روش های موثر تبلیغات اینترنتی برای رسیدن به اهداف مختلف در کسب و کار

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

روش های موثر تبلیغات اینترنتی شامل چه کارهایی می شود ؟در مقاله های پیشین در مورد ایده های تبلیغات اینترنتی گفتیم حالا میخواهیم در این مطلب به روش های مختلف تبلیغات بپردازیم . امروزه تمامی مردم جهان با اینترنت اشنا هستند .شما به این نکته توجه کرده اید که روزانه چند تبلیغ برای شما از طریق فضای مجازی فرستاده می شود . حتما لازم است برای انجام این تبلیغ ها در فضای مجازی روش های موثر تبلیغات در اینترنت را بدانید . قبل از این که تبلیغات وارد دنیای مجازی شوند مردم به روش های سنتی مانند بخش برگه و . . . تبلیغات خود را انجام می دادند در ان زمان کسی فکرش را هم نمی کرد که در فضای مجازی بتوان کار تبلیغ را انجام داد . اما امروزه به قدری تبلیغات در فضای مجازی گسترده شده که انجام روش های گوناگونی وجود دارد و شما می توانید با توجه به نوع محصولی که برای فروش دارید یکی از روش های موثر تبلیغات در اینترنت را انتخاب کنید . همانطور که گفتیم این تبلیغات بسیار گسترده هستند و می توان تبلیغات را در سراسر جهان گشترش داد . در تبلیغات اینترنتی با استفاده از ، جمعی از ابزار ها باید تبلیغات را در جهان مجازی گسترش داد .

تبلیغات اینترنتی انواع گوناگونی برای کسب و کار دارد که هر روش فایده ها و ضررهای مخصوص به خود را دارد . امروزه روش های تبلیغاتی از ریمارکتینگ تا محاوره ای انجام می شود .تبلیغاتی که برای هر محصول طراحی می شود باید با توجه به قوانین ان کشور باشد و با فرهنگ ان ها سنخیت داشته باشد . شما باید برای معرفی کسب و کارتان و فروش بیش تر ان یکی از روش های تبلیغات را انتخاب کنید و ان را انجام دهید .

روش های موثر تبلیغات اینترنتی

یکی از روش هایی که می توانید برای تبلیغات خود استفاده کنید ، استفاده از تبلیغات گوگل ادز است . گوگل ادز یکی از پلتفرم های جدید تبلیغاتی است که از ان برای معرفی و گسترش فروش محصولات استفاده می شود . درست است که گوگل ادز چند دهه وجود داشته است اما از روش های نوین برای تبلیغات استفاده می کند . به همین دلیل است که  از ان به عنوان یکی ترند ترین روش های موجود در تبلیغات یاد می شود . اگر سایتی مخصوص محصولتان دارید بهتر است از گوگل ادز استفاده کنید . ترافیکی که در گوگل وجود داردمکن است روزانه 60000 جست و جو در ثانیه باشد که این عدد در کل روز به عددی نجومی تبدیل می شود . اگر در این ترافیکی که وجود دارد تبلیغات خود را قرار دهید میزان فروش و یا نصب تبلیغاتی که انجام داده اید بسیار بالا باشد . شما باید برای گذاشتن تبلیغاتتان در گوگل ادر هزینه بپردازید و این هزیته با توجه به موارد متفاوتی که در تبلیغات شما وجود دارد متنوع خواهد بود برای مثال : هزینه با تعداد کلمه کلیدی ، زمینه ای که در ان فعالیت می کنید متفاوت است .گوگل ادز به شما کمک می کند که مشتریان شما به شدت افزایش پیدا کند

گونه دیگر تبلیغاتی که در فضای مجازی وجود دارد ان دسته از تبلیغاتی هستند که در موبایل نمایش داده می شوند و همانطور که مشاهده می کنید گوگل ابزاری است که مردم دائما در حال استفاده از ان هستند از خانه گرفته تا محل کار .  بازاریابان موبایل را بازاری برای تبلیغات گسترده محصولات خود می دانند . طی تبلیغاتی که انجام شده است مردم عادی میانگین 5 ساعت از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند . تبلیغاتی که درگوشی های موبایل  انجام می شود انواع گوناگونی دارند مانند : بنر های تبلیغاتی ، نیلیو تبلیغات ، تبلیغاتی که به صورت ویدئو در گوشی موبایل نمایش داده می شوند . و اما گونه ای از تبلیغات هم وجود دارد که به صورت نوتیفیکیشن ظاهر می شوند . در این گونه تبلیغات نیازی به باز کردن اپلیکیشن یا برنامه خاصی نیست . این تبلیغات به صورتپیامی د بالای صفحه برای هر کاربر فرستاده می شود . تبلیغاتی که در گوشی موبایل وجود دارند باعث این می شود که مشتری در اقدامی سریع برای خرید محصول شما اقدام کند و همچنین در گوشی های موبایل با توجه  به این که فضای کوچک تر و کم تری دارد به محتوای کمی برای اثر بخشی نیاز داریم . یکی دیگر از مزایای تبلیغات به صورت نوتیفیکیشن این است که محتوای تبلیغات می توند توسط کاربر به اشتراک گذاشته شود . برای مثال فردی می تواند محتوایی که در تبلیغ وجود دارد برای دوستش ارسال کند و با عث ترغیب خرید در ان نیز بشود .

 

 

تبلیغ به صورت بند واگن

از انواع تبلیغات می توان به بند واگن اشاره کرد . این تبلیغ کاربران را به پیوستن در گروه های برنده تشویق کرد . این نوع تبیلغ با تکست هاییمشتری را به خرید وادار می کند . برای مثال :  ( همه مردم این فیلم را دیده اند شما چطور )این گونه پیام ها کاربر را جذب خود می کند تا ان کار را انجام دهد .

 

 

تبلیغات ریمارکتینگ

یکی از انواع تبلیغات که روشی جذاب و گیرا است تبلیغات ریمارکتینگ نام دارد . ریمارکتینگ این گونه است که شما از سایتی بازدید می کنید اما هیچ گونه خریدی از ان سایت انجام نمی دهید . اگر صاحب ان برای سایت خود از ریمارکتینگ استفاده کرده باشد . تبلیغ ان مجددا برای شما ارسال می شود . البته این موضوع هم وجود دارد که صاحب سایت از چه استراتژی برای محصولات خود انتخاب کرده است .شما ممکن است اگهی را در سایت های بین المللی ببینید اگر ریمارکتینگ را برای تبلیغاتتان انتخاب کنید برنده برگ برنده بزرگی شده اید چرا که ریمارکتینگ اگهی سایت شما را در سطح جهان گسترش داده است .

 

 

بازاریابی چریکی

از بزرگ ترین و بهترین روش های تبلیغ استفاده از بازاریابی چریکی است . چگونه می توان از این تبلیغات استفاده کرد ؟ شما باید در سطح شهر از تبلیغاتی استفاده کنید که چشم ها را به خود خیره کند به عنوان مثال در تبلیغاتی که از یک شرکت رنگ انجام داده است مقدار زیادی از زمین را با رنگ خیره کننده ای  رنگ امیزی کرده است و در انتهای این رنگ امیزی به ارم و لوگوی شرکت رنگ می رسد . یا یک شرکت ساعت سازی دستگیره اتوبوس های عمومی را به شکل ساعتی از برند خود دست کرده است تا مردم با گرفتن دستگیره ان برای خرید ساعت اقدام کنند . شما می توانید برای تبلیغات خود از بیلبورد ها نیز استفاده کنید .

( روش های تبلیغاتی کمک بسیار شایانی در فروش محصولات شما می کند و باعث پیشرفت روز افزون  برند شما می شود )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *