تاثیر آلودگی هوا بر فروش های اینترنتی

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

با آلودگی هوا بیشتر کسب و کار ها در دنیای اینترنت فروش بیشتری دارند . شاید با شنیدن این جمله سوالهای زیادی را برایتان بوجود بیاورد , مگر میشود آلودگی هوا بجز تاثیرات منفی سود هم داشته باشد؟ آلودگی هوا و افزایش فروش اینترنتی چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ تاثیر ان چگونه است ؟ و….. برای پاسخ به تمام این سوالات نیاز به کمی فکر دارد .طبق آمار های اخیر سازمان هواشناسی کشور امسال بالا ترین رکورد های آلودگی هوا در تهران و برخی شهرستان ها شکسته شده است و این روند نیز ادامه خواهد داشت , حال به این فکر کنید که با توجه به این که آلودگی هوا تاثیرات منفی بر سلامت جسمی و روانی انسان ها و همچنین تخریب سازه های مسکونی و… دارد همه ما سعی بر این داریم استفاده از وسایل نقلیه و رفت و آمد هایمان را به حداقل برسانیم . به نظر میرسد تا اینجا حدودا جواب سوالهایتان را گرفته باشید . بله !طراحی سایت فروشگاهی و داشتن فروشگاه اینترنتی برای تمام کسب و کار ها امری واجب است ، مردم این روز ها به خرید اینترنتی روی می آورند ، اینجاست که باید به فکر راه اندازی یک فروشگاه آنلاین باشید.

 

رپورتاژ آگهی

ضرورت داشتن سایت فروشگاهی

یک سایت فروشگاهی آنلاین حرفه ای ، امروزه دارای تراکنش بالای خرید محصولات و در نتیجه سود آوری بسیار بالایی است. به این نکته توجه داشته باشید که داشتن یک وبسایت فروشگاهی چقدر میتواند به فروش آنلاین محصولات شما کمک کند ، شما با قرار دادن محصولات خود در سایت با داشتن دسته بندی های مناسب و با استفاده از یک درگاه اینترنتی میتوانید محصولات خود را به میلیون ها کاربر اینترنت معرفی و به فروش برسانید . این تصور را داشته باشید که در حالی که روی مبل خود نشسته اید و در حال خوردن قهوه و یا گپ زدن با دوستان خود و یا حتی در زمان مسافرت و تفریح و یا انجام کار ها و فعالیت های دیگر خود هستید ، در همین حین بدون داشتن یک فروشگاه فیزیکی در حال فروش انبوه محصولات خود هستید !!! این کار چقدر میتواند لذت بخش باشد ؟!!!!!
حتی برای کسانی که دارای فروشگاه های فیزیکی ویا دفاتر فروش و یا پخش هستند نیز داشتن یک فروشگاه اینترنتی توصیه می شود چرا که به راحتی میتواند به رسیدن هرچه سریعترشان به اهداف و یا پیشی گرفتن از رقبا به آنها کمک کند.

 

برای مطالعه مطالب عناوین زیر اینجا کلیک کنید.

چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟

آیا همه سایت های فروشگاهی موفق هستند؟

چگونه یک سایت فروشگاهی حرفه ای درآمد زا داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *