حفظ روند فروش و نگهداری مشتری در شرایط بحرانی ایران

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

همه ما مردم ایران چند سالی است که گرفتار بحران های اقتصادی، سیاسی و دیگر اتفاقات و بالای طبیعی مانند سیل، زلزله، و همچنین آلودگی هوا در شهر های بزرگتر در بیشتر روزهای سال هستیم.

زمستان سال 1398 نیز علاوه بر این بحران ها که باعث ایجاد تنش های روانی و روحی بر روی همه ما شده است، ورود ویروس کرونا به کشور ما و درگیر شدن مردم با این بیماری و همچنین سخت شدن شرایط رفت وآمدی مردم وضعیت بازار و فروش محصولات کاهش یافته و صاحبان کسب و کارها متحمل ضررهای مالی میشوند.

با اتمام این وضعیت بحرانی کشود ما هر سال ماه ها و روزهای زیادی را نیز درگیر آلودگی هوا و مشکلاتی مثل ترافیک و شرایط مشابه دیگیری نیز هستیم، با وجود همه این ها باید به فکر راه حلی برای داشتن فروش همیشگی و نگهداری مشتری ها یمان باشیم، این امر با داشتن یک فروشگاه اینترنتی میسر میشود. فروشگاهی که بر پایه قوانین گوگل برنامه نویسی شده و شما بتوانید محصولات و خدمات خود را در آن به نمایش و فروش بگذارید.

داشتن یک فروشگاه آنلاین میتواند در کاهش ترافیک شهری، صرفه جویی در وقت مردم، و همچنین پیشگیری از ویروس هایی همچون آنفولانزا و کرونا در سطح شهر شود.

شما میتوانید طراحی سایت فروشگاهی خود را به تیم مجریان بسپارید و یک فروشگاه دیجیتال کامل را برای کسب و کار خود راه اندازی و بدون دغدغه ها و اتفاقات خارجی به فروش و افزایش مشتری های خود ادامه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *