اهمیت داشتن پرداخت آنلاین و سئو در سایت فروشگاهی

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی کاربردی که بتواند به درآمد قابل توجه برسد باید اصول طراحی سایت در آن رعایت شده و همچنین سئو را برای سایت فراموش نکنید.

فرض کنید یک سایت فروشگاه راه اندازی کرده اید و تمامی محصولات خود را در آن بارگزاری کرده و همینطور سایت شما دارای رتبه بالا در گوگل بوده! حالا این تصور را داشته باشید که کاربر حین جستجو برای خرید یک محصول، وارد سایت شما شده و بخواهد آن را بصورت آنلاین خریداری کند. اگر درگانه بانکی سایت شما فعال نباشد آن کاربر باید با شما تماس گرفته و در صورتی که وقت و حوصله این کار را داشته باشد هزینه را برای شما کارت به کارت کرده و درد انتظار دریافت محصول را هم داشته باشد. ممکن است کاربر در این حین از خرید از سایت شما پشیمان شده و در سایت های رقیب شما به جستجوی کالای مورد نیاز خود بپردازد.

فعال سازی درگاه بانکی برای فروشگاه آنلاین

همانطور که در بالا تا حدودی به اهمیت داشتن درگاه بانکی برای سایت فروشگاهی پرداختیم، هر فروشگاه اینترنتی باید درگاه بانکی خود را فعال نموده و پرداخت آنلاین را برای سایت خود فراهم کند.

اگر فرصت یادانش راه اندازی پرداخت آنلاین را ندارید میتوانید این کار را به شرکت تبلیغاتی و آژانس های تبلیغاتی بسپارید. در کل بهتر است طراحی فروشگاه آنلاین خود را به یک شرکت تبلیغاتی که تمامی امور لازم برای راه اندازی یک سایت را انجام میدهند بسپارید.

سئو در سایت فروشگاهی

وب سایت فروشگاهی که سئو نشده باشد و در صفحه اول گوگل دارای رتبه خوبی نباشد، عملا یک سایت شکست خورده محسوب میشود، بنابراین باید در طراحی وبسایت اصول سئو سایت را رعایت کرده و همچنین تبلیغات و محتواگذاری درست را نیز فراموش نکنید.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا سئو موضوعی است که این روزها در حوزه بازاریابی دیجیتال مطرح می‌شود. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به تازگی با بازاریابی موتورهای جستجو آشنا شده‌اند با این سوال روبرو می‌شوند آیا سئو یک نیاز و ابزار جدید برای بازاریابی است یا هزینه‌ای برای تشخیص میزان بازگشت سرمایه؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هر دو!

در حقیقت، سئو برای بازاریابی و تجارت امروز یک نیاز همیشگی محسوب می‌شود. در عصر تکنولوژی مشتریان کمتر از دفترچه تلفن، دایره المعارف و کتاب و روزنامه استفاده می‌کنند. آنها با استفاده از گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر و تبلت آنچه نیاز دارند را می‌یابند. در مقابل هر کسب و کاری که از یک وب‌سایت برای معرفی خدمات خود استفاده می کند نیاز دارد تا به خوبی دیده شود و توجه و اعتماد مشتریان را جلب کنند؛ اما در این راه تا چه حد موفق است؟

چرا سئو سایت اهمیت دارد

این سؤال را در ابتدا مطرح می‌کنیم چرا که تا از اهمیت سئو و بهینه‌سازی سایت باخبر نباشیم نمی‌توانیم به فواید و کارایی آن بپردازیم. یکی از جنبه‌های مهم سئو، سازگار کردن وب‌سایت شما با فهم کاربران و منطق موتورهای جستجو است. با وجود اینکه گوگل رضایت کاربران را به صاحبان وب‌سایت پیشنهاد می‌دهد، اما نباید این حقیقت را از یاد برد که موتورهای جستجو انسان نیستند. اگرچه موتورهای جستجو به میزان قابل توجهی پیچیده شده‌اند، اما هنوز قادر نیستند صفحات وب‌سایت‌ها را با بینشی مشابه انسان درک، تجزیه و تحلیل نمایند. انجام سئو و بهینه سازی سایت، به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا موضوع و اهمیت هر صفحه و میزان کیفیت آن را بهتر متوجه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *