درامد طراحی سایت در ایران + بازار کار در سال 1401

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

درامد طراحی سایت در ایران

طراحی سایت چیست و درامد طراحی سایت چقدر است ؟ یکی از شغل هایی که می توانید برای خود انتخاب کنید تا از درامد بالایی برخور دار شوید طراحی سایت است و بنظرتان درامد طراحی سایت در ایران چقدر است ؟ یک طراح ماهانه چقدر درامد دارد ؟ طراحی وب سایت شغلی پرطرفدار است که باید در ان خلاقانه و با شور و اشتیاق باشید در این کار باید ذهنی خلاق برای طراحی داشته باشید . اگر از یک طراح حرفه ای سوال کنید که یکی از ویژگی های این شغل را بگوید حتما به شما می گوید که این شغل پر از هیجان است چرا که طراحی سایتی اختصاصی  که با سلیقه خود طراح انجام می شود . وقتی شما با سلیقه و کار خودتان مشاهده می کنید که یک وب سایت چگونه در حال رشد است بسیار لذت بخش است . تا اینجای کار باید برای خیلی از شما سوال به وجود امده است که ایا درامدطراحی سایت در ایران چقدر است ؟ ایا در سال جاری این شغل از درامد خوبی برخوردار است ؟

همانطور که می دانید تمام شغل ها پر از فراز و نشیب است . این شغل هم از ان ها مستثنا نیست . طراحی سایت به حوزه های متفاوتی دارد و شما می توانید انتخاب کنید که در چه شاخه ای از طراحی سایت می خواهید فعالیت کنید ؟ شاخه هایی مثل طراحی وب سایت یا برنامه نویسی ان .در سال های دور یک نفر همه کار های وب سایت را انجام می داد ولی چند سال اخیر از این روش استفاده نمی شود و هر قسمت از سایت را افراد مختلفی انجام می دهند . این روش کمک می کند تا از روش ها و طراحی های متفاوت استفاده شود و کار سایت تخصصی تر می شود. حقوق هر یک از این افراد متفاوت است و با توجه به میزان کاری که انجام می دهند درامد دارند در طراحی وب سایت افراد یا یک فریلنسر در حال بهترین شدن در کار خود هستند و می توانند کاری تمام وقت را در اختیار بگیرند و تمام وقت خود را روی سایت بگذارند و یا می توانید با ورد پرس کار کنید . حقوق شما با تجربه ای که دارید  افزایش پیدا می کند .

 

 

ایا  طراحی وب سایت را می شود برای یک شغل با دوام انتخاب کرد ؟

ایا ممکن است این شغل در اینده دیگر کارایی نداشته باشد و منسوخ شود ؟ این شغل یکی از شغل های مدرن و جدید است و امکان این که به طور کامل منسوخ شود وجود ندارد . چرا که در دنیای امروز بیشتر ارتباطات از طریق فضای مجازی انجام می شود و بیشتر کسب و کار ها در این فضا انجام می شود . هر فروشگاه اینترنتی باید وب سایت مخصوص خود را داشته باشد . با پیشرفت تکنولوژی برای این کار جای پیشرفت زیادی وجود دارد . برای متخصص شدن در این حرفه باید تمرین و تکرار زیادی داشته باشید . اگر در کارتان متخصص شوید می توانید  سایتی با کیفیت بالا طراحی کنید . هر چقدر سایتی که طراحی می کنید کیفیت بیشتری داشته باشد درامدتان بیشتر خواهد بود . اگر بخواهید در شرکت طراحی سایت استخدام شوید نیازی به مدرک دانشگاهی ندارید شما با طراحی هایی که انجام می دهید سنجیده و استخدام می شوید پس در این کار بیشتر از هر چیزی تجربه و سابقه  خوب در طراحی سایت لازم است . به شما پیشنهاد می کنیم که مدارک کلاس هایی برای فناوری رایانه ، طراحی و . . . را داشته باشید برای پیشرفت کارتان بسیار لازم است . زمانی که می خواهید برای استخدام بروید حتما نمونه کار هایی از قبل برای ارائه پیدا کنید . اگر در ایران زندگی می کنید برای این که کار پیدا کنید و استخدام شوید باید حتما برای خود نمونه کار هایی داشته باشید .

 

 

مهارت های لازم برای طراحی سایت:

برای این که طراحی خوبی انجام دهید باید طیف وسیعی از مهارت ها را بلد باشید مانند :

برنامه نویسی قوی باشید درCSS و JavaScript ، از مهارت های گرافیکی جامع و کاملی برخوردار باشید ، از کار گروهی و ارتباطی زیاد استفاده کنید تا طراحی که انجام می دهید جامع و کامل باشد  ، وب سایت ها دارای استاندارد هایی مانند seo یا سئو و بهینه سازی سایت هستند باید در کار طراحی خود این استاندارد ها در نظر داشته باشید ، برنامه هایی مانند فتوشاپ ، InVision Studio  و . . .  برای استخدام شدن این مدارک لازم نیست اما برای این که کار قابل قبول و پیشرفته ای داشته باشید باید این مهارت ها را بدانید و از ان ها در طراحی سایتتان استفاده کنید . همانطور که گفتیم هرچه وب سایت شما جامع تر و کامل تر باشد مبلغی که برای ان دریافت می کنید بیشتر خواهد بود . هر پروژه ای که انتخاب می کنید وظایفی که باید برای ان باید انجام دهید متفاوت است .طول زمانی که در یک پروژه طراحی سایت می خواهید کاری انجام دهید ، باید ارتباط قوی با سایر هم تیمی های خود داشته باشید تا طراحی وب سایتی که می خواهید انجام دهید به بهترین نحو پیش رود .

همچنین باید با مدیر عامل شرکت طراحی وب سایتی که در ان استخدام شده اید ارتباط صحیح و درستی داشته باشید . در حقوقی که از طریق طراحی وب سایت بدست می اورید عوامل مختلفی نقش دارد مانند مقدار کاری که انجام می دهید و مقدار تجربه ای که در کار دارید . اما بیشتر طراحان حقوق ثابتی دارند . هر چه میزان تسلط شما و همچنین میزان مهارت شما در شاخه های مختلف طراحی بیشتر باشد در مقابل حقوق بیشتری دریافت خواهید کرد . درامد طراحی سایت در ایران عدد مشخصی ندارد شما می توانید با تحویل دادن کاری حرفه ای خودتان بین 2تا 30 میلیون قیمت بگذارید . اما میانگین حقوق مبتدیان در این حرفه بین 2 تا 5 میلیون است . افرادی که حرفه ای شده اند اما هنوز در کار خود ایراداتی دارند و همه کار هایی که برای  طراحی وب سایت لازم است را نمی دانند متوسط حقوق پایه ان بین 5 تا 15 میلیون تومان است . و اما کسانی که در این حرفه تبحر دارند و کاملا حرفه ای شده اند بیشتر از 15 مییون درامد دارند . این ها متوسط حقوق طراحی وب سایت هستند و بسته به محل کار و سطح تجربه و توانایی  دارد .

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *