طراحی سایت حرفه ای ارزان نیست! + تاثیر طراحی حرفه ای در کسب وکار

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

چرا طراحی سایت حرفه ای ارزان نیست؟

طراحی سایت ارزان برای خیلی از افرادی که به دنبال وب سایت برای کسب و کار خود هستند، مناسب نیست. این درحالیست که یک طراح حرفه ای هیچ گاه کارش را ارزان نمیفروشد و اگر روزی با فردی برخورد کردید که این طراحی را با قیمت ارزان ارائه میداد به حرفه ای بودن و کیفیت کار او شک کنید. طراحی انواع وب سایت ها کاری بسیار تخصصی محسوب میشود و زمان زیادی را از یک فرد یا یک تیم طراحی میگیرد. بدیهی است که خدمات زمان بر و حرفه ای هیچ گاه ارزان نیستند زیرا طی آن نیروی انسانی و تخصص به کار گرفته شده است. بنابراین اگر شما قصد دارید یک سایت موفق در زمینه کسب و کار خود داشته باشید لازم است سایتتان در هر زمینه ای حرفه ای باشد. شما عزیزان میتوانید طراحی سایت خود را به یک فرد و یا یک شرکت واگذار کنید.

 

 

طراحی وبسایت خود را به فرد بسپاریم یا شرکت؟

حال که بحث طراحی سایت حرفه ای برای سایت داغ است، بیایید یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ دهیم که این کار را به فرد بسپاریم یا شرکت؟ یک شرکت معتبر که در زمینه طراحی وب سایت و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکند قاعدتا دارای چند متخصص طراحی سایت، گرافیست، سئو کار و غیره است. این شرکت ها معمولا به صورت تخصصی و تمام وقت در حال فعالیت هستند تا بتوانند یک سایت را به بهترین شکل طراحی کرده و به ایده آل ترین شکل ممکن خود برسانند. از طرفی شرکت ها دارای یک فضای کاری مشخص بوده و در صورت بروز مشکل دسترسی به آن ها آسان خواهد بود.

 

 

طراحی سایت ارزان

اگر به دنبال طراحی با هزینه پایین برای وب سایت خود هستید یعنی به دنبال یک سایت غیر حرفه ای هستید. درواقع ارزان بودن یک طراحی ارتباط غیر مستقیمی با کیفیت و سطح حرفه ای بودن سایت خواهد داشت. یعنی هر چقدر یک سایت ارزان تر باشد غیر حرفه ای تر خواهد بود و عکس آن نیز صادق است و هر چقدر یک فرد حرفه ای تر عمل کند و اصول طراحی سایت را کاملا رعایت کند، قطعا دستمزد بیشتری نیز طلب خواهد کرد. اما در نهایت نمیتوان کیفیت کار یک طراح را بر حسب قیمت آن بررسی کرد. شما باید طراح مورد نظر خود را بر اساس سوابق کاری وی انتخاب کنید. در نهایت اگر از حرفه ای بودن کار او مطمئن بودید در زمینه دستمزد آن خساست نکنید و دست و دلباز باشید. زیرا سایت شما مقدمات پیشرفت و موفقیت شما را فراهم میکند  و حال هرچقدر سایت حرفه ای تر باشد تاثیر بیشتری در موفقیت شما نیز خواهد داشت.

 

 

طراحی وب سایت چه تاثیری در کسب و کار ما خواهد داشت؟

طراحی سایت چیست ؟ و چه تاثیری در کسب و کار ما خواهد داشت ؟ همان طور که گفته شد یک سایت حرفه ای میتواند در موفقیت شما در کسب و کارتان تاثیر گذار باشد. برعکس یک طراحی ارزان و غیر حرفه ای نیز میتواند جز هزینه اضافی تاثیر زیادی در کسب و کارتان نداشته باشد. اما در این بخش میخواهیم به نحوه تاثیر گذاری سایت بر کسب و کار سخن بگوییم. هر کسب و کار و بیزینسی هر چقدر هم موفق عمل کند، این پیشرفت و موفقیت محدود خواهد بود. برای مثال یک فروشگاه فروش لباس بچگانه هر چقدر هم در زمینه فعالیت خود موفق باشد فقط میتواند یک شهر را ساپورت کند. اما اگر همین فروشگاه بخواهد فروشی در سطح کشوری و یا حتی جهانی داشته باشد باید از روش های دیگری نظیر سایت استفاده کند. داشتن یک سایت حرفه ای و درست میتواند فروش شما را منفجر کند. به طوری که همه افراد در سرتاسر کشور برای خرید به سایت شما مراجعه کنند.

 

 

قیمت طراحی وب سایت

سایت ها در دو نوع شخصی و سایت فروشگاهی طراحی میشوند. هر کدام از این سایت ها دارای خدمات و بخش های مخصوص به خود هستند. از این رو هزینه هرکدام از این سایت ها نیز متفاوت خواهد بود. برای مثال لازم است در طراحی سایت فروشگاهی پنل ها و صفحات متعددی برای درگاه بانکی و خرید و غیره طراحی شود. این در حالیست که یک سایت شخصی به این بخش ها نیازی ندارد. از طرفی فرد برای طراحی وب سایت شما لازم است هزینه کرده و دامنه و هاست خریداری کند. پس علاوه بر هزینه دستمزد طراح لازم است شما هزینه دامنه و هاست سایت خود را نیز پرداخت نمایید. حال بسته به حرفه ای بودن و یا آماتور بودن شخص نیز هزینه طراحی وبسایت متفاوت خواهد بود. بنابراین نمیتوان یک هزینه ثابتی را برای طراحی در نظر گرفت.

 

 

برای اطلاع از قیمت طراحی به کجا مراجعه کنیم؟

اما اگر میخواهید از قیمت دقیق طراحی سایت مطلع شوید لازم است به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر مراجعه کنید. سپس از مشاورین آن بخواهید جز به جز و دقیق علت هزینه را برایتان شرح دهند. آنجاست که شما میفهمید هزینه ای که پرداخت کرده اید صرف چه چیزی میشود. با این اطلاعات دیگر هیچ گاه به دنبال طراحی ارزان نخواهید بود و معیار شما به حرفه ای بودن سایت تغییر خواهد کرد. برای اینکه از قیمت ها نیز مطمئن شوید میتوانید به چند شرکت مختلف مراجعه کرده و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.

 

 

حرف آخر

حرف آخر ما این است که نه تنها به دنبال طراحی با هزینه کم نباشید بلکه به دنبال هیچ گونه خدمات و کالای ارزان دیگری نیز نباشید. زیرا همانطور که از قدیم میگویند هر ارزانی علتی دارد و هر گرانی علتی دارد. اما این بدان معنا نیست که کلا هزینه را معیار قرار ندهید. بلکه حرف ما این است در ابتدا کیفیت را در نظر بگیرید و در مرحله بعدی هزینه را نیز معیار قرار دهید. پس قبل از اقدام تحقیق و بررسی های کامل را انجام دهید تا بتوانید خدمات با کیفیت را در کنار هزینه مناسب دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *