که سئو سایت شما طبق اصول استاندارد انجام می‌شود زمان موردنیاز برای آن می‌باشد. دقت کنید که هیچ گاه سئو یک سایت به صورت چند روزه انجام نمی‌شود با بازه‌های زمانی زیر ۳ ماه قطعاً از راه‌های میان‌بر غیراصولی اقدام به سئو سایت صورت می‌پذیرد که در نتیجه فقط برای مدت کوتاه در صفحه اول گوگل مهمان هستید. راه حل دیگری که می تواند شما را مطمئن کند ، دریافت ضمانت اجرایی در انــجـام پروژه سئو است که کمتر پیمانکاری قبول میکند

در مجریان وب برای Seo سایت ۸۴ مورد فعالیت توسط یک تیم ۴ تا ۶ نفر صورت می گیرد و این پروسه زمان بر بوده و بین ۴ تا ۶ ماه طول می کشد تا شما را برای همیشه در صفحه اول گوگل ثابت کنیم.

یکی از اقدامات مجریان وب برای رسیدن به جایگاه صفحه اول گوگل  انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای کسب و کار شما است در مجریان وب ضمانت اجرایی حس انجام کار ارائه میشود و تسویه مبـلغ قرارداد هنگام رویت در صفحه اول Google است. برای مشاوره رایگان و اطلاع از جایگاه سایت خود ، با مشاوران ارشد مجریان وب در ارتباط باشید.

سئو سایت چه مزایایی دارد ؟

همانطور که می دانید سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. این مجموعه ای از ابزار ها و استراتژی هایی است که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را برای تایید موتور جستجو و رتبه بندی بیشتر حفظ کنید. شما از SEO استفاده می کنید تا به شما کمک کند مشتریان یا خوانندگان بالقوه بیشتری به سایت خود جذب کنید. امیدواریم این امر فروش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد و تجارت شما را به موفقیت برساند.

شما می خواهید نتایج خود را به حداکثر برسانید. قبلا میدانید که اینترنت در حال تغییر دائمی است و قوانینی که 5سال پیش کار می کردند امروز کار نمی کنند. این بدان معناست که شما میخواهید استراتژی های SEOخود را به روز کنید. دانستن آنچه سئو می تواند برای شما و فروش شما انجام دهد، اتخاذ استراتژی های مختلف سئو را برای شما آسان تر می کند.

خدمات سئو سایت مجریان وب

شرکت طراحی سایت مجریان وب  بر اساس آخرین روش های بهینه سازی سایت و الگوریتم امتیاز دهی موتورهای جستجو، پس از بررسی لازم روی وب سایت شما، بهترین راهکار را برای بهینه سازی سایت شما و برای پیوستن سایت شما به صفحات اول موتورهای جستجوگر بزرگ مانند گوگل را ارائه مینماید .

مجریان وب بر اساس نوین ترین روش های بهینه سازی سایت و الگوریتم موتورهای جستجوگر و با توجه به آنالیزهای انجام شده نسبت به تغییر مطالب و شیوه های طراحی وب سایت شما اقدام کرده و پس از۴ الی۷ماه شما را در صفحات اول Google و دیگر موتورهای جستجو گر معروف اینترنت قرار خواهد داد.

اهمیت سئو ؟

امروزه با توجه به هزینه های بالای تبلیغات سنتی مانند کاتالوگ ، بیل بردها ، صدا سیما و غیره دیگر نمی توان آن بازخورد هزینه های اجرایی را درآورد و لذا کارفرمایان به دنیای آنلاین و دنیای وب روی آورده اند .
موتورهای جستجو مخصوصا گوگل یکی از بهترین راه های جذب مشتری و کاربر برای انواع مختلف کسب و کارها است چرا که روزانه می توان تعداد بسیار زیادی از افرادی که به دنبال زمینه فعالیت ما هستند را پیدا کرد و آنان را جذب نمود .

سئو سایت و یا همان بهینه سازی سایت می تواند وب سایت شما را در صفحه اول گوگل قرارداده و کاربرانی که به دنبال خدمات و یا محصولات شما هستند را به شما معرفی نماید

قیمت سئو سایت

در قیمت سئو سایت عوامل متعددی دخیل هستند که به اختصار تعدادی را بیان می کنیم :

مدت زمان سئو به چه شکلی است؟

یکی از سوالات رایجی که همواره از متخصصین سئو پرسیده میشود، این است که سئو یک سایت چه مدت زمان طول می کشد تا نتایج را نشان دهد؟ این یک موضوع بسیار مهم است؛ چرا که صاحبان کسب و کارها می خواهند بدانند که چه زمانی قرار است تاثیر سرمایه گذاری خود را ببینند. اما نتایج سئو مانند سایر کارها نیست که در همان لحظه قابل مشاهده باشد بنابراین موفقیت در سئو زمان بر است .

این یک واقعیت است که بهبود سئوی شما به مدت زمان زیادی نیاز دارد. چرا که گوگل و سایر موتورهای جستجو می خواهند بهترین نتیجه را برای هر عبارت جستجو شده نمایش دهند و اینکه چه سایتی سزاوار رتبه بندی دارد به عواملی بستگی دارد و شما باید تلاش کنید تا در جستجو ها رتبه های اول را به دست بیاورید. برای موثر بودن یک استراتژی سئو، 6 تا 12 ماه زمان لازم است تا نتایج آن قابل مشاهده باشد. اما باید این را نیز در نظر داشته باشید که این به معنای آن نیست که شما تا این مرحله به دف خود رسیده اید و دیگر کار سئو شما تمام است، اما هر کسب و کاری باید انتظار داشته باشد که پس از این بازه زمانی پیشرفت قابل مشاهده ای داشته باشد.

مراحل سئو سایت

هر کسب وکاری که فعالیت اینترنتی دارد باید برای بهینه سازی وب سایت خود و بالا رفتن رتبه آن سایت در گوگل، استراتژی های قوی و موثری را برنامه ریزی کند. بهینه سازی سایت یا SEO ، مراحل متعددی دارد:

تحقیق کلمات کلیدی

تولید محتوای یونیک

بهینه سازی تگ های متا

تغییر url های سایت

آنالیز رقبا

درج Alt برای تصاویر

لینک سازی داخلی

ارتقاء سرعت سایت

سئو به چه شکل به کسب و کارها کمک می کند؟

اگر به دنبال برندسازی هستید و می خواهید به صورت بلند مدت آگاه سازی کنید، و فروش بسیار زیادی نیز داشته باشید، بهینه سازی برای موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد.

مزیت های مهم سئو :

  • موجب افزایش اعتبار شما می شود
  • پشتیبانی از بازاریابی محتوا
  • کمپین های PPC را به حداکثر برسانید
  • به شما یک مزیت رقابتی می دهد
  • به شما کمک می کند به افراد بیشتری دسترسی داشته باشید
  • به شما کمک می کند در جستجو های محلی رتبه بهتری کسب کنید
  • قابلیت استفاده از وب سایت را بهبود می بخشد.
  • نتایج قابل اندازه گیری دریافت می کنید.
  • نرخ تعامل کاربر را بهبود می بخشد

سئو مزایای زیادی می تواند برای وب سایت ها داشته باشد و منجر به رشد تصاعدی در بلندمدت شود. برندهایی که در سئو سرمایه گذاری می کنند می توانند اعتبار و اعتماد مخاطبان را جلب کنند و آن را به بخشی اساسی از استراتژی بازاریابی دیجیتال تبدیل کنند.

سوالات متداول

پاسخ 1: سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌هایی است که به منظور بهبود رتبه ویدیویی یک وبسایت در نتایج موتورهای جستجوی اینترنتی مانند گوگل، بینگ و یاهو انجام می‌شود. هدف اصلی سئو، افزایش دسترسی وبسایت به مخاطبان هدف و افزایش ترافیک آگاهانه و کیفی به وبسایت است. با استفاده از تکنیک‌های سئو، وبسایت‌ها می‌توانند در رتبه‌بندی بهتری در نتایج جستجو ظاهر شده و در نتیجه، بهبودی در دیده شدن و ترافیک وبسایت خواهند داشت.

پاسخ 2: عوامل متعددی در سئوی وبسایت تأثیرگذار هستند. به‌طور کلی، این عوامل به دو دسته تقسیم می‌شوند: سئو داخلی و سئو خارجی.

 

– سئو داخلی: شامل بهبود ساختار کدهای وبسایت، استفاده از عناصر HTML مناسب، سرعت بارگذاری صفحات، ایجاد محتوای با کیفیت و ارتباط دادن صفحات داخلی به یکدیگر است.

– سئو خارجی: شامل ایجاد لینک‌های با کیفیت از وبسایت‌های دیگر به وبسایت شما (بک‌لینک‌ها)، حضور در رسانه‌های اجتماعی، نظرات و بررسی‌های مثبت کاربران و شناخته شدن وبسایت در فضای آنلاین است.

پاسخ 3: نتایج سئو به طور طبیعی و تدریجی ایجاد می‌شوند و زمان لازم برای دیدن نتایج قابل مشاهده می‌تواند متغیر باشد. برخی از تغییرات ممکن است در عرض چند هفته قابل مشاهده باشند، اما برای دیدن تغییرات بزرگتر و بهبود بهتر، ممکن است چند ماه طول بکشد. تا حدی اعتبار و اعتماد وبسایت شما در چشم موتورهای جستجو افزایش یابد، تغییرات بهبود سئو می‌توانند به مدت طولانی تر هم ادامه داشته باشند.

8 مزیت برتر سئو

  1. صرفه جویی در هزینه

استراتژی های سئو به شما کمک می کنند تا مشتریان مناسبی را که به دنبال محصولات شما هستند، هدف قرار دهید

  1. وب سایت شما را آسان تر می کند

کاری که ابزارهای سئو خوب انجام می دهند این است که مطمئن شوند پیوند ها و ساختار وب سایت شما به شیوه ای آسان مرتب شده است. این نه تنها به موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت شما را فهرست و رتبه بندی کنند، بلکه به بازدید کنندگان شما کمک می کند تا آنچه را که به دنبال آن هستند بسیار آسان تر پیدا کنند.

  1. افراد بیشتری را به وب سایت شما می آورد

به همین دلیل است که شما یک وب سایت دارید. استراتژی های سئوی شما رتبه شما را بهبود می بخشد و صفحه وب شما را سریعتر جلوی چشم آن ها می گیرد. هرچه رتبه بالاتر باشد، ترافیک صفحه وب شما بیشتر می شود.با استفاده از کلمات کلیدی، توضیحات متا و برچسب های بهتر، رتبه های بالاتری کسب می کنید. هرچه کلیک های بیشتری داشته باشید، امکان فروش افزایش می یابد.

  1. شما اعتبار و اعتماد بیشتری دریافت می کنید.

به نظر می رسد که اگر شرکت شما در رتبه بندی اول فهرست شود، آن ها تصور می کنند که شرکت شما معتبرتر و راحت تر از سایرین در لیست قابل اعتماد است. استراتژی های خوب سئو به ایجاد اعتماد بین شما و مشتریان بالقوه شما کمک می کند. هرچه رتبه شما بالاتر باشد، مشتریان بالقوه بیشتری جذب خواهید کرد.

  1. در رقابت باشید

این مهم است زیرا نمی خواهید مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید . رقبای شما در حال به حداکثر رسیدن در سئو هستند.هرچه بیشتر در رقابت باشید، شانس بیشتری برای جذب مشتریان مناسب به وب سایت و محصول خود خواهید داشت. بخشی از کسب وکار این است که از رقبای خود جلوتر بمانید، بنابراین شما ترافیک را دریافت می کنید و آن ها نمی گیرند.البته سئو به تنهایی این کار را انجام نمی دهد.همچنین برای در رقابت ماندن به خدمات مشتری خوب نیاز دارید.

  1. شما می توانید کسب وکار خود را گسترش دهید

هرچه ترافیک بیشتری داشته باشید، گسترش خدمات و خط محصول برای شما آسان تر است.خدمات اصلی و محصولاتی که می توانید ارائه دهید، درآمد بیشتری خواهید داشت. ابزارهای سئو به شما کمک می کنند تا از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید.

  1. شما جایگاه بالاتری در صفحات اینترنت دریافت می کنید

برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است که رتبه بالایی در صفحات گوگل داشته باشید. هرچه حضور شما در صفحات اول بیشتر باشد، ترافیک بیشتری را برای سایت خود می گیرید. امروزه با بیش از 200 میلیون وب سایت در اینترنت، می خواهید متمایز شوید و مردم از بین سایت ها شما را پیدا کنند. این همان کاری است که برنامه های سئو خوب انجام می دهند، به خصوص اگر در یک صنعت بسیار رقابتی هستید.آنها به شما یک جایگاه برتر برای حضور در صفحات اول اینترنت می دهند، بنابراین مردم ابتدا وب سایت شما را پیدا کرده و وارد سایت شما می شوند.

  1. کلیک های بیشتری دریافت می کنید

بیشترین درصد کلیک برای سایت هایی است که رتبه 1 را دارند. این درصد به هزاران یا بیشترین فروش در ماه یا سال تبدیل می شود.زمانی که شما در جایگاه برتر قرار بگیرید، محدودیت فروش برای شما وجود ندارد و این همان کاری است که سئو برای انجام آن ساخته شده است تا شما را در موقعیت اول مطلوب برساند.