نداشتن وب سایت پتانسیل از دست دادن مشتری

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

آیا داشتن وب سایت در کسب و کارهای کوچک اهمیت دارد؟ آیا وب سایت در کسب و کارهای کوچک لازم است ؟ آیا کوچک بودن کسب و کار، دلیل مناسبی برای نداشتن وب سایت است؟

یا این که  نباید دلایل خوب و موثر این فناوری و داشتن وب سایت را ندیده بگیرید تا حدی که کسب و کارتان از رونق بیافتد!!

گاهی این نادیده گرفتن ها، خسارتهای جبران ناپذیری به کسب و کارهای بزرگ و کوچک وارد می کند. کوچک و بزرگ بودن کسب و کار در این موضوع، خیلی اهمیت پیدا نمیکند و مهم دلایل خوبی است که شما را ترغیب کند به همسوئی و استفاده موثر از این فناوری و بستر فضای مجازی.

اگر حق با مشتری است، مشتریان تان از شما انتظار دارند که وب سایت داشته باشید و شما را در جستجوهای گوگل ببینند. بالای 60% از افراد در دنیای گوگل، خدمات و محصولات خود را جستجو میکنند و در ایالات متحده این عدد به 97% می رسد. آیا حاضرید که مشتریانتان به صرف نداشتن وب سایت، به سراغ رقبای شما بروند؟ این یک پتانسیل از دست دادن مشتری است.

شاید گفتن این جمله کمی ترسناک به نظر بیاید اما یک جمله واقعی است : “وقتی مشتریان نتوانند شما را در فضای مجازی وب و جستجوهای گوگل پیدا کنند، شما برای آنها دیگر وجود ندارید. و فراموش خواهید شد. و کسب و کار شما به مرور از ذهن‌ها حذف خواهد شد.”

برای طراحی سایت از کجا شروع کنم

بـرای ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی باید از یک شرکت طراحی سایت کمک بگیرید و با مشاوره آنها مسیر درستی را بـرای شروع یک استارت آپ انتخاب نمایید. اگر با طراحی سایت آشنایی دارید و می خواهید خودتان این کار را شروع کنـید به مراحل زیر توجه نمایید.

  • انتخاب نام دامنه (آدرس اینترنتی وب سایت)
  • خرید هاست و دامنه از یک شرکت معتبر
  • طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی
  • بهینه سازی وب سایت
  • کسب درآمد از وب سایت

طراحی وب سایت

اهمیت وب سایت در برند سازی

برای رقابت نه تنها داشتن وب سایت الزامی است بلکه باید متفاوت عمل کنید. وب سایت جایی مانند بوم نقاشی است باید برند و نام تجاری را تولید و منتشر نمایید:

  • رنگ و لوگو
  • پیام و تبلیغ های فروش
  • ارائه پیشنهادهای منحصر بفرد

بازدیدکنندگان، خدمات و محصولات را به همراه اطلاعات و توضیحات ارزشمند شما، خواهند دید و براحتی میدانند که شما چه خدمت و کمکی میتوانید به آنها برسانید.

حتی اگر برند هم باشید باید در رقابت های جدید وارد شوید تا از این چرخه کسب و کار به بیرون پرتاپ نشوید. با این توضیحات و پی بردن به اهمیت وب سایت، برخی از افراد  طراحی وب سایت را برون سپاری می‌کنند و برخی هم آموزش طراحی وب سایت را در برنامه کاری خود قرار می دهند. شما جزء کدام گروه هستید؟

داشتن وب سایت نمایش حرفه ای بودن شما در کسب و کار

در حقیقت شما با داشتن یک سایت مناسب بـرای کسب و کار خود این پیغام را به مشتریان القا میکنید کـه کسب و کار شما حرفه ای است و در کسب و کار خود بروز می باشد . همچنین بهتر اسـت ایمیل وب سایت خود را برای ارتباط با مشتریان استفاده نمایید که شکل حرفه ای تری را دارا میباشد. امر دیگری که شما باید برای حرفه ای بودن خود در فضای اینترنت و استفاده از وب سایت مدنظر داشته باشید سپردن طراحی سایت خود به یـک شرکت خرفه ای در زمینه تولید و طراحی وب سایت های حرفه ای و سفارشی می باشد. شمـا با این کار خود سایتی خواهید داشت با مشخصات؛ امنیت بالا ، در دسترس بودن برای مشتریان، جذاب برای مخاطب و همچنین دسترسی آسان برای مخاطبان در کمترین زمان در موتورهای جستجو که همه این موارد تأثیر گذاری بسیاری در دید مخاطب شما خواهد داشت و او را مطمئن خواهد نمود که از سایتی دارای اعتبار بالا و حرفه ای بازدید به عمل می آورد. پـس این امر که بخواهید از سایت هـایی با کیفیت طراحی پایین و ارزان استفاده کنید را به هیچ عنوان برای شما و کسب و کار شما توصیه نمیشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *