آیا فالوور فیک بد است؟ + تاثیر فالوور فیک بر پیج اینستاگرام

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

نقش فالوور در پیشرفت اینستاگرام

انواع شبکه ‌های اجتماعی امروزه قسمتی از زندگی بیشتر افراد شده اند و هر فردی برای جویا شدن از احوالات دوستان و آشنایان خود از شبکه ‌های مجازی مانند اینستاگرام استفاده می کند. همه افراد حداقل یک صفحه شخصی دارند یا به صورت ادمین اینستاگرام پیج دیگران را مدیریت می کنند. افرادی هم هستند که برای هویت بخشیدن به کسب و کارهای خود در این شبکه ‌ها هزینه‌ های کلانی را صرف کرده و برعکس افرادی هم هستند که قادر به پرداخت این گونه هزینه‌ ها نبوده و فالوورهای فعال و واقعی ندارند. یکی از روش ‌های بیشتر شدن فالوورهای اینستاگرام خرید فالوورهای فیک است که در این مطلب به تاثیر فالوور فیک بر پیج اینستاگرام پرداخته شده است.

منظور از فالوور فیک در اینستاگرام چیست؟

فالوورهای اینستاگرام دو دسته هستند که فالوورهای واقعی مانند شما، من و افرادی که دارای هویت ‌های واقعی هستیم؛ یعنی با پیج مورد نظر تعامل می ‌کنیم و لایک و کامنت کرده و می ‌توانیم استوری ‌ها را دیده و نظری را ارائه کنیم. در مقابل فالوورهایی هم هستند که نمی ‌توانند کاری برای پیج انجام دهند؛ یعنی اکانتی ندارند که تعاملی با پیج داشته باشند و تنها کاری که برای حساب ‌های کاربری انجام می ‌دهند بالا بردن تعداد فالوورها در پیج است.

این نوع اکانت ‌ها نشان و نام درستی نداشته و در بیشتر مواقع در پروفایل خود عکسی هم ندارند؛ البته فالوورهای فیک هم خود دو دسته هستند، ایرانی و خارجی که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند.

مزایای خرید فالوور فیک برای اینستاگرام

انسان هر کاری که انجام می ‌دهد، مسلما دارای یک سری مزایا و معایب است که با بررسی و ارزیابی آنها برای انجام دادن یا ندادن کار اقدام می کند. خرید فالوور فیک اینستاگرام هم از این شرایط مستثنی نیست و اگر فردی در این کار تردید دارد، باید با مزایا و معایب آن آشنایی پیدا کند و با بررسی و تحقیق در این زمینه اقدام به این کار کند. از مزایا و تاثیر فالوور فیک بر پیج اینستاگرام این است که می‌ توان در یک زمان کوتاه عدد فالوورهای پروفایل که دیده می ‌شوند را به هر میزان که می خواهید، بیشتر کنید.

البته شاید این بیشتر شدن فالوورهای فیک اهمیتی برای شما نداشته باشد؛ اما باید از نظر و دیدگاه کاربران اینستاگرام هم آن را بررسی کرد. زیرا کاربران با دیدن این تعداد فالوور، پیج شما را معتبر می ‌دانند و این کار اولین قدم برای اعتبار بخشیدن به پیج شما است تا بتوانید کم کم فالوورهای واقعی خود را جذب کنید. هرچه میزان فالوورهای واقعی بیشتر افزایش پیدا کند، پیج هم بالا آمده و پیشرفت خواهد کرد و البته این پیشرفت به محتواها و کیفیت آن هم بستگی دارد.

از مزیت ‌های دیگر فالوور فیک در مورد قیمت آنها است که این فالوورها در اینستاگرام قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ‌ای دارند. برای خرید نیاز به هزینه ‌های زیادی نیست و برای پیج‌ هایی که در اول کار هستند، بسیار مهم و مناسب است؛ زیرا بدون هیچ نگرانی و صرف هزینه و بدون در نظر گرفتن تاثیر فالوور فیک بر پیج اینستاگرام فالوورهای خود را افزایش داده و پیج خود را معتبر نمایش می دهند.

معایب خرید فالوور فیک در اینستاگرام

با تمام مزیت ‌هایی که این فالوورهای فیک و ارزان در اینستاگرام دارند، معایبی را هم دارا هستند؛ به طور مثال اگر فردی به پیج شما وارد شود و با تمام زوایای این شبکه آشنایی داشته باشد، می ‌تواند تعداد فالوورها را چک کرده و با بررسی تعامل آنها همه چیز را بداند. البته برای این مشکل راه حلی هم وجود دارد؛ یعنی می ‌توان کامنت ‌ها و لایک ‌ها را هم خریداری کرد. نکته بعدی هم با توجه به اینکه این فالوورها، فیک هستند و تعاملی در پیج ندارند و در پیشرفت و بالا آمدن آن هم کاری انجام نمی ‌دهند.

اینستاگرام می ‌تواند توسط الگوریتم ‌هایی این فالوورها را تشخیص دهد و آنها را از پیج حذف کند که این موجب ریزش فالوورها شده و باعث می ‌شود، فالوورهای پیج شما کمتر شده و کاربران اعتمادشان را نسبت به شما از دست بدهند. پس از این نظر فالوور فیک بد است و تاثیر فالوور فیک بر پیج اینستاگرام دارای مزایا و معایبی است که در این مطلب به آنها اشاره شد.

آیا استفاده از فالوورهای فیک موجب رشد پیج اینستاگرام می ‌شود؟

در پاسخ به این سوال که تاثیر فالوور فیک بر پیج اینستاگرام خوب است یا بد و موجب پیشرفت و رشد آن می ‌شود؟ باید گفت خیر! این کار امکان ندارد؛ زیرا موجب می ‌شوید که شبکه اینستاگرام با شما سر لج بیفتد و اگر از این طریق با اینستاگرام بازی کنید، این شبکه توسط الگوریتم خود می ‌تواند تخطی شما را تشخیص دهد و شما را به مجازات شدوبن shadow ben شدن تنبیه کند.

این یعنی شما در پیج اینستاگرام فعالیت دارید؛ ولی به صورت نامرئی هستید و برنامه ‌ها و محتواهای شما در بخش ‌های اکسپلور دیده نخواهد شد و اگر هشتگی در پست ‌های خود بزنید، باز هم دیده نمی ‌شوید که این کار برای صفحه شخصی، کاری و کسب و کار شما می ‌تواند بدترین اتفاق باشد. اینستاگرام توسط نرخ تعامل در هر پست به سادگی خطا و کج ‌روی شما را می ‌فهمد. پس بهتر است افراد از این روش برای بیشتر شدن فالوورها استفاده نکنند؛ زیرا تاثیر فالوور فیک بر پیج اینستاگرام می ‌تواند برای آنها گران تمام شود.

تاثیرات مثبت خرید فالوور فیک

با اینکه بیشتر افراد می ‌دانند تاثیر فالوور فیک بر پیج اینستاگرام واقعی نیست، باز هم به دنبال خرید این نوع فالوورها هستند. خرید فالوورها به علت ها و عوامل زیادی بستگی دارد که این عوامل عبارت اند از:

  • تهیه و ایجاد ویترینی زیبا و جذاب برای جلب توجه کاربران
  • تاثیر گذاشتن زیاد روی فروش محصولات
  • بازدهی تبلیغات اینستاگرام را افزایش دادن
  • روند افزایش فالوور را سرعت بخشیدن و اقدام به فروش غیر مستقیم در شروع فعالیت

کلام پایانی

فالوورهای فیک به پیج و صفحه شخصی ضربه وارد کرده و موجب پایین آمدن و افت نرخ تعامل می ‌شوند. در بیشتر صفحه ها، فالوورهای فیک وجود دارند که می ‌توان با حذف کردن آنها نرخ تعامل را افزایش داد و توسط الگوریتم اینستاگرام بیشتر در دید مخاطب قرار گرفت. تاثیر فالوور فیک بر پیج اینستاگرام به جز مسدود شدن صفحه و حذف شدن از اکسپلور تاثیرات خوبی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *