مزایای طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟ مزایای طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟ با پیشرفت تکنولوژی و همچنین گسترش کسب و کار های فیزیکی، و شلوغ شدن بازارها و خیابان ها و همچنین فعالیت های زیاد مردم در زندگی روزمره، داشتن فروشگاه آنلاین برای هر کسب و کاری ضروری است.حال ممکن است سوال پیش بیاید که چرا ضروری است؟ در واقع با افزایش کاربران اینترنت و فضای مجازی و همچنین بروز بیماری های خطرناک مانند کرونا، آلودگی هوا، ترافیک های سنگین و… مردم ترجیح میدهند کالاهای موردنیاز خود را در گوگل و یا اینستاگرام جستجو کنند و خرید کنند. داشتن وب سایتی که بر پایه سئو باشد و در صفحه اول گوگل باشد، یعنی در اختیار داشتن بیش از 70 درصد فروش بازار!!!! این یعنی یک موفقیت بزرگ، رسیدن به اهداف و هرآنچه که برای کسب و کار خود در ذهن دارید.

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش

داشتن یک سایت فروشگاهی مانند داشتن یک کاتالوگ است اما با مزایای فراوان دیگر. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون باشد اما یک سایت میتواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابر این امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه است اما برای یک سایت فقط کافیست هزینه ای بسیار پایین برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن در طول سایت هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند و با محصولات و خدمات شما آشنا شوند. طراحی سایت فروشگاهی امروزه برای راه اندازی کسب و کاری جدید در هر زمینه یکی از مهم ترین اقداماتی است که افراد برای ارتقا و پیشرفت باید انجام دهند. طراحی وب سایت فروشگاهی مانند یک شعبه در صفحه گسترده اینترنت از کار شماست و با این تفاوت که در هر زمان و مکانی برای افراد قابل دسترسی است. اما باید به این نکته توجه کنید که جایگاه فروشگاه اینترنتی در نتایج بالای گوگل قرار داشته باشد. مهم نیست زمینه شغلی شما چیست یا چه کاری انجام می‌دهید حتی ممکن است برخی از فروشگاه‌های اینترنتی مرکز خریدی نداشته باشند و فقط در محیط اینترنتی فعالیت دارند. این نکته قابل توجه نیست که شما یک شرکت یا سازمان بزرگ را اداره می کنید یا یک شرکت کوچک و یا اینکه به تنهایی کار می کنید. شما در هر زمان و مکانی در طول شبانه رو میتوانید روی مبل خود مشغول تماشای فیلم باشید، و یا در حال مسافرت و تفریح! و در این میان فروش محصولات خود را به طور روزانه حفظ کنید.

 

 

تاثیر طراحی سایت در بازاریابی

موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافیست رباتهای آنها سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود 50 نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند!!!! در این میان بحث سئو سایت و رتبه سایت پیش می آید، که این امر نیازمند داشتن تخصص لازم در زمینه سئو و بهینه سازی سایت لازم است. اگر در این زمینه تخصصی ندارید نگران نباشید، شما میتوانید این کار را به متخصصین در این زمینه بسپارید. داشتن سایت با رتبه خوب چندین برابر داشتن فروشگاهی بزگ در نقطه ای شلوغ در شهر مزیت دارد.پس توصیه میشود اگر وب سایت ندارید حتما اقدام به سفارش طراحی سایت کرده و سعی کنید از رقابت دنیای وب عقب نمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *