جایزه ملی هاتف (مسئولیت پذیری اجتماعی) به شرکت مجریان وب اهدا شد

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

امسال پنجمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی با رویکرد اعطای جایزه ملی هاتف ( همبستگی اقتصادی ، توسعه فرهنگی ) در محل همایش بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
برخی نمایندگان مجلس و برخی از وزارت دولت ، از هیات علمی دانشگاه های سراسری حضور داشتند.
در این اجلاس که از ساعت 15 روز 29 شهریور 1401 شروع شد به ترتیب سخنرانان صحبت کردند. آخرین سخنران دکتر محمد رفیعی مدرس دوره های توسعه کار بود که درباره نقش برندینگ و مسئولیت پذیری اجتماعی صحبت کرد و اینکه انجام مسئولیت اجتماعی سازمانی چه اندازه می تواند به برندینگ شرکت ها و سازمانها کمک کند.

video
play-sharp-fill

در ادامه مجری اجلاس آقای جوشقانی ( مجری رسمی سازمان صدا و سیما ) به خلاقیت در انجام مسئولیتهای اجتماعی پرداخت و عنوان کرد شرکت مجریان در این امر خلاقیت به خرج دادند که از دکتر محمد رفیعی درخواست کرد به عنوان مدیرعامل این شرکت خود توضیح دهند.

محمد رفیعی افزود : داستان مسئولیت اجتماعی شرکت مجریان از اینجا آغاز شد که امسال بنده تصمیم گرفتم هزینه های سازمانی و شخصی مربوط به تولد اینجانب قطع گردد و معادل آن بتوانم یک زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کنم  که این امر به حول الهی محقق شد.

همچنین در شرکت مجریان مانند شما مدیران قدرتمند و شرکت های خصوصی همه ساله روز تولد همکاران را جشن و هدیه هایی به آنان اعطا میکنیم.

و این شد که تصمیم گرفتیم از ابتدای سال کادوی هدیه تولد ما به پرسنل و همکارانمان سند آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد باشد که در روز تولدشان و توسط خودشان این اقدام صورت میگیرد.
استقبال خوب همکارانمان و همکاری خوب ستاد دیه و امور زندانها باعث شد این مهم در 6 ماه گذشته به خوبی انجام شود و با تمام قوا 6 ماه بعدی هم ادامه می دهیم.
وی در ادامه افزود : بنده با افتخار اعلام میکنم تا پایان سال 1401 ما می توانیم 84 نفر زندانی را توسط 84 نیروی فعال شرکت های مجریان در سطح کشور آزاد نماییم.

دکتر محمد رفیعی در پایان از سازمانها و شرکت ها درخواست کرد این اقدام را الگوبرداری نمایند و افزود : قطعا شما سازمانهای بزرگتری از ما دارید و نفرات به مراتب بیشتری را می توانید آزاد نمایید.

درپایان حاضرین در اجلاس به ستایش و تشویق این حرکت خلاقانه و ملی پرداختند و با دکتر رفیعی عکس یادگاری گرفتند.

اما در ادامه اجلاس از شرکت های پیشرو در مسئولیت پذیری اجتماعی در سطح کشور تقدیر به عمل آمد.
در سطح کشوری تعداد 35 سازمان و شرکت موفق به دریافت نشان ” جایزه ملی هاتف ” شدند که اعم از بانک ها ، کارخانجات و شرکت های خصوصی بودند.
و در بخش خلاقیت شرکت های خصوصی ” جایزه ملی هاتف ” مسئولیت پذیری اجتماعی به شرکت تبلیغاتی مجریان رسید که دکتر رفیعی از دست نمایندگان مجلس دریافت نمود.

در فیلم زیر می توانید جزئیات این مراسم را مشاهده نمایید

video
play-sharp-fill

این اجلاس با حمایت معنوی فرمانداری تهران ، وزارت صمت ، وزارت ورزش و جوانان ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت کار و تعاون ، وزارت آموزش و پرورش ، کنفدراسیون صنعت ایران  ، دانشگاه تهران ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، دانشگاه الزهرا ، دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

محمد رفیعی دارای 21 سال سابقه اجرایی در امر مشاوره تبلیغاتی ، برندینگ و صاحب برند مجریان است . وی  مدرس دوره های توسعه کسب و کار – خالق بانک اطلاعات انفورماتیک کشور – نویسنده کتاب پرفروش ” چگونه در طول 3 سال میلیاردر شویم

” می باشد. همچنین موسس هلدینگ تبلیغاتی مجریان می باشد

جایزه ملی هاتف
جایزه ملی هاتف از دست نماینده مجلس
دکتر محمد رفیعی
دکتر محمد رفیعی برنده جایزه ملی هاتف شد
پنجمین اجلاس سراسری مسئولیت اجتماعی
پنجمین اجلاس سراسری مسئولیت اجتماعی و شرکت مجریان دریافت تندیس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرکز همایش صدا سیما

 

 

 

 

 

 

 

 

مرکز همایش صدا سیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *