برای تولید محتوا از امروز شروع کنید نه فردا

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

روش های شروع تولید محتوا

شروع تولید محتوا را چگونه آغاز کنیم؟ تولید کردن محتوا یکی از مهمترین عواملی است که یک مخاطب به وسیله جذابیت و تعاملی بودن آن میتواند به هر برندی اعتماد، و یا اینکه اقدام به خرید یک محصول یا تهیه یک سرویس از یک وب‌ سایت کند. تولید محتوا یعنی ایجاد یک مقاله، طراحی یک تصویر، ساخت یک ویدیوی بازاریابی شده و یا هر محتوای دیگری که در عین جذابیت بتواند از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. فرآیند تولید محتوا شامل مراحل بسیار زیادی مانند تحقیق و پژوهش، بررسی بازار، تعیین جذابیت موضوع و مسائل بیشمار دیگری میشود. محتوای وب به عنوان یک متخصص در امر بازاریابی و تولید محتوا تلاش میکند تا در طول تمامی این مراحل محتوایی تعاملی و سازنده برای مخاطبان خود ایجاد کند. تولید محتوا ،ایجاد زنجیره ای از بازاریابی محتوا ، مرتب نمودن و پرورش محتوا برای تمام صاحبان سازمان ها و مارک ها اهمیت بسیار زیادی دارد . محتوا به عنوان یک عنصر بسیار مهم و با اهمیت در بازاریابی نقش بسیار مهمی ایفا می نماید به همین علت جزء عملیاتی که بازاریابان انجام می دهند تولید محتوا می باشد.

بازاریابی محتوا چیست ؟

بازاریابی محتوا به معنای تولید محتوا، توزیع محتوا در جای درست و ترویج آن بر اساس استراتژی‌های محتوا است. بازاریابی محتوا با اهداف مختلفی از جمله برندینگ، بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو، حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید و… انجام می‌شود. هرکسی که محصولی برای فروش، یا خدمتی برای ارائه دارد؛ می‌تواند با بهره بردن از امکانات بازاریابی محتوا به عنوان یک ابزار مفید و کارآمد، به توسعه بازار خود کمک کند. شما هم اگر برنامه‌ریزی بلند مدت و هدفمندی در دنیای دیجیتال مارکتینگ دارید. حتما استراتژی محتوایی دقیق و برنامه‌ریزی شده‌ای برای بازاریابی و تولید محتوا روی سایت و صفحات شبکه‌ های اجتماعی خود داشته باشید. محتوای خوب اصلی‌ ترین عامل موفقیت هر کسب و کار آنلاینی است. تولید محتوا مهم‌ ترین رکن برنامه محتوایی هر کسب و کاری است. از این رو هر کسب و کاری برای موفقیت نیازمند تولید محتوای با کیفیت، بهینه، بروز و منظم است. نوین مارکتینگ با بیش از ۱۰ سال تجربه در ارایه خدمات دیجیتال مارکتینگ، واحد تولید محتوای خود را متشکل از استراتژی های محتوا، مترجمین با تجربه، کارشناسان تولید محتوا و همچنین کارشناسان بهینه‌ سازی سایت راه‌ اندازی کرده است. ما می‌ توانیم برنامه‌ ریزی استراتژیک و عملیاتی بلند مدتی برای مدیریت محتوای وب‌ سایت و شبکه‌ های اجتماعی شما داشته باشیم؛ و آن را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم.

چند نکته طلایی تولید محتوا

  • مخاطب شما یک فرد تشنه و گرسنه اطلاعات است.
  • مهمترین اطلاعات خود را ابتدای متن قرار دهید.
  • شفاف و صریح سخن بگویید تا جذابیت و گیرایی شما افزایش یابد.
  • طوری محتوای خود را تنظیم و نگارش کنید تا مخاطب در کمترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نیاز خود برسد.
  • از کلمات کلیدی مناسب، اصطلاحات و عبارات آشنا استفاده کنید.
  • به فکر آدم‌های تنبل موجود در اینترنت هم باشید.
  • تنها به فکر یک صفحه یا یک بخش خاصی از محتوا یا حتی وب سایت خود نباشید.
  • محتوای شما باید برای مخاطبتان آماده و دردسترس باشد.
  • از تاثیرات محتوای بصری و ویژوال غافل نشوید.

تولید محتوای ارزان یا باکیفیت

نویسنده تلاش میکند تا با ایجاد توازن در قیمت گذاری محتوا و ارائه خدمات تولید محتوای حرفه‌ای، طیف گسترده‌ای از مشتریان خوشحال را در کنار خود داشته باشد. ارائه‌ی خدمات تولید محتوا به بیش از ۵۰۰ شرکت ایرانی و کسب اعتماد ایشان در حوزه تولید محتوا، خود مبین این کیفیت است. در قیمت گذاری محتوا، تلاش ما بر آن است که علاوه بر ایجاد رضایت در مشتری با ارائه‌ی خدمات تولید محتوای اقتصادی، جانب نویسنده محتوا را نیز نگه داشته و سازوکاری برنده-برنده ایجاد کنید. از همین رو، اولویت و ماموریت اصلی خود را حفظ اصالت و کیفیت محتوا می‌دانیم و تلاش می‌کنیم محتوایی با کیفیتی عالی و مثال‌ زدنی را با هزینه‌ای معقول و اقتصادی تولید کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *