چرا داشتن یک وب سایت فروشگاهی ضروری است

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

این مساله را با یک مثال ساده شروع میکنیم، آشفته بازار و اوضاع امروز شهر ها و بازار را با اتفاقات اخیر از جمله بیماری کرونا را که در نظر بگیرید تا حدود زیادی به این نتیجه میرسید که تنها داشتن کسب و کار فیزیکی کافی نیست. طبق بررسی های انجام شده حدود 78.9 درصد مردم در این روزها اقدام به خرید های اینترنتی کرده اند و ترجیح میدهند در خانه بمانند تا این که وارد بازار شلوغ شوند و خود را در معرض بیماری قرار دهند.

البته تنها این روزها دلیل برداشتن یک سایت فروشگاهی نیست، دلایل زیاد دیگری نیز وجود دارند مانند آلودگی هوا، ترافیک های سنگین اغلب ساعات روز و…

البته این را نیز نمیتوان نادیده گرفت که خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت مشتری میشود و این گونه موارد ها. حالا شاید این سوال برایتان بوجود بیاید که اگر دارای یک کسب و کار فیزیکی نیستید هم میتوانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید یا خیر، پاسخبه این سوال واضح است که هر کسی میتواند برای خود یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کند.

طراحی سایت فروشگاهی خود را به چه کسی بسپاریم

بعد از اینکه دلیل داشتن فروشگاه آنلاین را متوجه شدیم باید به این موضوع فکر کنیم که حالا طراحی سایت خود را به چه کسی بسپاریم؟

افراد زیادی هستند که دانش طراحی وب سایت را دارند و از این طریق درآمد زایی میکنند و شما میتوانید طراحی سایت خود را به آنها بسپارید، البته نمیتوان به هر کسی اعتماد کرد زیرا با توجه به این که بعد از طراحی سایت تازه کارهای اصلی و مهم از جمله پشتیبانی فنی سایت و همچنین کارهای مربوط به بهینه سازی سایت و سئو سایت شروع میشود. و نمیتوان به هرکسی برای انجام تمامی این مراحل اعتماد کرد.

پس بهتر است این کار را به شرکت های تبلیغاتی و یا شرکت های طراحی سایت کا دارای طراح مسلط سایت و همچنین پشتیبان فنی و سئو کار و در کل دارای تیم های حرفه ای در این راستا هستند بسپارید و این اطمینان را به خود بدهید که هرگز سایتتان دچار مشکل نخواهد شد و یا در صورت بروز هر مسئله ای میتوانید با ارتباط گرفتن با شرکت مورد نظر آن را رفع کنید.

اهمیت بهینه سازی سایت ( سئو ) و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

سئو یک بحث تمام نشدنی و بسیار شیرین می باشد که ما در مطلبی که مختص این علم ایجاد شده است بطور کامل به توضیح و اهمیت بهینه سازی سایت اشاره کرده و نقش مهم این ابزار قدرتمند را کاملا به نمایان گذاشته ایم.

سئو یکی از بهترین روش های تبلیغات سایت شما در بستر اینترنت می باشد که توصیه می شود قبل از طراحی سایت بودجه ای مختص این علم با ارزش کنار گذاشته شود.در دنیای ما همه چیز درحال روی آوردن به ربات و اینترنت است.

مزایای داشتن وبسایت و سایت فروشگاهی

  • فراگیری اینترنت
  • فروشگاهی بدون محدودیت زمانی
  • رفتن به فراتر از مرز
  • صرفه جویی در هزینه‌های راه اندازی
  • ارائه نمونه کار
  • بازاریابی اینترنتی
  • برقراری ارتباط با مشتری
  • برندسازی
  • مشتریان هدفمند
  • کسب در آمد جانبی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *