بهترین صفحه ساز وردپرس + معرفی 6 صفحه سازبرتر2022

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

صفحه ساز های برتر وردپرس

صفحه سازهای وردپرس به شما این امکان را می دهند که بدون نوشتن هیچ کدی طرح وب سایت خود را ایجاد، ویرایش و سفارشی کنید.در این مقاله برخی از بهترین صفحه ساز های برای وردپرس را با هم مقایسه خواهیم کرد.

 

چرا از صفحه سازبرای وردپرس استفاده کنیم؟

هنگام راه‌اندازی یک وبلاگ، بسیاری از مبتدیان به سختی می‌توانند طرح‌بندی صفحه وردپرس خود را سفارشی کنند.در حالی که بسیاری از تم‌های ممتاز وردپرس با طرح‌بندی‌های مختلف ارائه می‌شوند، سفارشی کردن بیشتر آنها برای افرادی که کد (HTML / CSS) را نمی‌دانند، بسیار سخت است.به همین دلیل است که کاربران اغلب از ما سؤالاتی می پرسند: “چگونه می توانیم وردپرس را بکشیم و رها کنیم؟” یا “آیا صفحه ساز آسانی برای کشیدن و رها کردن برای وردپرس وجود دارد؟”

 

وقتی با افرادی صحبت می کنیم که از ویکس به ورد پرس تغییر داده اند، رایج ترین صحبت آنها این است: “کاش وردپرس یک سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن ( Drag and Drop) داشت”.خب، چندین پلاگین صفحه ساز کشیدن و رها کردن عالی برای وردپرس موجود است. آنها به شما این امکان را می دهند که بدون نوشتن یک خط کد، طراحی های کاملاً سفارشی وب سایت را در وردپرس ایجاد کنید.از آنجایی که پلاگین های مختلف صفحه ساز وردپرس در بازار وجود دارد، تصمیم گرفتیم بهترین صفحه سازهای وردپرس را با هم مقایسه و رتبه بندی کنیم تا بتوانید راه حل مناسبی را برای نیاز خود انتخاب کنید.

 

معیارهای ما برای مقایسه این صفحه سازهای وردپرس سهولت استفاده، انعطاف پذیری و خروجی طراحی است.

با این اوصاف، بیایید نگاهی به بهترین صفحه سازهای وردپرس در بازار بیندازیم.

1.SeedProd

SeedProd  یک افزونه ممتاز وردپرس و صفحه ساز است. برخلاف سایر سازندگان صفحه، به شما امکان می دهد بدون نوشتن هیچ کدی، تم های سفارشی وردپرس را از ابتدا ایجاد کنید. می‌توانید از میان صدها طرح‌بندی زیبا و از پیش ساخته شده انتخاب کنید، یا یک قالب وب‌سایت کاملاً سفارشی با یک سازنده بصری کشیدن و رها کردن آسان برای استفاده ایجاد کنید. قالب های آماده برای صفحات فرود، صفحات فروش، صفحات تشکر، صفحات ثبت وبینار، صفحات به زودی، صفحات حالت نگهداری، صفحات 404 و موارد دیگر وجود دارد.

SeedProd با در نظر گرفتن سرعت وب سایت ساخته شده است. این تضمین می کند که صفحات شما سریع ترین هستند، بنابراین می توانید در سئو رتبه بالاتری کسب کنید.
SeedProd دارای تمام بلوک‌ها و ویژگی‌هایی است که از یک صفحه‌ساز ورد پرس قدرتمند انتظار دارید، مانند فرم‌های انتخاب، پروفایل‌های اجتماعی، تایمرهای شمارش معکوس، فرم‌های تماس، دکمه‌ها، بلوک‌های محتوای مختلف و موارد دیگر. بهترین بخش این است که برخی از این بلوک‌ها حتی دارای قالب‌های از پیش ساخته شده‌اند، بنابراین می‌توانید با تطبیق قالب‌های بلوک مورد علاقه خود  به روند طراحی سرعت ببخشید. می توانید از ویژگی نقشه برداری دامنه سفارشی آنها برای ایجاد سایت های میکرو در وردپرس استفاده کنید. آژانس ها از این ویژگی برای مدیریت صفحات فرود چندین مشتری از یک نصب وردپرس استفاده می کنند. SeedProd با تمام تم ها و افزونه های محبوب وردپرس کار می کند. همچنین دارای مدیریت داخلی است و می توانید به راحتی آن را با سرویس های ایمیل مارکتینگ محبوب،متصل کنید.

 

  1. Beaver Builder

    Beaver Builder محبوب ترین افزونه صفحه ساز وردپرس است. می توانید به سرعت با رابط کاربری آنها آشنا شوید و آنها شروع کنید. Beaver Builder با یک رابط زنده کشیدن و رها کردن، ارائه می شود. با کشیدن عناصر از نوار کناری سمت راست و رها کردن آنها در صفحه، می‌توانید تمام تغییرات خود را در حین اضافه کردن آنها مشاهده کنید. می‌توانید روی هر عنصری در صفحه کلیک کنید تا ویژگی‌های آن را ویرایش کنید. ماژول هایی وجود دارند که به شما امکان می دهند تقریباً هر چیزی را که می خواهید اضافه کنید، از جمله لغزنده، چرخ فلک، پس زمینه، بلوک های محتوا، دکمه ها و موارد دیگر. همچنین دارای بیش از 30 قالب با طراحی دقیق برای صفحات فرود است که ایجاد طرح‌بندی‌های خیره‌کننده وب‌سایت را بسیار آسان و سریع می‌کند. به نظر ما این صفحه ساز ورد پرس بسیار مبتدی پسند است. یک گزینه صفحه ساز محبوب در بازار است. همراه با الگوهای از پیش ساخته شده است تا به شما در شروع کار کمک کند. بسیاری از متخصصان وب از Beaver Builder برای ایجاد سایت های مشتری و تم های سفارشی خود استفاده می کنند.

Divi .3

Divi یک قالب حرفه ای کشیدن و رها کردن و افزونه صفحه ساز وردپرس است. استفاده از آن بسیار آسان است و صدها بسته طرح بندی برای انواع وب سایت ها ارائه می شود.مشابه SeedProd و Beaver Builder، Divi Builder با قابلیت کشیدن و رها کردن بصری، یک ویرایشگر بصری واقعی (آنچه می بینید همان چیزی است که دریافت می کنید) ارائه می شود.

می‌توانید مستقیماً روی صفحه خود کلیک کنید و با پیش‌نمایش زنده همه تغییرات، ویرایش را در زمان واقعی شروع کنید. بنابراین برای دیدن طرح جدید خود نیازی به ذخیره و کلیک بر روی پیش نمایش ندارید.

Divi با ده‌ها ماژول محتوا همراه است که می‌توانید آن‌ها را در هر نقطه از طرح‌بندی خود بکشید و رها کنید. به شما امکان می‌دهد این ماژول‌ها را در انواع بخش‌ها و ردیف‌های متعدد مرتب کنید. و می توانید هر عنصر را با استفاده از تنظیمات طراحی پیشرفته آن سفارشی کنید.

با این صفحه ساز ورد چرس، می توانید هر نوع طرح بندی صفحه سفارشی را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. سپس می توانید این طرح بندی های Divi را برای استفاده های بعدی در سایت خود ذخیره کنید. همچنین می توانید یک طرح بندی را از یک نصب Divi به دیگری صادر کنید.

 

 

  1. Elementor Pro

Elementor Pro یک افزونه قدرتمند صفحه‌ساز وردپرس با کشیدن و رها کردن است.این یک افزونه سازنده صفحه زنده است. که به این معنی است که شما می توانید تغییرات خود را به صورت زنده با ویرایش آنها با Elementor مشاهده کنید.با ایجاد بخش ها شروع کنید و تعداد ستون ها را برای هر بخش انتخاب کنید. سپس می توانید ویجت ها را از پنل سمت چپ به بخش خود بکشید و رها کنید.

Elementor با هزاران ویجت از جمله متداول ترین عناصر وب سایت استفاده می شود. از ویجت های اولیه تصویر و متن گرفته تا آکاردئون های پیشرفته، لغزنده، توصیفات، نمادها، رسانه های اجتماعی، تب ها و غیره.

هر ویجت مستقل است و تنظیمات خاص خود را دارد. این صفحه ساز وردپرس همچنین به شما امکان می دهد ویجت های ایجاد شده توسط سایر افزونه های وردپرس را اضافه کنید.

المنتور دارای بسیاری از قالب های آماده برای استفاده است که می توانید به راحتی آنها را در صفحات خود قرار دهید. شما به سادگی می توانید برای ویرایش هر مورد در صفحه اشاره کنید و کلیک کنید، محتوا را جایگزین کنید و کارتان تمام شد.

المنتور یک افزونه صفحه ساز محبوب برای وردپرس است. استفاده از آن آسان است و بهینه شده برای طراحی سایت در وردپرس است، دارای یک اکوسیستم برنامه‌های افزودنی بزرگ است، و با هزاران ماژول/الگو ارائه می‌شود که می‌توانید برای ساخت یک وب‌سایت سفارشی از آن‌ها استفاده کنید. خروجی کد به اندازه کافی کارآمد نیست و کاربران اغلب سرعت صفحه کندتر را گزارش می دهند.

 

  1. Visual Composer Website Builder

Website Builder یک ویرایشگر وب سایت وردپرس کاربرپسند است که به شما کمک می کند تا طرح بندی های سفارشی وب سایت را به سرعت ایجاد کنید.با یک سازنده ساده کشیدن و رها کردن، عناصر محتوای خارج از جعبه، قالب‌های حرفه‌ای، و مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند برای ایجاد یک وب‌سایت ارائه می‌شود.مشابه SeedProd و Beaver Builder، همچنین تجربه ویرایش ظاهر واقعی را برای طراحی یک وب سایت فراهم می کند. اما کارهای بیشتری می توانید با این افزونه انجام دهید. به استثنای SeedProd، ویژوال کامپوزر تنها افزونه دیگری است که به شما امکان می دهد تمام جنبه های صفحه فرود خود را مانند لوگو، منوها، هدرها، پاورقی ها، نوارهای کناری و غیره را ویرایش کنید.این افزونه دارای گزینه های طراحی قدرتمند برای سفارشی کردن ظاهر هر عنصر در صفحه شما است. شما گزینه‌های آسانی برای اضافه کردن پس‌زمینه‌های شیک از جمله اختلاف منظر، گرادیان، نمایش اسلاید، چرخ فلک، بزرگ‌نمایی/کوچک کردن، ویدیو، و غیره دارید. همچنین دارای ردیف‌ها و ستون‌های انعطاف‌پذیر برای ایجاد طرح‌بندی شبکه‌ای در سایت شما است.

 

این صفحه ساز وردپرس با تمام تم های وردپرس به خوبی کار می کند. این به شما امکان می‌دهد بدون از دست دادن طرح‌بندی‌های سفارشی‌ای که با Visual Composer ایجاد کرده‌اید، تم‌های خود را تغییر دهید.

ویژوال کامپوزر برای حرفه ای ها طراحی شده است و با توجه به جزئیات از جمله به خاطر سپردن انتخاب های رنگی که به شما امکان می دهد به راحتی از یک پالت رنگی برای یکپارچگی در کل طراحی خود استفاده کنید، مشهود است.

ویژوال کامپوزر یک افزونه عالی برای مبتدیان برای راه اندازی یک وب سایت است. ویژگی های قدرتمندی را برای ساخت وب سایت به روشی ساده فراهم می کند. ویرایش وب سایت با ویرایشگر واقعی کشیدن و رها کردن وب سایت بسیار ساده است. رابط کاربری کمی متفاوت از افزونه های معمولی وردپرس است، بنابراین می تواند برای کاربران جدید احساس بیگانگی کند.

 

  1. Themify Builder

Themify یک فروشگاه قالب وردپرس محبوب است که یک Themify Builder داخلی را با تمام تم های وردپرس خود ارائه می دهد. برای سایر تم های وردپرس غیر Themify، می توانید افزونه Themify Page Builder را دریافت کنید.

این صفحه ساز ساده و بسیار شهودی دارای چندین ماژول آماده برای استفاده است که می توانید آنها را به صفحات یا پست های خود اضافه کنید. بسیاری از این ماژول ها معمولاً نیاز به نصب افزونه های جداگانه وردپرس دارند.

این افزونه شامل بیش از 40 طرح از پیش طراحی شده برای صنایع مختلف مانند سالن بدنسازی، رستوران، نمونه کارها، موسیقی، عکاسی و همچنین فروشگاه های آنلاین است.شما می توانید یک طرح بندی را با یک کلیک وارد کنید، محتوای آن را تغییر دهید و یک صفحه فرود عالی در عرض چند دقیقه بسازید.

این صفحه ساز وردپرس  به شما امکان می دهد صفحات خود را از قسمت مدیریت و همچنین از سایت زنده خود ویرایش کنید. با ویرایش زنده، می‌توانید ببینید که تغییرات شما دقیقاً چگونه در سایت ظاهر می‌شوند.جدا از آن، Themify Builder دارای طرح‌بندی‌های آماده‌ای است که می‌توانید به سرعت در صفحه خود اعمال کنید.

Themify Builder یک افزونه صفحه ساز قابل اعتماد برای وردپرس است. در حالی که سازنده دارای ویژگی‌های امیدوارکننده است، یک منحنی یادگیری وجود دارد که می‌تواند کاربر جدید را ناامید کند.

نظرات نهایی: بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس

همانطور که ما سازندگان صفحات مختلف وردپرس را با کشیدن و رها کردن مقایسه کردیم، یک چیز بسیار واضح شد. SeedProd، Beaver Builder و Divi به وضوح سه انتخاب برتر هستند.

Visual Composer و Elementor Pro جایگزین های عالی دیگری هستند که یک صفحه ساز کامل وردپرس را با کشیدن و رها کردن ارائه می دهند.

 

اگر برایتان مهم نیست که برای دریافت بهترین راه حل در بازار همراه با پشتیبانی تضمینی کمی پول خرج کنید، پس به سراغ هر یک از این گزینه ها بروید و پشیمان نخواهید شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *