تکنیک های جادویی White Hat SEO در 2023؛ دوستی بلند مدت با گوگل✨

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

سئو کلاه سفید یا white hat چیست ؟ 

سئو چیست ؟ تکنیک های سئو کلاه سفید چیست ؟ اگر می خواهید وب سایتی معتبر داشته باشید باید از سئو کلاه سفید استفاده کنید . برای وب سایتتان باید چند تکنیک برای بهینه کردن استفاده کنید . یکی از ان ها سئو کلاه سفید است . سئو کلاه سفید با همه قوانین و ضوابط گوگل مطابقت دارد . از تکنیک های سئوی کلاه سفید باید استفاده کنیم تا رتبه سایتمان در گوگل بالا رود ، هر چه میزان رتبه وب سایت شما در گوگل بیشتر باشد ، زمانی که توسط کاربران در داخل نوار های جست و جو کلمه کلیدی که در سایت شما وجود دارد نوشته شود گوگل با توجه به رتبه سایت صفحه مورد نظر که رتبه بیشتری دارد را بالا می اورد . سئو کلاه سفید به سایت شما کمک می کند که نتایج دیدن سایت شما بیشتر شود . سئو کلاه سفید یک روش قانونی برای بهینه سازی سایت است اما روشی غیر قانونی هم وجود دارد که دققا نقطه مقابل سئو کلاه سفید است و به ان سئو کلاه سیاه می گویند . اگر می خواهید توسط گوگل جریمه نشوید و، گوگل سایت شما را مجازات نکند باید از تکنیک هایی که مختص به گوگل است برای بهینه سازی وب سایت استفاده کنید . سئو کلاه سفید یکی از مطمئن ترین این روش ها است .

برای این که از سئو کلاه سفید استفاده کنید و در ان موفق شوید باید پشتکار قوی و زیادی داشته باشید ، چرا که بهینه سازی سایت از طریق سئو کلاه سفید کاری طولانی و زمان بر است و ممکن است برای ادامه ان خسته شود اما اگر به نتیجه عالی و اثر بخش ان نگاه کنید برای ادامه ان انرژی و قوای زیادی می گیرید .همان طور که می دانید نتیجه های خوب کار یک شب نیست و باید برای یک نتیجه دل چسب صبر و تحمل داشته باشید ، کار هزار شب را نمی توان یک شبه طی کرد .سئو و بهینه سازی سایت با سئو کلاه سیاه ، یک روش غیر قانونی اما سریع است . در بیش تر مواقع سئو کلاه سفید حتی از سئو کلاه سیاه دیرتر می تواند شما را به نتیجه دلخواتان برساند . با این تفاوت بسیار بزرگ که سئو کلاه سفید کاری قانونی است . روش هایی که در سئو کلاه سفید وجود دارد به اسانی قابل نصب بر روی وب سایت مورد نظر هستند ، سعی کنید بدون دور زدن قوانینی که گوگل برای بهینه سازی و رتبه بندی سایت شما گذاشته است این کار را انجام دهید و از سئو کلاه سیاه تحت هیچ شرایطی استفاده نکنید .

 

اهمیت سئو کلاه سفید 

اهمیت سئو کلاه سفید چیست ؟ سئو کلاه سیاه از آنجا که این استراتژی ها همه چیز را در حد یکسان نگه می دارند و تضمین می کنند که فقط وب سایت های سطح بالا در SERP ظاهر می شوند، SEO بسیار مهم است. صفحات وب که به توصیه های مدیر وب سایت پایبند هستند پاداش می گیرند و از جریمه های گوگل محافظت می شوند. تاکتیک‌های سئو کلاه سفید دوست گوگل روش‌های بلندمدتی عالی هستند که رتبه‌های SERP، تعامل و نرخ تبدیل را افزایش می‌دهند، با این حال بازگرداندن جریمه‌های خاص نیز می‌تواند بسیار سخت باشد.

 

تکنیک های مهم در سئو کلاه سفید چیست ؟

تکنیک های مهم سئو کلاه سفید چیست ؟ در مقاله ای که قبلا برایتان نوشته بودیم، در مورد هدف سئو در سایت گفتیم که چقدر برای بهینه سازی یک وب سایت در موتور های جستجو اهمیت دارد، و حالا میخواهیم در رابطه با تکنیک های موثر در سئو کلاه سفید و دوستی بلند مدت شما با گوگل بگوییم که چطور میتوانید به بهترین شکل در گوگل رتبه کسب کنید:

  • استفاده از محتوای با کیفیت :

    اگر محتوایی که در وب سایتتان بار گذاری کرده اید جذاب و مفید باشد ، کاربران و مشتریان سایتتان را برای خواندن ادامه مطلب ترغیب می کنید و کاربر مدت زمان زیادی در سایت شما می ماند و حتی تعداد دفعاتی که به سایت مراجعه می کند بالا می رود . این موضوع برای سایت شما بسیار حیاتی است چرا که تعداد دفعاتی که کاربران به سایت شما می ایند در امتیاز و رتبه بندی گوگل نقش مهمی دارد . همچنین اگر محتوای وب سایتتان با انچه در موضوع نوشته اید تفاوت داشته باشد باعث پرش کاربران از سایت می شود و امتیاز منفی را برای سایت به وجود می اورد .

    مطلب پیشنهادی: تولید محتوا چیست ؟

  • استفاده از کلمات کلیدی مرتبط :

    سعی کنید از کلمات کلیدی در محتوای سایت استفاده کنید که با کلمات کلیدی که در موضوع محتوا وجود دارد یکسان باشد . این یک موضوع حیاتی برای طول عمر و رتبه بندی سایت شما در گوگل است . همیشه از عنوانی لوکس و گیرا استفاده کنید تا کاربر را به سمت خود بکشد و کاربر ترغیب شود برای خواندن ادامه مطلب به سایت شما مراجعه کند .

  • به روز رسانی محتوای سایت :

    در سئو سایت اگر هر چند وقت یک بار سایت خود را به روز رسانی کنید جزو سایت های جدید محسوب می شود و موتور های جستجوگر گوگل در هنگام سرچ کاربر زود تر از سایت های دیگر به سراغ سایت ما می رود و همین موضوع باعث می شود رتبه سایت ما در گوگل افزایش پیدا کند . در به روز رسانی سایت نیازی به این نیست که کل محتوای سایت را تغییر دهید یا سایت را از اول برنامه نویسی کنید شما می توانید فقط قسمتی از محتوا را که اطلاعات جدیدی از ان بدست اورده اید درون سایت اضافه کنید . با این کار گوگل را به این که صفحات وب سایت شما را بار دیگر باز بینی کند وا می دارید . پس برای افزایش رتبه سایت خود می توانید صفحه های سایت مورد نظر را به روز رسانی کنید .

  • استفاده از صفحات اجتماعی :

    صفحات اجتماعی نظیر : فیس بوک ، اینستاگرام و . . . است . استفاده از صفحات اجتماعی برای وب سایت باعث می شود که لینک های زیادی از این طریق برای سایت خود بگیرید . این کار جنبه مثبت دیگری نیز دارد : و ان این است که از وب سایت شما تبلیغ گسترده ای صورت می گیرد . اگر از سایت های دیگر لینک دریافت کنید، یعنی سایت شما بک لینک دریافت کرده است . گوگل برای رتبه بندی سایت شما از بک لینک ها نیز استفاده می کند ( بک لینک ها بسیار مهم هستند ) اگر سایت شما از دیگر سایت های خارجی و معتبر لینک دریافت کند رتبه ان نسبت به لینک هایی که از سایت های نامعتبر و داخلی هستند بیشتر است . همچنین یکی از مواردی که بک لینک ها باید داشته باشند این است که ان ها باید از سایت های معتبری باشند که محتوای ان ها با سایت شما یکی باشد و رتبه شما را در گوگل افزایش می دهد .

  • استفاده از تبلیغات تصویری و متنی :

    از تبلیغات تصویری و متنی می توانید برای سئو کلاه سفید استفاده کنید که یکی از پر استفاده ترین روش های معرفی برند یا محصولی است که شما قصد فروش ان را دارید . البته باید بگوییم که این روش مقداری هزینه برای صاحب سایت خواهد داشت . ( سئو کلاه سفید شاید سخت باشد و مدت زمان زیادی طول بکشد تا به نتیجه دلخواه برسد اما نتیجه عالی و پایداری برای سایتتان خواهد داشت ،  که ارزش زحمتی که در قبال ان می کشید دارد )

  • اطمینان از وجود کیفیت و لینک سازی اصولی:

    یکی از مهم ترین تاکتیک های سئو برای رتبه بندی، توسعه لینک است. متاسفانه راه حل آسانی وجود ندارد. مطالبی که ارائه می کنید باید به اندازه کافی قانع کننده باشد تا سایر وب سایت ها با موضوعات مرتبط به آن متصل شوند. برای این استراتژی، با سایر کسب و کارها و گروه ها تماس بگیرید و به آنها بگویید چه چیزی می توانید به آنها پیشنهاد دهید. همچنین می توانید درخواست کنید که یک وبلاگ مهمان در وب سایت آنها منتشر کنید. گوگل با توجه به لینک های خارجی موثر می تواند وب سایت های جدید را سریعتر پیدا کند.

  • کسب و کار خودتان را در گوگل ثبت نمایید:

    روش دیگری که الگوریتم گوگل برای دستیابی به هدف کاربر استفاده می کند، تولید نتایج محلی است. کاربرانی که به دنبال خدمات خانگی، رستوران‌ها یا فعالیت‌های خارج از منزل هستند، معمولاً نمی‌خواهند نتایج جستجوی صدها مایل دورتر را دریافت کنند. برای اکثر وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارها، اولویت‌بندی جستجوگران محلی فرصت بزرگی است، زیرا آنها را به بزرگترین ماهی در حوضچه‌های کوچک‌تر تبدیل می‌کند. در نتیجه اکنون سود کاملاً امکان پذیر است. ساده ترین روش برای بهره مندی از این جستجوها کنترل صفحه GMB Google برای تجارت شرکت شما است. قبل از سایر نتایج جستجوی گوگل، GMB ها در یک جعبه منحصر به فرد به نام بسته نقشه ارائه می شوند. کاربران به بخشی که شامل آدرس‌ها، شماره تلفن‌ها، رتبه‌بندی‌ها، قیمت‌ها، آدرس‌های اینترنتی وب‌سایت و موارد دیگر و همچنین موقعیت فیزیکی هر شرکت مرتبط است دسترسی دارند.

  • استفاده کردن از کدهای اسکیما در وب سایت

    گروهی از تگ های HTML به نام “Schema” به سادگی به یک صفحه وب اضافه می شوند. به منظور ارائه اطلاعات اضافی به موتور جستجوی گوگل در مورد مطالب ارائه شده و چرایی آن، اطلاعات وب سایت شما باید با استفاده از طرحواره ساختاردهی شود. متا تگ های ساده و تگ های عنوان در مقایسه با این کم رنگ هستند. به عنوان مثال، می‌توانید به Google اطلاع دهید که پستی ارائه می‌دهید که جزئیات یک دستور غذا، یک ویدیو یا نوع خاصی از داده‌ها را ارائه می‌دهد. برای اینکه گوگل بداند کدام نمایه های فیس بوک و توییتر متعلق به شرکت شما هستند، از کدهای طرحواره استفاده کنید. نشانه‌گذاری داده‌های ساختار‌یافته، زمانی که صحبت از طرحواره می‌شود، به وب‌سایت شما در نتایج جستجو مزیت می‌دهد. اگرچه کلیک های CTR را افزایش می دهند و بازدیدکنندگان را بهبود می بخشند. با انجام این کار یکی دیگر از قوانین سئو کلاه سفید دوست گوگل را به خوبی انجام داده اید که منجر به گرفتن ترافیک بسیار خوب و کسب رتبه در وبسایت شما خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *