چگونه با طراحی سایت میلیاردر شویم ؟+ روش های افزایش درآمد

موضوعات اصلی ذکر شده در این صفحه

افزایش درآمد با طراحی سایت

طراحی سایت چیست ؟ افزایش درآمد با طراحی سایت ، با افزایش مهارت‌های شما و سابقه کاری‌تان، از طریق روش‌های متنوعی امکان‌پذیر است. در دنیای امروز بسیاری از کسب‌وکارها سایت مخصوص خود را دارند و از آن برای فروش و معرفی محصولات و خدماتشان استفاده می‌کنند، به همین جهت طراحی سایت به شغلی مورد نیاز بازار با درآمد بالا تبدیل شده است. طراحی سایت، شغلی جذاب و ترند است که می‌تواند شما را به درآمدهای میلیونی و دلاری برساند. با افزایش مهارت‌‌های لازم در حوزه طراحی سایت می‌توانید نمونه‌کارهای بهتری ارائه دهید و پروژه‌هایی با درآمد بیشتر از کارفرمایان بگیرید. همچنین طراحی سایت می‌تواند به عنوان یک شغل پاره‌وقت برای دانشجویان نیز مناسب باشد. مجموعه مجریان وب متخصص در زمینه طراحی سایت و خدمات مربوط به سایت است که در ادامه به روش‌های مختلف برای افزایش درآمد با طراحی سایت می‌پردازد.

 

مهارت‌های مورد نیاز برای طراحی سایت

اگر می‌خواهید طراح سایت شوید، ابتدا باید مهارت‌های مورد نیاز برای طراحی سایت را بدانید. در قدم اول بهتر است با cmsها یا سیستم‌های مدیریت محتوا آشنا شوید. محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا، وردپرس است و 25% سایت‌های دنیا با وردپرس طراحی شده‌اند. اگر هنوز به خوبی کدنویسی را یاد نگرفته‌اید، می‌توانید طراحی سایت را از سیستم مدیریت محتوا شروع کنید. پس از کسب مهارت کافی در وردپرس، لازم است کدنویسی را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید. برای شروع مهارت کدنویسی می‌توانید از سایت‌هایی مشابه W3School اقدام کنید. قبل از شروع برنامه‌نویسی لازم است بدانید زبان‌های برنامه‌نویسی به دو نوع فرانت‌اند و بک‌اند تقسیم می‌شوند. زبان‌های برنامه‌نویسی فرانت‌اند شامل HTML، css و جاوا اسکریپت (JS) می‌شوند. پایتون، PHP و جاوا هم در دسته زبان‌های برنامه‌نویسی بک‌اند قرار دارند. در ادامه مسیر طراحی سایت، باید تصمیم بگیرید در کدام حوزه می‌خواهید تخصصی وارد شوید. اگر می‌خواهید در حوزه بک‌اند وارد شوید باید حسابی تمرین کنید و اگر می‌خواهید به سرعت وارد بازار کار شوید، وردپرس انتخاب مناسب‌تری است. فراموش نکنید طراحی سایت مثل هر مهارت دیگری به علاقه و تمرین مستمر نیاز دارد.

  • طراحی گرافیکی سایت

یک وب سایت بدون داشتن رنگ‌بندی مشخص، لوگو، بنر و دیگر موارد بصری هیچ ارزشی ندارد.اولین خدمتی که شما می‌توانید در این حوزه به افراد و کسب و کارها ارائه دهید، انجام کلیه امور گرافیکی وب سایت است. داشتن تخصص و توانایی کار با انواع نرم‌افزارهای گرافیکی و طراحی، پیش شرط انجام چنین کاریست.معمولا افرادی که قصد راه‌اندازی یک وب سایت را دارند در خصوص نحوه چیدمان عناصر سایت، استفاده از رنگ‌ها و مواردی از این دست، دید درست و فنی‌ای ندارند.شما با داشتن یک سابقه کاری و علمی مناسب می‌توانید در این حوزه به آن‌ها سرویس مناسب را ارائه نمایید.هر چه در این امر متخصص تر باشید، میزان درآمد و دستمزد شما نیز بالاتر خواهد رفت.علت آن این است که اولین چیزی که کاربر با ورود به سایت مشاهده می‌کند، موارد مرتبط با گرافیک و طراحی آن است.اگر این کار به درستی انجام شود، کاربر نه تنها در سایت باقی می‌ماند، بلکه مجددا به آن مراجعه خواهد کرد.معمولا طراحان گرافیکی سایت به صورت فریلنس مشغول به کار هستند و با مجموعه‌های مختلفی همکاری می‌کنند.

  • طراحی و توسعه قالب سایت

در گام بعدی به تخصص طراحی قالب سایت می‌رسیم.منظور از قالب سایت نحوه نمایش دکمه‌ها، منوها و دیگر موارد است.اصطلاح تخصصی آن UI تاست که از User Interface Design می‌آید.برای اینکه در این تخصص وارد شده و به کسب درآمد برسید، نیاز است تا چند مهارت را فرابگیرید.

    • زبان HTML و CSS : با استفاده از این دو زبان شما می‌توانید نحوه نمایش عناصر و المان‌های سایت را مشخص کنید.یادگیری آن‌ها ساده است و یادگیری در حد رفع نیاز کفایت می‌کند.
    • یک زبان برنامه‌نویسی : اگر بخواهید به وب سایتتان مواردی مانند اسلایدر اضافه نمایید، نیاز است که یک زبان برنامه نویسی را به صورت تخصصی یاد بگیرید.در اینجا زبان JQUERY برای شما کافی است.
    • تسلط بر یک فریم ورک : فریم ورک (Framework) که همان چارچوب است، برای یک دست شدن کلیه قالب‌ها، پوسته‌ها و کدهای نوشته شده برای وب سایت به کار می‌رود.تسلط کافی به یک فریم ورک، جهت تبدیل شدن به یک طراح معتبر و مشهور لازم و ضروری است.
  • تسلط به وردپرس

با ظهور و توسعه سیستم‌های مدیریت محتوا، طراحی وب سایت ارزان و ساده شد.محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا دنیا در حال حاضر وردپرس است.محبوبیت وردپرس علت‌های زیای دارد از جمله:

    • رایگان بودن
    • امنیت بالا
    • نصب و راه‌اندازی آسان
    • داشتن پلاگین و افزونه‌های بسیار زیاد
    • راه‌اندازی وب سایت در مدت زمانی بسیار کوتاه
    • ساده بودن کار با آن

با بودن سیستم وردپرس، دغدغه‌ها برای راه‌اندازی وب سایت بسیار کمتر شده‌است اما برخی از مجموعه‌ها و افراد برای اینکه یک سایت با کیفیت داشته‌باشند نیاز به یک متخصص وردپرس دارند.علت آن ایجاد تغییرات مورد نیاز و لازم در وردپرس  برای بهبود عملکرد سایت است.با توجه به میزان استقبال و کاربرد وردپرس در صنعت وب، اگر دانش و تخصص کافی در این زمینه را دارید، حتما در راه کسب درآمد از طریق آن تلاش کنید.با تسلط بر چنین موضوعی، هیچ مرز و محدودیتی برای کار چه استخدام در شرکت و چه کار به صورت فریلنسر، وجود ندارد.

  • برنامه‌نویسی

از پردرآمدترین مشاغل مرتبط با طراحی وب سایت در ایران و جهان، برنامه‌نویسی است.علی‌رغم وجود یک سیستم مدیریت محتوا باعث شده تا راه‌اندازی وب بدون داشتن دانش فنی امکان‌پذیر شده‌است، در پیاده‌سازی برخی از خدمات و امور مرتبط با وب، به ایجاد تغییرات در کد موجود در وردپرس نیاز داریم.با توجه به اینکه پایه وردپرس با استفاده از زبان برنامه‌نویسی PHP نوشته شده‌است، تسلط به این زبان برای آینده کاری و داشتن درآمد بالا توصیه می‌شود.

  • داشتن وب سایت اختصاصی

شما می‌توانید علاوه بر داشتن تخصص در امور مرتبط با طراحی وب، یک سایت شخصی نیز برای خود راه‌اندازی کنید و از طریق آن کسب درآمد داشته‌باشید.اینکه درسایت شخصی چه چیزی عرضه می‌کنید یا کدام محصول را به فروش می‌رسانید به خود شما برمی‌گردد.از جمله سرویس‌ها و محصولات قابل عرضه و فروش در وب سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تولید محتوای تخصصی، منتشر کردن آن و دریافت وجه از کابران بابت دسترسی و استفاده از آن‌ها
    • عرضه و فروش هرنوع محصول که قابل خرید از طریق وب باشد.اکسسوری، کتاب، هدیه و…تنها بخشی از این محصولات هستند.
    • بسیاری از طراحان به قالب‌های آماده طراحی نیاز دارند تا تغییرات لازم را برروی آن‌ها اعمال کنند.در صورتی که چنین دانش و توانایی‌ای دارید، یک گزینه جذاب برای کسب درآمد از طریق سایت است.
    • در سال‌های اخیر استفاده از موادغذایی و خوراکی که بومی یک محل خاص هستند، افزایش پیدا کرده‌است.اگر توانایی عرضه و ارسال چنین خوراکی‌هایی را دارید، این نیز گزینه جذابی برای داشتن یک کسب و کار شخصی برروی وب است.

گزینه‌هایی که بتوان با ارائه آن‌ها از طریق وب سایت شخصی، کسب درآمد کرد بسیار وسیع‌تر و زیادتر از مواردیست که در بالا درج شد.شما با استفاده خلاقیت خود و شناخت بازار، می‌توانید به یک شرایط مطلوب در کسب و کار خود برسید.

 

مهارت‌های تکمیلی برای افزایش درآمد با طراحی سایت

طراحی بصری، استفاده از نرم افزارهای طراحی مثل فتوشاپ، طراحی Ui/UX، سئو و بهینه سازی سایت ، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت وب سرور، مهارت مدیریت زمان، مهارت‌های ارتباطی، مهارت حل مساله، مهارت تحقیق و جست‌وجو، کار تیمی و دقت به جزئیات، از جمله مهارت‌هایی هستند که با یادگیری آنها می‌توانید از طراحی سایت درآمد جانبی داشته باشید. همانطور که می‌دانید برای ورود به بازار کار فقط داشتن مهارت طراحی سایت کافی نیست. شما باید بتوانید مهارت خود را به کارفرمایان نشان دهید، مهارت‌های مهم دیگر خود را به آنها معرفی کنید، در جلسه مصاحبه به خوبی سوال‌های مصاحبه‌گر را پاسخ دهید تا بتوانید استخدام شوید. اگر می‌خواهید به صورت فریلنسری پروژه دریافت کنید، باید رزومه بصری کاملی بسازید و نمونه‌کارهای خود را به کارفرما نشان دهید تا به شما اعتماد کرده و پروژه‌اش را به شما بسپارد.

 

میزان درآمد طراحی سایت

امروزه دغدغه اکثر افراد در انتخاب شغل موردعلاقه‌شان، میزان درآمد است. به طور کلی نمی‌توان درآمد مشخصی برای طراحی سایت مشخص کرد و تعرفه خاصی برای آن وجود ندارد. جالب است بدانید از سمت هیچ ارگانی، نظارتی بر قیمت‌گذاری نمی‌شود و شرکت‌های طراحی سایت می‌توانند براساس سطح تخصص‌شان، هر مبلغی که بخواهند برای پروژه‌هایشان دریافت کنند. بنابراین میزان کسب درآمد از طراحی سایت ارتباط مستقیم با میزان حرفه‌ای بودن شما دارد. در ابتدای مسیر شغل طراحی سایت لازم است بدانید اکنون که تازه‌کار هستید، برای گرفتن پروژه با قیمت بالا حتما باید نمونه‌کار و رزومه داشته باشید، پس در ابتدای کار پروژه‌ها را با قیمت کمتر بگیرید تا بتوانید به مرور زمان درآمد خود را افزایش دهید. ممکن است در ابتدا مجبور شوید پروژه‌هایی با مبلغ 2 میلیون تومان بگیرید اما بعد از اینکه به سطح معمولی رسیدید، درآمد ماهیانه شما به طور متوسط می‌تواند تا 20 میلیون تومان برسد. تعداد پروژه‌هایی که می‌گیرید نیز بر روی درآمد شما از طراحی سایت تاثیر می‌گذارد.

اگر شما به عنوان کارمند در شرکت برنامه‌نویسی و طراحی سایت شروع به کار کنید، یک حقوق ثابت دریافت می‌کنید. میزان درآمد از طراحی سایت به تسلط و تجربه شما از برنامه‌نویسی و طراحی وب بستگی دارد. به علاوه باید بتوانید خود را آپدیت نگه دارید. حقوق طراح سایت بسته به مبتدی بودن یا حرفه‌ای بودن فرد از 3 تا 15 میلیون تومان متغیر است. اگر صاحب یک شرکت طراحی سایت هستید، در یافتن افراد تیم خود دقت کنید. هر چه افراد حرفه‌ای تر و با مهارت بالاتری را استخدام کنید، می‌توانید پروژه‌های تخصصی‌تر گرفته و در نتیجه درآمد بالاتری کسب کنید. برای کسانی که به دنبال یک کار پاره‌وقت هستند و برای دانشجویان و نوجوان‌ها، طراحی سایت یکی از روش‌هایی است که امکان انجام آن به صورت دورکاری، در خانه و پاره‌وقت وجود دارد.

 

چطور اولین سفارش طراحی سایت خود را بگیریم؟

اکنون که به مهارت‌های لازم برای یک طراح سایت حرفه‌ای شدن پرداختیم و میزان درآمد این شغل را فهمیدیم، می‌خواهیم بدانیم برای ورود به بازار کار، چطور اولین سفارش طراحی سایت خود را بگیریم؟ کجا به دنبال کار بگردیم؟ بعضی سایت‌ها هستند که رزومه شما را دریافت کرده و شما را به افرادی که به دنبال مهارت‌های شما هستند ارتباط می‌دهند؛ مثل سایت‌های فریلنسری، سایت جابینجا و سایت های استخدام که با انتشار عناوین و فرصت‌های شغلی موجود به شما کمک می‌کنند، شرکت‌ها و افراد حوزه خود را بشناسید و جدیدترین فرصت‌های شغلی طراحی سایت را ببینید. اگر در شروع کار هستید و نمی‌دانید از کجا پروژه بگیرید و هنوز نمونه‌کاری برای ارائه ندارید، در سایت دیوار افرادی که پروژه طراحی سایت دارند را ببینید و با آنها در ارتباط باشید. این کار به افزایش مهارت شما کمک می‎کند و می‌توانید رزومه خود را تقویت کنید. از ابتدا با درآمد کم کار کنید و تمرکزتان بر بهبود و کسب مهارت باشد تا بتوانید در حوزه خودتان متخصص شوید.

 

روش‌های مختلف افزایش درآمد با طراحی سایت

وقتی پس از کسب مهارت لازم برای طراحی سایت وارد بازار کار شدید، قطعا به دنبال حرفه‌ای شدن و افزایش درآمد خودتان هستید. هر چه مهارت‌های فنی و نرم خودتان را افزایش دهید، جایگاه شغلی بهتری کسب خواهید کرد. طراحی سایت شغلی جذاب است که به روش‌های مختلف می‌تواند درآمد کسب کند. یک طراح سایت می‌تواند تنها در خانه پروژه بگیرد و کار کند، یا حتی می‌تواند در شرکتی استخدام شود و حقوق کارمندی داشته باشد. علاوه بر آن یک طراح سایت، می‌تواند مهارت خود را به دیگران آموزش دهد یا بیزینس شخصی خود را راه‌اندازی کند. توجه داشته باشید همه روش‌های افزایش درآمد با طراحی سایت، پتانسیل رسیدن به درآمدهای بالاتر را دارند، فقط باید پشتکار داشته باشید و هوشمندانه عمل کنید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به روش‌های مختلف افزایش درآمد با طراحی سایت بپردازیم.

۱. کارمند شرکت‌های طراحی سایت

امروزه شرکت‌های طراحی سایت زیادی هستند که پروژه ها را از مشتریان خود دریافت می‌کنند و به کارمندان خود می‌سپارند. شما به عنوان یک نیروی ثابت می‌توانید در شرکت‌های طراحی سایت مشغول به کار شوید و درآمد مشخصی دریافت کنید. با استخدام شدن به عنوان کارمند شرکت‌های طراحی سایت، از مزیت‌های کارمندی مانند بیمه برخوردار شوید. علاوه بر آن کارمند شدن به شما کمک می‌کند در مدت کوتاهی به درآمد برسید. در ادامه بخشی از مزیت‌های این روش کسب درآمد از طراحی سایت را با هم می‌بینیم.

    • مزایا کارمند شرکت‌های طراحی سایت

      • فرصت کافی برای تجربه و توسعه مهارت‌های خود را دارید.
      • شغل‌های تیمی و کارمندی به رشد شما در حوزه کاری و شخصیتی کمک می‌کند.
      • با وجود حقوق و بیمه، امنیت شغلی هم دارید و در هر صورت حقوق خود را دریافت می‌کنید؛ زیرا درگیر شکست و ضرر شرکت نیستید.
      • استرس و فشار شما کمتر است، چرا‌که مسئولیت شما نسبت به زمانی که مالک شرکت باشید کمتر می‌باشد.
      • اگر تازه‌کار هستید، شغل کارمندی می‌تواند برای کسب درآمد و مهارت از طراحی سایت مناسب باشد.
    • معایب کارمند شرکت‌های طراحی سایت

      • درآمد کارمندی نسبت به زمانی که برای خودتان کار می‌کنید کمتر است. البته توجه داشته باشید در کارمندی می‌توانید خود را ارتقا بدهید و درآمد بیشتری کسب کنید.
      • شما کار می‌کنید ولی شرکت و شخص مدیر است که با کارهای شما رشد می‌کند و باعث بالا رفتن جایگاه اجتماعی او و شناخته‌تر شدن شرکت می‌شود.
      • خودتان را بشناسید و دقیقا بدانید که دنبال چه هستید. اگر شغل کارمندی شما را راضی می‌کند، بهترین انتخاب شما می‌تواند باشد.

 

۲. مدیریت و پشتیبانی سایت

شاید برایتان سوال پیش بیاید تفاوت یک مدیر سایت با کارمند طراحی سایت چیست؟ مدیر سایت مسئولیت یک پروژه را دارد ولی به کارمند شرکت طراحی سایت، چند پروژه برای طراحی محول می‌شود. پشتیبانی سایت یکی دیگر از راه‌های افزایش درآمد با طراحی سایت است. بسیاری از سایت‌ها مثل یک سایت فروشگاهی به یک فرد پشتیبان نیاز دارند تا به صورت دوره‌ای و ماهیانه سایت را بررسی کند. بعضی مواقع سایت فروشگاه یا کسب‌ کار توسط فرد دیگری طراحی شده است و مدیر فروشگاه مهارت پشتیبانی سایت را ندارد، به همین دلیل شما می‌توانید کارهایی مانند افزودن محصول، ظاهر و گرافیک سایت، امور مشتریان و بسیاری موارد دیگر را به عهده بگیرید. پشتیبانی به عنوان روش افزایش درآمد با طراحی سایت، زمانی مناسب است که شما فرصت طراحی سایت را ندارید یا در شروع کار و در حال تکمیل آموزش طراحی سایت هستید. با این کار هم درآمد کسب می‌کنید و هم برای ارتقا دانش خود، فرصت آموزش‌های لازم را دارید. درآمد شما به عنوان یک مدیر یا پشتیبان سایت به عنوان یک کارمند است. لازم است بدانید از معایب مدیریت و پشتیبانی سایت این است که فرصت رشد زیادی برای شما فراهم نمی‌کند؛ زیرا وقت خود را صرف یک پروژه می‌کنید و به اندازه یک کارمند طراحی سایت تجربه کسب نمی‌کنید. مدیریت و پشتیبانی سایت، انعطاف پذیری فریلنسینگ یا آزادکاری را هم ندارد.

۳. طراحی سایت فریلنسینگ یا آزادکاری

فریلنسری یکی از مدل‌های کسب‌وکار امروزی در فضای اینترنت است. این مدل کار خوراک کسانی است که به دنبال کار در خانه بدون محدودیت زمانی هستند و نمی‌خواهند به سازمان خاصی وابسته باشند. سایت‌های فریلنسری خارجی و ایرانی زیادی وجود دارند که می‌توانید در آنها به دنبال پروژه‌های طراحی سایت بگردید. سایت‌های پونیشا، پارسکدرز، کار لنسر، انجام میدم و پارس فریلنسر، نمونه‌ای سایت‎‌های فریلنسری ایرانی هستند که بسته به میزان مهارت و زمانی که می‌گذارید، می‌توانید از طریق آنها به درآمدهای میلیونی برسید. اگر برنامه‌نویس هستید و به فریلنسری و آزادکاری علاقه دارید، طراحی سایت فریلنسینگ یا آزادکاری یکی از بهترین شغل‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. برای کسب درآمد دلاری از طراحی سایت، می‌توانید به صورت فریلنسری پروژه‌های دلاری بگیرید. برنامه‌نویسی یک مهارت تخصصی درآمدزا است که اگر به صورت حرفه‌ای آن را دنبال کنید، بدون نگرانی و به سرعت می‌توانید پیشرفت کنید و به درآمدهای بالا برسید. بسیاری از افراد با کدنویسی به فکر کسب درآمد دلاری می‌افتند. اگر به دنبال کسب درآمد دلاری از طراحی سایت هستید، سایت‌های فریلنسری خارجی بهترین گزینه هستند. سایت‌های upwork و freelancer بهترین سایت‌ها برای برنامه‌نویسانی است که قصد دارند پروژه‌های خارجی طراحی سایت بگیرند و دستمزد دلاری دریافت کنند.

    • مزایا طراحی سایت فریلنسینگ یا آزادکاری

      • محدودیت زمانی ندارید و هر زمان که بخواهید می‌توانید پروژه‌تان را انجام دهید.
      • وابسته به شخص یا سازمان خاصی نیستید.
      • هزینه اجاره فضا نمی‌دهید.
      • وقت آزاد بیشتری خواهید داشت.
      • محدودیت درآمد ندارید و با گرفتن پروژه بیشتر می‌توانید درآمد بیشتری هم کسب کنید.
      • حق انتخاب پروژه، کارفرما و مشتریان را دارید.
    • معایب طراحی سایت فریلنسینگ یا آزادکاری

      • همه بخش‌های پروژه به عهده خودتان است چون تنها کار می‌کنید.
      • ممکن است در شروع کار که هیچ نمونه کاری ندارید، پیدا کردن پروژه زمانبر باشد اما بهتر است صبور باشید.
      • مزایای کارمندی مانند بیمه را ندارید.
      • در شروع کار ممکن است درآمدتان کم باشد.

۴. راه‌اندازی سایت شخصی یا استارتاپ

اگر قصد راه‌اندازی وب‌سایت خودتان را دارید، می‌توانید یک کسب‌وکار به عنوان استارتاپ راه‌اندازی کنید. برای راه‌اندازی سایت شخصی‌تان، طراحی سایت می‌تواند به معرفی شما کمک شایانی کند. لازم است بدانید قبل از راه‌اندازی استارتاپ‌تان باید در زمینه مربوطه نیازسنجی کنید و با دید باز این کار را انجام دهید. اگر می‌خواهید یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید، طراحی یک سایت فروشگاهی با وردپرس یا کدنویسی می‌تواند درآمد بالایی برای شما داشته باشد که البته نیازمند مقداری سرمایه در شروع کار است. به علاوه شما می‌توانید در شروع کار، یک سایت همکاری در فروش راه بیاندازید. برای مثال یک سایت برای همکاری در فروش دیجی کالا طراحی کنید. در صورتی که قصد راه‌اندازی سایت برای استارتاپ خود را دارید، می‌توانید انواع سایت فروشگاهی، شرکتی، هتل و بسیاری موارد دیگر طراحی کنید و با تولید محتوای مناسب، سئوی حرفه‌ای و تبلیغات حسابی دیده شوید و درآمد میلیاردی کسب کنید. راه‌اندازی سایت شخصی یا استارتاپ، برای افراد مقاوم که روحیه خود را در شکست‌ها حفظ می‌کنند، مناسب است. همچنین پتانسیل بالایی برای درآمدزایی دارد اما برای رسیدن به درآمد بالا نیاز به صبر و حوصله دارید. یکی از معایب این روش این است که در دراز مدت جواب می‌دهد و شما ممکن است در ماه‌های اول مجبور شوید از جیب خود هزینه کنید.

۵. طراحی سایت وردپرس

وردپرس چیست ؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است و برای افرادی که دانش کدنویسی لازم را ندارند، بسیار مناسب می‌باشد. افراد مبتدی می‌توانند از طریق طراحی سایت وردپرس زودتر وارد بازار کار شوند. طراحی انواع سایت وردپرس، تولید محتوای وردپرس، مجموعه‌ای از قالب‌ها و افزونه‌های طراحی سایت است که برای راه‌اندازی سایت با این cms نیاز هستند. برای طراحی سایت وردپرس فقط کافی است، آموزش کار با وردپرس را بدانید تا بتوانید به عنوان طراح و توسعه دهنده وردپرس پروژه بگیرید. برای طراحی سایت با وردپرس در صورتی که با HTML و CSS آشنایی داشته باشید به راحتی می توانید سایت خود را سفارشی سازی کنید. اگر مهارت برنامه‌نویسی دارید، روش‌های دیگری برای کسب درآمد از وردپرس وجود دارند که می‌توانند شما را به کسب درآمد برسانند. این روش‌ها شامل برنامه‌نویسی افزونه وردپرس، طراحی قالب وردپرس، شخصی سازی قالب وردپرس و بسیاری موارد دیگر می‌باشند.

۶. آموزش طراحی سایت

اگر در زمینه طراحی سایت تجربه خوبی کسب کرده‌اید و سایت‌های زیادی طراحی کردید، به راحتی می‌توانید از آموزش طراحی سایت به افراد تازه‌کار و مبتدی درآمد کسب کنید. شما می‌توانید با برگزاری دوره‌های خصوصی و عمومی به صورت حضوری یا آنلاین دانشجو بگیرید و مهارت ارزشمند طراحی سایت را به آنها آموزش دهید. شما می‌توانید برای آموزش مهارت طراحی سایت، آموزشگاه آنلاین شخصی‌تان را راه‌اندازی کنید، فایل‌های آموزشی تهیه کرده و در سایت یا به صورت سی‌دی بفروشید، دوره آموزشی در سایت برگزار کنید و فیلم‌های آماده آن را در اختیار مهارت‌اندوزان بعدی قرار دهید و پول آن را دریافت کنید.

نتیجه‌گیری

افزایش درآمد با طراحی سایت از طریق روش‌های زیادی امکان‌پذیر است. طراحی سایت، مهارتی به‌روز و جذاب است که علاقه‌مندان زیادی حتی در میان نوجوانان دارد. یادگیری این مهارت ارزشمند گزینه‌های شغلی متنوعی را پیش روی شما قرار می‌دهد. با یادگیری مهارت طراحی سایت می‌توانید استخدام شوید، در خانه دورکاری کنید، تدریس کنید یا سایت شخصی خودتان را راه‌اندازی کنید. ورود به هر یک از حوزه‌های شغلی طراحی سایت نیازمند تخصص است و با افزایش مهارت‌های شما، میزان درآمد و جایگاهتان ارتقا می‌یابد. طراحی سایت به شما این امکان را می‌دهد که از طریق سایت‌های فریلنسری خارجی و البته با داشتن رزومه‌ای قوی، درآمد دلاری کسب کنید. اگر در زمینه طراحی سایت نیاز به خدمات تخصصی دارید، مجموعه مجریان وب متخصص در این زمینه است و می‌تواند شما را کمک کند. برای ارتباط با مجریان وب با شماره‌های 02188912114 و 09121360868 تماس بگیرید.

سوالات متداول: 

۱. مهارت‌های مورد نیاز برای طراحی سایت چه هستند؟

Cms یا سیستم مدیریت محتوا که محبوب‌ترین آنها وردپرس است. زبان‌های برنامه‌نویسی فرانت‌اند شامل HTML، css و جاوا اسکریپت (JS) و زبان‌های برنامه‌نویسی بک‌اند شامل پایتون، PHP و جاوا که بسته به اینکه در کدام حوزه طراحی سایت وارد می‌شوید، باید مهارت‌های لازم و زبان برنامه‌نویسی مورد نظر آن حوزه را یاد بگیرید.

۲. میزان درآمد طراحی سایت چقدر است؟

در ابتدای کار بسته به اینکه از چه طریقی می‌خواهید درآمد کسب کنید، حداقل با مبلغ 2 میلیون تومان می‌توانید شروع کنید اما بعد از اینکه به سطح معمولی رسیدید، درآمد ماهیانه شما به طور متوسط می‌تواند تا 20 میلیون تومان برسد.

۳. چه عواملی بر میزان درآمد طراحی سایت تاثیر می‌گذارد؟

میزان تخصص شما و تعداد پروژه‌هایی که می‌توانید انجام دهید بر میزان درامدتان تاثیر می‌گذارند.

۴. چطور پروژه‌های فریلنسری طراحی سایت بگیریم؟

سایت‌های فریلنسری ایرانی مثل سایت‌های پونیشا، پارسکدرز، کار لنسر، انجام میدم و پارس فریلنسر

۵. چطور با مهارت طراحی سایت درآمد دلاری کسب کنم؟

از طریق سایت‌های فریلنسری خارجی مثل upwork و freelancer

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *