استراتژی تبلیغات برای رستوران و فست فود

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

استراتژی تبلیغات برای رستوران و فست فود؛تکنیک های موثر در جذب مشتری

شما یک رستوران جدید و شیک افتتاح کرده اید و منتظر ورود مردم هستید. رستوران در مکان خوبی قرار دارد، بنابراین نباید برای ورود افراد به آن مشکلی نداشته باشید. افراد زیادی هر روز علامت آن را می بینند. قدم بزن هر چند کسی وارد نمی شود. چرا؟ اجازه دهید به جای این سوال برعکس این سوال را بپرسیم. چرا باید به رستورانی بروند که قبلاً نرفته‌اند؟ شما باید به این فکر کنید که چگونه رستوران خود را در اینجا تبلیغ کنید. اما چگونه به مردم درباره رستوران خود بگویید؟ چگونه می توانیم مشتریان بیشتری را جذب کنیم؟ در این مقاله از وبسایت استراتژی تبلیغات برای رستوران را به شما توضیح خواهیم داد.

 

حضور آنلاین و مجازی رستوران

قبل از شروع تبلیغات رستوران خود ابتدا به این سوال پاسخ دهید. آیا در دنیای آنلاین و مجازی فعال هستید؟ ما در عصر ارتباطات زندگی می کنیم و چه بخواهیم و چه نخواهیم نمی توانیم این را انکار کنیم. حضور ما در فضای مجازی می تواند تاثیر زیادی در رشد کسب و کار ما داشته باشد. این روزها تبلیغات آنلاین بسیار محبوب شده است. ما در اینستاگرام، تلگرام و سایر سایت ها شاهد تبلیغات خدمات و محصولات زیادی هستیم. بنابراین شما چنین بازار داغی را از دست ندهید، باید آنلاین و در دنیای مجازی باشید.

 

رستوران شما باید یک صفحه اینستاگرام داشته باشد.

علاوه بر تبلیغات، اگر مردم بتوانند تصاویر غذا را ببینند، متوجه شوند که چقدر هزینه دارد و دیگران در مورد مرغوب بودن غذا چه می گویند، می تواند برای یک رستوران بسیار مفید باشد. همچنین باید راهی برای مشتریانی که از خدمات شما راضی هستند وجود داشته باشد تا به دیگران درباره شما بگویند. چه چیزی ساده تر از این است که پروفایل اینستاگرام خود را به دوست خود نشان دهید؟

 

یک وب سایت برای رستوران خود بسازید.

چه اشکالی دارد که مشتری نام شما را در گوگل جستجو کند و وب سایت شما را پیدا کند؟ یا، آیا او می تواند مستقیماً از وب سایت شما غذا سفارش دهد؟ داشتن یک وب سایت اختصاصی با عکس های رنگارنگ و جذاب می تواند شما را قابل اعتمادتر جلوه دهد و مردم را به خرید بیشتر تشویق کند.

 

آدرس رستوران را در Google Maps قرار دهید.

این را هرگز فراموش نکنید حتی اگر آدرس رستوران خود را به درستی در وب سایت یا بیو صفحه اینستاگرام خود قرار دهید، باز هم باید آن را به Google Maps اضافه کنید تا مشتریان راحت تر شما را پیدا کنند. همچنین می‌توانید با قرار دادن آن در وب‌سایت خود یا در قسمت‌های برجسته صفحه، به مردم بگویید رستوران شما کجاست. این کار خیلی سخت نیست و می توانید با مطالعه مقاله نحوه ثبت مکان در نقشه گوگل آدرس خود را ثبت کنید.

 

روش های جدید برای تبلیغ رستوران و فست فود

برای شروع تبلیغات کسب و کار پذیرایی و رستوران خود، باید موارد زیر را بدانید:

 

1. تبلیغات رستوران در اینستاگرام و تلگرام

تبلیغات در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و تلگرام شاید اولین چیزی باشد که به ذهن می رسد. این تبلیغات در تست های خود به خوبی عمل کرده اند. در قسمت بعدی در مورد ایده های مرتبط با این تبلیغات صحبت خواهیم کرد.

 

ایده ای برای تبلیغات در اینستاگرام

اینفلوئنسرها در اینستاگرام می توانند در تبلیغات رستوران ها در اینستاگرام کمک کنند. اینفلوئنسرها افرادی هستند که به نوعی روی افرادی که به آنها گوش می دهند تأثیر می گذارند. میلاد کلانتری در زمینه تبلیغات رستوران و کافه فعالیت می کند. او به رستوران‌ها می‌رود، غذای آن‌ها را امتحان می‌کند و به فالورهای خود درباره آن می‌گوید.

اما تبلیغات اینفلوئنسر تنها راه تبلیغ در اینستاگرام نیست. تبلیغات فست فود شما را می توان در صفحات مربوط به آشپزی و غذا نشان داد. ساختن ویدیو یکی از بهترین راه ها برای اطلاع رسانی درباره فست فود است. این روزها ویدیوها بسیار بیشتر از تصاویر دیده می شوند و به اشتراک گذاشته می شوند. چه چیزی بهتر از اینکه تیمی از متخصصان به شما کمک کنند تا یک ویدیو برای تبلیغات بسازید؟

 

اگر می خواهید تبلیغات شما در آنجا نمایش داده شود، باید با مدیران صفحات مختلف صحبت کنید. اگر صحبت کردن با ادمین ها برایتان سخت است، می توانید این تبلیغات را از طریق پلتفرم استریم انجام دهید. پلتفرم استریم پنلی دارد که می توانید اطلاعات مربوط به صفحات را ببینید و تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید.

 

ایده استفاده از تلگرام برای تبلیغ رستوران

برای تبلیغ غذای رستوران خود در کانال های تلگرامی، باید کانال هایی در مورد آشپزی، رستوران ها و غذا پیدا کنید و سپس با ادمین های آن کانال ها درباره درج آگهی صحبت کنید. البته می توانید از استریم برای تبلیغات در تلگرام نیز استفاده کنید. در پنل استریم، می توانید بر اساس بودجه خود، از بین هزاران کانال محبوب و مرتبط، گزینه های مناسب را انتخاب کنید. شما همچنین تبلیغات هدفمند را از طریق جریان دریافت می کنید. با این تبلیغات، شما نه به ازای هر بازدید، بلکه برای تعداد دفعاتی که تبلیغ شما دیده می شود، هزینه پرداخت می کنید. این تبلیغات هم در اینستاگرام و هم در تلگرام قابل استفاده است.

 

صفحه اول گوگل دارای تبلیغات برای رستوران ها است.

دو راه برای رسیدن به بالای نتایج جستجوی گوگل وجود دارد. شما می توانید با استراتژی سئوی طولانی مدت و با بهتر کردن محتوای سایت خود به بالای نتایج جستجوی گوگل برسید و یا می توانید در گوگل تبلیغات بخرید. وقتی چیزی را در گوگل جستجو کرده اید، همه شما لینک هایی را مشاهده کرده اید که علامت AD در کنار آنها وجود دارد. این لینک ها مربوط به تبلیغات صفحه اول گوگل هستند و زمانی که کاربر کلمه کلیدی خاصی را جستجو می کند به عنوان اولین لینک نشان داده می شود.

این روش می تواند کمک زیادی کند. چرا؟ حالا برای شما مثالی می زنیم.

فرض کنید کاربر «فست فود نزدیک شهرک غرب» را در گوگل تایپ کند و وب سایت شما به عنوان اولین نتیجه ظاهر شود. اگر در بالای صفحه نتایج هستید، احتمال اینکه آنها از وب سایت یا رستوران شما بازدید کنند بیشتر است تا اگر شما در پایین صفحه باشید. همانطور که می بینید، به یک وب سایت نیاز دارید تا رستوران خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید.

 

چکیده کلی و سخن آخر

امروزه بسیاری از کسب وکار ها نیاز به تبلیغات با بازدهی بسیار بالا دارند. در این میان شما باید بتوانید در میان رقیبان خود بهتر دیده شوید. بعد از روشهایی مانند تبلیغات به سبک میدانی و سامانه پیامک شما باید ادرس سایت خودتان را در نتایج گوگل بهینه کنید. موتورهای جستجو یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار شما در میان هزاران رقیبتان هستند. اگر تمامی روش های تبلیغ کردن را می دانید وقت آن رسیده تا برای مغازه و یا کسب وکار خود یک وبسایت سفارش آنلاین غذا طراحی کنید. با انجام این کار شما در پیش مشتریان خود بهتر دیده خواهید شد و اعتبار بسیار بالاتری را کسب خواهید کرد. از اینکه وقت خود را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید بسیار سپاسگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *