اسلایدر رولوشن چیست؛ معرفی بهترین افزونه اسلایدر وردپرس

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

اسلایدر رولوشن چیست ؟و چه ویژگی هایی دارد؟

اسلایدر رولوشن چیست ؟ کاربرد اسلایدر در طراحی سایت چیست؟ اسلایدر رولوشن برای بسیاری از مردم یا طراحان وب سایت ناشناخته هست. بنابراین اگر شما هم درباره این افزونه آشنایی ندارید، ما در این مقاله به معرفی بهترین افزونه وردپرس خواهیم پرداخت تا اطلاعات کاملی بدست آوردید. اسلایدر رولوشن یک افزونه وردپرسی است که به شما این امکان را می دهد تا بخش های زیبا و جذابی را به روشی آسان در وب سایت خود ایجاد کنید. زمانیکه وارد یک سایتی می شوید، بخش نمایش اسلایدر جذابی که در وب سایت ها مشاهده می کنید به احتمال زیاد از اسلایدر رولوشن ساخته شده است . از آنجایی که جذاب به نظر می رسد، کاربران بیشتری شروع به قرار دادن بخش های اسلایدر در وب سایت خود کردند، بنابراین به خودی خود تبدیل به یک انقلابی در طراحی وب سایت شد. این افزونه همانند سایر افزونه ها و بخش های تولید محتوا که در وردپرس موجود هست، اسلایدر رولوشن نیز یک ابزار ایجاد و نمایش محتوای سایت است. شما به راحتی می توانید آن را از وب سایت رسمی اسلایدر رولوشن یا در مخزن افزونه های وردپرس دریافت کنید. این افزونه به خاطر انیمیشن های زیبا و جذاب و تجسم های هیجان انگیزش شناخته شده است. با گذشت زمان پیشرفت زیادی نشان داده است که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

اما چه چیزی باعث شده تا افزونه اسلایدر رولوشن از محبوبیت بالایی برخوردار باشد؟

• بدون نیاز به کدنویسی

بدون دانش برنامه نویسی محتوای خارق العاده و حرفه ای خلق کنید. در ابتدا شما برای نصب افزونه یا استفاده از آن نیازی به کدنویسی ندارد. بااستفاده از گزینه ساده کشیدن و رها کردن، انیمیشن و محتوای تصویری مورد نظر خود را ایجاد کنید. حتی دموهای اسلایدر رولوشن با قابلیت نصب با یک کلیک در دسترستون هستند.

 

• بدون نیاز به تجربه کار با نرافزارهای گرافیکی
اگه دنبال این هستی که سایت وردپرسی خودتو یه رنگ و لعاب حرفه ای بهش بدی اسلایدر رولوشن پیشنهاد اول است. ما در این مقاله به معرفی بهترین افزونه وردپرس با نام اسلایدر رولوشن پرداخته ایم. چرا که استفاده از این افزونه بسیار راحت و آسان است، و نیازی به گذاشتن زمان زیادی برای یادگیری مانند نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ وجود ندارد.

 

• افزونه های همراه اسلایدر رولوشن
اسلایدر رولوشن سرشار از ویژگیهای فوق العاده جذابی است که در دموهای این افزونه قابل مشاهده است، با این حال، همچنان می توانید قابلیتهای آن را از طریق افزونه هایی که امکانات جدیدی را برای طراحی شما فراهم می کنند، استفاده کنید.

 

 

ویژگی های اسلایدر رولوشن

همانطور که وردپرس قدرت خود را از افزونه ها دریافت می کند، اسلایدر رولوشن از ماژول ها تقویت و قدرت می گیرد. ماژول ها هسته اصلی این افزونه هستند. هر کار طراحی در افزونه با ماژول ها شروع می شود. می توانید قسمت های مختلف ویترین فروشگاه آنلاین خود را و سایر عناصر محتوا را با استفاده از ماژول ها ایجاد کنید. ماژول ها به عنوان یک جعبه ای کار می کنند که حاوی عناصر محتوای مورد نظر تون در بخش وب سایت شما است. محتوا می تواند به صورت متن، تصویر، ویدئو، صدا، انیمیشن و جلوه های بصری باشد. می توانید از یک ماژول در یک بخش یا ترکیبی از ماژول های
مختلف برای ارتقاء سطح نمایش محتوای خود استفاده کنید. می توانید از ابتدا روی ماژول ها کار کنید یا می توانید از دموهای آماده استفاده کنید. اسلایدر رولوشن به شما این امکان را می دهد یک صفحه وب سایت کامل را با استفاده از بخش های مختلف آن ایجاد کنید. با طراحی چنین صفحاتی،یک سایت واکنش گرا ایجاد می کنید و وب سایت های اسلایدر رولوشن با استفاده از یک ساختار ماژوالر ساخته شده که به راحتی قابل ویرایش است.

یکی دیگر از ویژگی های این افزونه قدرتمند این است که بیشتر از 200 دمو یا قالب برای محتوای شما دارد. نکته مهم این که این قالب ها فقط مختص به اسلایدر نیستند. یعنی به غیر از اسلایدر های تعاملی یا ریسپانسیو که نسبت به عملکرد کاربر واکنش نشان می دهد و خنثی نیست، می توانید صفحات تعاملی، لوگوی تعاملی و صدها عنصر محتوایی دیگر را به شکل تعاملی طراحی کنید. لازم به ذکر است که شما می توانید همه ی این کار ها را بدون نوشتن یک خط کد انجام دهید! یعنی بسیاری از کارهایی که یک طراح وب سایت حرفه ای انجام می دهد را می توانید با استفاده از قابلیت های ادیتور اسلایدر رولوشن به راحتی و با چند کلیک انجام دهید. قالب های این اسلایدر آنقدر زیاد هستند و هر کدام از آن ها آنقدر قابلیت های متنوعی دارند که وقتی آن ها را بشناسید، دیگر به هیچ افزونه اسالیدر دیگری نیاز نخواهید داشت و می توانید همه ی نیاز های خود را با همین پالگین برطرف کنید .

از دیگر قابلیت های کاربردی اسالیدر رولوشن امکان یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی در وب سایت است. یعنی به شکلی که شما به راحتی می توانید عکس، ویدئو، پست یا محصوالت مختلف را از پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، یوتیوب، ویمئو و ووکامرس در وب سایت خود به نمایش بگذارید. در ادامه معرفی بهترین افزونه وردپرس این را باید گفت که پشتیبانی مدیا افزونه اسالیدر رولوشن بی نظیر است. شما براحتی می توانید لینک های، عکس یا ویدئو را به پست های خود اضافه کنید تا اسالید شما بیش از پیش جلب توجه کند. این افزونه یا همان پالگین برای جزئی ترین
موارد طراحی سایت نیز گزینه های متنوع و نوآورانه ای در اختیار شما قرار می دهد. عکس های پس زمینه، ویدئو ها، فونت آیکون ها و ال یه های پیش ساخته و آماده و هزاران مورد دیگر همگی توسط این اسالیدر قابل اجرا و طراحی هستند.لازم به ذکر است که همه ی این طرح ها و قالب ها و دموها نه تنها زیبایی منحصر به فردی به سایت شما می دهند، بلکه کاملا کارآمد هستند و هیچگونه اختلالی در وب سایت شما ایجاد نخواهند کرد.

 

 

 

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی بهترین افزونه وردپرس و بررسی اینکه اسلایدر رولوشن چیست و چه کاری را برای ما می تواند انجام می دهد پرداختیم و دیدیم که این افزونه قدرتمند می تواند با استفاده از ویژگی های منحصر به فرد خود اسلایدرها و همینطور المان های متحرک خوبی را برای وب سایت ما ایجاد کند. اسلایدر رولوشن می تواند به صورت سازکار برای زبان فارسی و بدون نیاز به کدنویسی و با درگ و دراپ تمامی این موارد را ارائه دهد. همینطور تمامی این المان ها برای موبایل کاملا ریسپانسیو می باشد. به طور کلی می توان در ارزیابی اسلایدر رولوشن به آن نمره قابل قبولی داد و باید این
موضوع را در نظر داشت که یکی از بهترین و کاربردی ترین افزونه ها در طراحی رابط کاربری یک سایت حرفه ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *