چرا طراحی وبسايت از اهميت بالايی برخوردار است

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

امروزه، تمام دنيا تحت تاثير شيوع ويروس كوييد 19 قرار گرفته است و تا كنون در تمام كشور های جهان افراد زيادي را درگير خود كرده است و نظم و شرايط عادی گذشته را به طور كامل تغيير داده است.

يكی از اين تغييرات، در نظر گرفتن سياست‌ های فاصله گذاري اجتماعی، از جمله قرنطينه كردن در ابعاد منطقه ‌ای، شهری و حتي كشوری و بين المللی است. به دنبال آن، بسياری از كسب و كارها آسيب های جبران ناپذيری را متحمل شدند و اقتصاد جهاني ضربه هنگفتي از اين پديده دريافت كرده است.

اما از طرفی، اين اتفاق زمينه را براي رشد و خودنمايي تكنولوژی در عرصه های مختلف از جمله، پويايی وبسايت های فروشگاهی و يا طراحی فروشگاه های آنلاين، فراهم كرده است و با توجه به اينكه استفاده مردم از تكنولوژی های ارتباطی و به طور خاص اينترنت، سريعا در حال افزايش است و مردم بيشتر نيازهای خود، حتی نيازهای اساسي خودشان را به صورت آنلاين رفع می‌كنند، كسب و كارها بايد خود را با شرايط ايجاد شده وفق دهند تا بتوانند نيازهای مشتريان خود را به بهترين نحو ممكن تامين كنند.

طراحی سايت و طراحی فروشگاه آنلاين، يكی از اصول پيوستن به اين موج تكنولوژی می‌باشد.

ما در اين مطلب می‌خواهيم به اين سوال پاسخ دهيم كه “چرا طراحی وبسايت از اهميت بالايی برخوردار است؟
با ما همراه باشيد.

طراحی سایت

اهميت طراحی وبسايت حرفه ای و مناسب

علاوه بر در نظر گرفتن شرايط ايجاد شده كنونی و مطالبی كه در بالا به آنها اشاره كرديم، دلايل مختلفی وجود دارد كه نشان می‌دهد، طراحی سايت حرفه ای و مناسب از اهميت بالايی برخوردار است. در ادامه تعدادي از اين دلايل را به شما معرفي مي‌كنيم.

1- وبسايت شما وجهه كسب و كار شماست

طراحی وبسايت شما مي‌تواند تعيين كننده اين موضوع باشد كه مخاطبين و مشتريان شما، كسب و كار شما را چگونه ارزيابي كنند. داشتن يك طراحی وبسايت حرفه‌ای و مناسب، مي‌تواند از كسب و كار شما يك وجهه درخور ارائه دهد و در نهايت، مخاطبان بيشتری را جذب خود كند.

از طرفی، اگر وبسايت شما طراحی ضعيفی داشته باشد، مخاطبان سرخورده شده و به سراغ وبسايت و كسب و كارهاس رقيب شما خواهند رفت و اين آخرين چيزی است كه شما لازم داريد.

2- بهينه سازی موتور جوستجو يا سئو (search engine optimization SEO)

بهينه سازی موتور جوستجو يا سئو سایت، به معنای استفاده كردن از يك سری اصول و تكنيك در توليد محتوايی كه روی سايت قرار مي‌گيرد می‌باشد كه در نهايت باعث بالاتر آمدن رتبه بندی وبسايت شما در صفحات نتايج مرورگر خواهد شد. درباره اين مبحث در آينده بيشتر صحبت خواهيم كرد.

طراحی حرفه ای و مناسب وبسايت، يكي از روش هايی است كه می‌تواند به بهبود سئوی سايت شما كمك شايانی كند و باعث شود كه محتوای مد نظر شما بهتر و بيشتر توسط مخاطبانتان ديده شود. برای دست يافتن به اين مهم،‌ شما نياز داريد كه با يك شركت و گروه طراحی وبسايت قابل اعتماد همكاری كنيد.

3- وبسايت شما بيانگر ميزان توجه شما به مخاطبانتان است

داشتن طراحی وبسايت مناسب و حرفه‌ای، باعث می‌شود كه مخطبان شما، قضاوت خوبی راجع به كسب و كار شما داشته باشند.

در واقع آن‌ها با ديدن زمان و انرژی و هزينه و توجهی كه شما براي طراحی وبسايت خود صرف كرده ايد، اين ايده را در ذهن خود می‌پرورانند كه با كسب و كاري حرفه اي و قدرتمند سر و كار دارند و تمايلشان براي ادامه همكاری با شما قطعا بيشتر خواهد شد.

نكته ديگری كه می‌توان به آن پرداخت اين است كه، وبسايتی كه به صورت حرفه ای و مناسب طراحی شده باشد، به مخاطبان اين امكان را می‌دهد كه بهتر بتوانند خدماتی را كه بايد از كسب و كار شما انتظار داشته باشند را بشناسند و راحتتر میتوانند به كسب و كار شما اعتماد كنند.

4- رقبای شما ممكن است در اين زمينه از شما جلو بزنند

در بازار رقابتی امروزه، ايجاد كردن يك موقعيت مناسب بين مخاطبان و مشتريان و همچنين حفظ اين موقعيت بين آن‌ها از اهميت بسيار بالايی برخوردار است.

به همين دليل، شركت های مختلف و دارندگان كسب و كارها، در صدد فراهم آوردن بهترين امكانات برای جلب اعتماد مشتريان خود هستند. برای همين، يكی از اقدامات اصلی آن‌ها براي پوشاندن جامه عمل به اين امر، طراحی يك وبسايت مطلوب است. شما با داشتن يك سايت جذاب و مورد طبع مخاطبانتان، می‌توانيد خودتان را در بازار رقاتی بهتر به نمايش بگذاريد.

امروزه به دليل اينكه شركت‌های متعددی در زمينه های مشترك در حال فعاليت هستند و هر روزه شركت های جديدی به ميدان رقابت وارد مي‌شوند، قيمت ها و خدماتی كه از طرف آن‌ ها ارائه می‌شود، ‌قالبا هم سطح با يكديگر است. اما نكته ای كه می‌تواند كسب و كار شما را از ديگران متمايز كند، داشتن يك طراحی وبسايت مناسب و مطلوب است.

نداشتن يك وبسايت با طراحی حرفه ای و مناسب، باعث می‌شود كه رقيبان شما، بتوانند شما را از عرصه رقابت كنار بگذارند و اين امر ممكن است حتی به معنای شكست كسب كاری باشد كه شما سال‌ها براي بنا كردن آن و رساندنش به اين مرحله تلاش كرده‌ايد.

5- هويت برند و كسب و كار شما را تشكيل می‌دهد

تا حالا با خود فكر كرده ايد كه چرا يك سری از رنگ ها و طرح ها شما را ياد يك برند خاص می‌اندازد؟ جواب اين سوال بسيار ساده است؛ آن برند هويت خود را در ناخودآگاه شما تثبيت كرده است!

دست يافتن به اين موضوع شايد در وهله اول دشوار به نظر برسد، اما يكی از اصول اساسی رسيدن به چنين سطحی، ثبات محتوايی و ظاهری كسب و كار شما در پلتفرم هايی مختلف است. برای درك بهتر، يك مثال می‌زنيم.

فرض كنيد كه طراحی وبسايت شما به گونه ای باشد كه صفحه های مختلف، از تركيب رنگ ها و فونت‌های متفاوتی تشكيل شده باشد. اين موضوع ذهن مخاطب شما را آشفته می‌كند و موجب می‌شود كه مشتری شما نتواند يك شاكله و هويت ثابت از كسب و كار شما در ذهن خود ايجاد كند.

اگر طراحی وبسايت شما نتواند چنين امری را ميسر كند، مخاطبان شما به سمت ديگر برندها و كسب و كارها می‌روند كه شناختن آن‌ها برايشان به مراتب راحتتر است.

وبسايت ايده آل خود را از ما بخواهيد

تيم طراحی وبسايت مجريان وب، فعاليت خود را از سال 1380 و به صورت تخصصي آغاز نمود و در بخش ويسايت و خدمات وب سايت، توانسته 98 درصد رضايت مشتريان خود را كسب نمايد.

رعايت سه عامل “تعهد، كيفيت، خدمات پيشتيبانی” توانسته ما را به سطحي برساند كه جزو معدود شركت‌های قديمی پابرجای اين حوزه باشيم.