راه های جذب مشتری و متن های جذاب برای تبلیغات لباس

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

متن تبلیغات لباس چگونه نوشته می شود ؟ تمایل به خرید آنلاین به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. به عنوان مثال، در سال 1400، بیش از 24 میلیون بازدید کننده از وب سایت و اپلیکیشن دیجی استایل وجود داشت. صاحبان فروشگاه های پوشاک آنلاین دست از تلاش برنداشته اند و با روش های مختلف سعی در جذب مشتریان بیشتر دارند. اینجاست که تبلیغات لباس اهمیت بیشتری پیدا می کند. اما، در این صنعت سخت، چه شکلی از تبلیغات به شما کمک می کند تا به هدف خود نزدیک شوید؟ از آنجایی که هر تبلیغات برای دستیابی به هدف خاصی طراحی شده است، نمی توان همان نسخه را ارائه کرد. به عنوان مثال، یک بنر تبلیغاتی برای افزایش شناخت برند مفید است و هدف گذاری مجدد تبلیغات ممکن است به شما در بهبود فروش کمک کند. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید زیرا چندین تکنیک تبلیغات لباس و همچنین ایده ها و نمونه متنی برای تبلیغات کارآمد در وب و اینستاگرام را مرور می کنیم. (اگر می خواهید در مورد تبلیغات شرکتی  و متن تبلیغات لباس موفق بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم این مقاله از وبسایت مجریان وب را مطالعه کنید.)

تبلیغات صنعت پوشاک

رقابتی بودن صنعت مد و پوشاک باعث شده است که این صنعت به عنوان یک برند واقعی و قابل اعتماد شناخته شود. در نتیجه برای متن تبلیغات لباس باید با تکنیک ها و رویکردهای مختلف تبلیغات اینترنتی آشنا باشید. ما 5 استراتژی عالی برای تبلیغ انواع پوشاک در بخش های زیر ارائه کرده ایم:

تبلیغات اینفلوئنسر در اینستاگرام محبوبیت زیادی پیدا کرده است و ممکن است کاملاً پرسود باشد، به خصوص برای مشاغل پوشاک. امروزه، مشارکت با اینفلوئنسرها ساده ترین روش برای کسب آگاهی عمومی است. اینفلوئنسرها در صنعت مد ممکن است بهترین انتخاب برای تبلیغات لباس باشند. این افراد کمک زیادی به مشاهده کالاها و برند شما، جذب مصرف کنندگان و فروش بیشتر به دلیل نرخ تعامل بالایشان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام می کنند. می‌توانید از سرویس پخش برای یافتن و کار با اینفلوئنسرهای مناسب استفاده کنید، که یک زیرمجموعه مجزا است که هزینه تبلیغات هر یک از آنها را نشان می‌دهد.

  • تبلیغات در گوگل

بسیاری از افراد هر روز از گوگل برای پیدا کردن بهترین اقلام و خرید لباس استفاده می کنند. می‌توانید از تبلیغات Google برای متن تبلیغات لباس استفاده کنید، زیرا می‌تواند به جذب مشتریان کمک کند و در نهایت آنها را به سمت خرید کالاهای مورد نظر سوق دهد. برای استفاده از تبلیغات گوگل باید یک حساب گوگل ادسنس وریفای شده داشته باشید تا به راحتی بتوانید از این خدمات استفاده نمایید.

  • تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی به ایجاد اعتماد در بیننده کمک می کند. علاوه بر این، آنها در جلب توجه بسیار مؤثرتر از عکس ها هستند. از این رو، می توانید از این نوع بازاریابی برای ایجاد و بهبود شناخت برند و همچنین جذب مخاطبان جدید استفاده نمایید. هزینه این نوع تبلیغات بر اساس تعداد بازدیدهای یک ویدئو تعیین می شود.

  • بنرهای تبلیغاتی

نمایش بنرهای تبلیغاتی در وب سایت های برجسته یکی از تکنیک های شناسایی نام تجاری یا ارائه کمپین های شما است. بازدید منظم از این سایت‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا نام خود را ساده‌تر نشان دهید. تبلیغات بنری اغلب به ازای هر کلیک قیمت گذاری می شود. با این حال، می‌توانید کمی پول بیشتری سرمایه‌گذاری کنید و از بنرهای ثابت برای ایجاد شناخت برند و ایجاد سرنخ استفاده کنید.

  • بازاریابی پیامکی

از آنجایی که می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن متنی کوتاه و زیبا برای مخاطب ارسال کنید، پیامک یکی از ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای فروش پوشاک است. با سفارشی کردن ارتباطات، این استراتژی تبلیغاتی به شما کمک می کند تا رابطه قوی تری با مصرف کنندگان خود برقرار کنید. بازاریابی پیامکی یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات در جهان است که امروزه باتوجه به قدیمی شدن این فرآیند هنوز هم سرپا است. چنانچه قصد دارید تا برای متن تبلیغات لباس خود مشتری جذب نمایید. این روش یکی از بهترین و بی دردسرترین روش ها است.

مهم ترین نکاتی که هنگام نوشتن تبلیغات برای فروش لباس

هنگام نوشتن یک تبلیغ، مهمترین چیز این است که بدانید مشتری چه می خواهد و برآورده شدن آن خواسته ها را هدف خود قرار دهید. پس متن فروش لباس در تبلیغات باید از این قانون مهم پیروی کند. نکته بعدی که باید در مورد آن فکر کنیم این است که چگونه مردم را به تماشا وادار کنیم. یعنی باید از جملاتی استفاده کنید که توجه خواننده را جلب کند و او را به فکر کردن درباره موضوع وادار کند. برای این کار و نوشتن یک متن جالب می توانید با کلمات و جملات بازی کنید تا مشتری را متقاعد کنید که به این لباس نیاز دارد. با استفاده از متن تبلیغاتی که در مورد اینکه چرا مشتری باید محصول را بخرد صحبت می کند، به راحتی می توانیم وارد ذهن و قلب مشتری شویم و او را به سمت خود بکشانیم. اگر دارای یک وبسایت وردپرسی هستید با نصب افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس برای وب سایت فروشگاه خود، می توانید از قابلیت این افزونه برای ارسال سریع پیامک استفاده کنید. این پنل به سرعت پیامک های تبلیغاتی را برای مشتریان ارسال می کند (کمتر از 5 ثانیه).

توجه به قوانین محتوا هنگام نوشتن پیامک تبلیغاتی برای فروش لباس

استفاده از محتوای خلاقانه و جالب یکی از راه های جذب افراد به سایت شما است. برای نوشتن این نوع مطالب باید چند نکته را در نظر داشته باشید. مهمترین چیز این است که در ابتدای کار خوب شروع کنید.

  • متن پیامک را به روشی جالب شروع کنید تا بدانید شخص آن را تا آخر می خواند.
  • در مرحله بعد باید به این فکر کنید که مخاطب به چه چیزی نیاز دارد و چقدر طول می کشد. اگر از این قوانین پیروی کنید، اگر در حال حاضر خرید نکنند، مخاطب شما احساس خواهد کرد که یک بار در زندگی فرصت خرید را از دست داده است. مدت زمان داده شده باید کوتاه و محدود باشد. افراد ممکن است انجام کارهایی را که برایشان وقت دارند به تعویق بیندازند و سپس آنها را فراموش کنند.
  • صحبت در مورد راه های ارتباط با مخاطب را فراموش نکنید. برای بهبود ارتباط و اثربخشی پیامک می‌توانید از مخاطب درخواست کنید. به عنوان مثال می توانید از مخاطبان خود بخواهید که این پیامک را به فروشندگان نشان دهند یا برای شما یک شماره خاص بفرستند تا از تخفیف برخوردار شوید.
  • ایجاد صمیمیت و نوشتن محتوای شخصی راه خوب و ارزانی برای ایجاد اعتماد و جذب افراد است. برای مثال، از نام مشتری (اگر می دانید) یا کلماتی استفاده کنید که احساس خوبی در آنها ایجاد می کند.
  • در نهایت، مطمئن شوید که محتوایی که برای متن تبلیغاتی ایجاد می کنید برای مشتریان مفید باشد. اگر این کار را نکنید، ارسال پیام ها و پیامک های تبلیغاتی کارساز نخواهد بود و حتی ممکن است در برخی موارد به کسب و کار شما آسیب برساند. استفاده از افزونه پیامک WooCommerce برای اطلاع مشتریان از ثبت سفارش یا لغو آن می تواند به اعتمادسازی کمک کند و افراد بیشتری را به سایت شما بیاورد.

کلام آخر

تبیلغات یکی از روش هایی است که بسیاری از کسب وکارها به آن نیاز دارند. امروزه بسیاری از فروشندگان محصولات باید به دنبال راهی برای فروش بیشتر کالاهای خود باشند. حال اگر شما یک کسب وکار مانند فروش انواع لباس دارید، باید از به روزترین روش های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. مثلا باید متن تبلیغات لباس خود را جوری طراحی کنید که مخاطب با یک نگاه به کسب وکار شما جذب شود. و اگر از شما خریدی هم انجام نداد مدل طراحی و فونت انتخابی شما در ذهن او باقی بماند. حال برای انجام این کار باید از متخصصان هر حوزه مانند طراح گرافیک، طراح وب، کارشناس بازاریابی و فروش کمک بگیرید تا یک کمپین موفق فروش ایجاد کنید. بسیاری از رقیبان شما وقت خود را صرف بازاریابی به روش سنتی می کنند. اگر با تکنیک و هوش کافی وارد حوزه رقابتی خود شوید در نهایت برنده این میدان شما خواهید بود. از اینکه وقت خود را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید بسیار سپاسگذاریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *